Balance schreef:
(...)
Tegenwoordig zijn goeie vrienden ontzettend zeldzaam ._.
Klopt, ik ben daar ook weer achter gekomen. Oke, het was geen vriendin, maar het begon zeg maar wel een beetje te komen. Tot ik erachter kwam wat voor vulgaire roddelaar ze is. Niet over mij, maar ze roddelt ontzettend. Dan lult ze de hele boel bij elkaar dat mensen elkaar moeten respecteren en dat ze het soms moeilijkt heeft - want al is ze emo, ze hoeft niet zo nagekeken te worden etc. Nou ja, dat begrijp ik. Ondertussen bij emo meetings, vertelde ze gisteren, ging ze mij proberen wijs te maken dat een vriendin van mij die daar was uitgenodigd voor door een goede vriend van haar, er niet tussen zou passen, terwijl ze haar niet eens KENT. Sla me dood, maar ga mij niet vertellen dat je dan niet achterbaks en kortzichtig bent. Vaak antwoordde ze kortaf, maar zodra het over die goede vriend van mijn vriendin ging (waarmee zij ook bevriend is), over die emo meeting ging en over haar ex en haar 2 nieuwe potentiële lovers, kon ze wel praten. Toen ik vertelde dat ik w'app heb binnenkort doordat ik mijn vaders oude mobiel kreeg, antwoordde ze alleen met ''Leuk''. Nou, en dan haar ik weer dat ze ontzettend roddelt bij die meetings. Was mijn gevoel toch juist. Wel hell no, dan baal je dat je je zo in iemand had vergist. >.<
[ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 16:38 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife