• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

stay safe because I like being alive at the same time as you

Pas over 2 weken weer tekenen op school:|

Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

Ik haal dit jaar niet, ik loop zover achter...

CyberLord schreef:
    Geweldig mijn laptop is op de grond gevallen en nu zit de zijkant los. Het beeldscherm kraakt als ik hem open of dicht doe. En het regende en ik moet zo weg. Nou als je ooit de vraag krijgt hoe je mijn dag kunt verpesten, dit is het antwoord. Zo chagrijnig als ik nu ben ben ik een tijdje niet meer geweest. Godverdomme!

Mijn laptop heeft dat ook :') Met die zijkant.

-

Economie en wiskunde, kreun.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik ben zo blij dat we nog een herkansing krijgen na de SE week. Stel dat ik iets echt heel erg verknal kan ik het nog ophalen.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

LNDXF KJCBIEFBREUIGFY nakomen bij scheikunde, geen zin. Totaal niet. Bah. Daar gaan bijna anderhalf uur leertijd door mijn vergeten huiswerk. Pauze plus zo'n uur, ieeeeeeeeeewl.

[ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 16:15 ]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

INGESCHREVEN VOOR JOMUS FUCK YES 8D

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Balance schreef:
    (...)
    Mijn laptop heeft dat ook :') Met die zijkant.

I don't like. Not at all, maar goed. Ik gok dat ik het erin kan klikken als ik de afgebroken stukjes er tussen uit haal. Alleen nog geen tijd/zin voor gehad. Ik werk nog steeds aan mijn kut verslag.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Vielen vrienden maar uit de boom ofzo.

-

Balance schreef:
    Vielen vrienden maar uit de boom ofzo.

Oh ja, dan had je tenminste een paar mensen waar je serieus wat aan hebt. c:

Sverige schreef:
    (...)

Oh ja, dan had je tenminste een paar mensen waar je serieus wat aan hebt. c:

Tegenwoordig zijn goeie vrienden ontzettend zeldzaam ._.

-

Balance schreef:
    (...)
    Tegenwoordig zijn goeie vrienden ontzettend zeldzaam ._.

Klopt, ik ben daar ook weer achter gekomen. Oke, het was geen vriendin, maar het begon zeg maar wel een beetje te komen. Tot ik erachter kwam wat voor vulgaire roddelaar ze is. Niet over mij, maar ze roddelt ontzettend. Dan lult ze de hele boel bij elkaar dat mensen elkaar moeten respecteren en dat ze het soms moeilijkt heeft - want al is ze emo, ze hoeft niet zo nagekeken te worden etc. Nou ja, dat begrijp ik. Ondertussen bij emo meetings, vertelde ze gisteren, ging ze mij proberen wijs te maken dat een vriendin van mij die daar was uitgenodigd voor door een goede vriend van haar, er niet tussen zou passen, terwijl ze haar niet eens KENT. Sla me dood, maar ga mij niet vertellen dat je dan niet achterbaks en kortzichtig bent. Vaak antwoordde ze kortaf, maar zodra het over die goede vriend van mijn vriendin ging (waarmee zij ook bevriend is), over die emo meeting ging en over haar ex en haar 2 nieuwe potentiële lovers, kon ze wel praten. Toen ik vertelde dat ik w'app heb binnenkort doordat ik mijn vaders oude mobiel kreeg, antwoordde ze alleen met ''Leuk''. Nou, en dan haar ik weer dat ze ontzettend roddelt bij die meetings. Was mijn gevoel toch juist. Wel hell no, dan baal je dat je je zo in iemand had vergist. >.<

[ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 16:38 ]

Heart limit. laskjfldkfjl. -.-

stay safe because I like being alive at the same time as you

Limerry schreef:
    Heart limit. laskjfldkfjl. -.-

Bestaat dat ook nog? Eerst Tumblr, nu WeHeartIt. Damn ._.

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Stalkers. Stalkers everywhere. o.o