• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ik voel me beroerd... :S

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Longclaw schreef:
    (...)
    Lolol. Ik zou in dat geval ook al 'n heel ontsnappingsplan bedenken :'D

Hij was net aan de telefoon en sprak een taal dat leek op Russisch. Het kwam tenminste uit die hoek. Verder is hij toch erg "rond", als ik dat zo mag zeggen dus hij stelt niet echt een bedreiging voor.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

CyberLord schreef:
    (...)
    Hij was net aan de telefoon en sprak een taal dat leek op Russisch. Het kwam tenminste uit die hoek. Verder is hij toch erg "rond", als ik dat zo mag zeggen dus hij stelt niet echt een bedreiging voor.

Stiekem is hij een maffiabaas. XD
    Pas op met wat je zegt! Straks heeft hij allemaal maffiavriendjes. :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

CyberLord schreef:
    (...)

Alsnog, ik bedenk aldoor ontsnappingsplanntjes :3 Moest ik even aan denken toen ik las dat jij hem wel voor kon blijven, omdat-ie toch dik is.

"I shut my eyes in order to see.'

Iemand voor me in de trein heeft iets in zijn haar... Is dit onderdeel van God z'n plan om mijn toekomstige man te ontmoeten? Hij heeft wel krulletjes, tho'

"I shut my eyes in order to see.'

Longclaw schreef:
    (...)
    Alsnog, ik bedenk aldoor ontsnappingsplanntjes :3 Moest ik even aan denken toen ik las dat jij hem wel voor kon blijven, omdat-ie toch dik is.

Hahaha, daar heb ik eigenlijk geen last van. Ik ben daarvoor te zelfverzekerd over mezelf. Als iemand wil vechten, kom maar op.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Barnabas schreef:
    (...)
    Stiekem is hij een maffiabaas. XD
    Pas op met wat je zegt! Straks heeft hij allemaal maffiavriendjes. :'D

Neh, het is geen maffiabaas. Daar is hij veel en veel te jong voor.

Kom op Mitchell, nog even aan het verslag werken. Je hebt hem bijna af!

CyberLord schreef:
    (...)
    Neh, het is geen maffiabaas. Daar is hij veel en veel te jong voor.

Misschien belde hij met zijn machtige vader. :Y)

Barnabas schreef:
    (...)
    Misschien belde hij met zijn machtige vader. :Y)

Daarvoor deed hij de luchtig. Als mijn vader de baas was van de maffia zou ik met een veel respectvollere toon met hem praten dan hij deed.

Nooit heb ik nachtmerries en vannacht had ik er twee. :c
    Ik mis je gewoon! D:
    Kan ik je vanmiddag niet gewoon even ophalen en dan gewoon veel met je knuffelen? ^^

Vanavond. <3 Het zal wel hard regenen, maar daar fiets ik gewoon door heen, want dat heb ik wel voor je over. :Y)

You are beautiful, you are love.

Honger, waarom ga ik 's morgens ook zo lang douchen om mijn eten te vergeten en alleen een banaan als ontbijt had plus een krentenbol van een genereuze vriendin? (cat)

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Freerunner schreef:
    Er is dus een vrij grote kans dat ik nu over een jaar voor tien maanden in het buitenland zit... Wauw.
    Dat lijkt me echt zo geweldig. En tegelijkertijd zoooo eng!

Wat? Echt? Hoezo? :')

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

Aurorae schreef:
    (...)

Wat? Echt? Hoezo? :')

Ik droom al drie jaar van een high school year, maar steeds zeiden mijn ouders dat het te duur was. Nu hebben ze gezegd dat het misschien toch te regelen valt, en nu heb ik me aangemeld voor een voorlichtingsdag en het gaat nu écht beginnen :'D

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.