Ahh god, het is lang geleden dat ik gejankt heb om een proefwerk, maar vandaag was het moment daar. Jeez. Ik heb echt keihard zitten blokken voor Natuurkunde, verpest ik het zo. Ik heb vorig jaar dus nauwelijks Natuurkunde gehad en heb gewoon vrijwel geen stof van deze school gehad; het sluit echt 0,0 aan. Ik heb dus gewoon serieus een heel jaar er in een paar weken doorheen gejast. Ik heb écht heel hard gewerkt. Maar dat wordt dus een O op deze vrijstellingstoets.
Goed, ik had dus ook al Scheikunde verpest. Dat is dus exact hetzelfde verhaal. Ik heb daar ook echt keihard voor gewerkt, maar tevergeefs. Ik haalde omgerekend een 4.7.
En dan ook nog wiskunde waarvan ik dacht dat ik het kende. Net een 5.7. Pffff... gaat lekker. Vorig jaar had ik verdomme allemaal achten en negens op science en zevens op wiskunde. Ik baal echt hard. Gelukkig dat het nog geen definitieve cijfers zijn, maar ik word hier wel echt heel erg hopeloos van.
Maar goed, ik had wel goede cijfers op Engels, Nederland en CKV. Maar ik was altijd verdomme óók goed in de bèta vakken. Ik moét dit kunnen en ik ga ervoor knokken. Ik moet en zal die achterstand verdomde inhalen.
[ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 16:46 ]
I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.