• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    God, McKroket en ik ben gelukkig. :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vanmiddag was leuk met jou hehe

    Ik haat dit zo he, was ik maar gewooon niet op komen dagen. -_- Moesten rekentoets doen, ga ik braaf heen, 20 mensen uit me klas gingen weg, dus moeten volgendeweek. Nah, dus ik begin braaf aan die moeilijke kuttoets, valt me internet uit! Die vrouw; 'jaa, je kan wel opnieuw opstarten en dan kan je verder' *start opnieuw op* "GEBRUIKER GEBLOKKEERT" O_O Nahhhh, moet ik een half uur op de bus wachten, en volgendeweek ook komen. :\ Het leven is oneerlijk.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    IK HAAT VERSLAGEN!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aah, je bent zo lief, hè. Ik ben de enige die mag weten wat je morgen gaat doen tijdens de gymles. How cute :3

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 15:43 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    CyberLord schreef:
    IK HAAT VERSLAGEN!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Spam me dood met reacties, maar niet als ik er niet ben. -_-


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ugh. Nu moet ik ook nog in de regen stuff gaan halen om eten te koken T.T


    26 - 02 - '16

    Aan de stommeling die met mijn portefeuille weg is: had dan op zijn minst mijn paspoort nog terug gestoken. Het geld kan me niets schelen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ahh god, het is lang geleden dat ik gejankt heb om een proefwerk, maar vandaag was het moment daar. Jeez. Ik heb echt keihard zitten blokken voor Natuurkunde, verpest ik het zo. Ik heb vorig jaar dus nauwelijks Natuurkunde gehad en heb gewoon vrijwel geen stof van deze school gehad; het sluit echt 0,0 aan. Ik heb dus gewoon serieus een heel jaar er in een paar weken doorheen gejast. Ik heb écht heel hard gewerkt. Maar dat wordt dus een O op deze vrijstellingstoets.

    Goed, ik had dus ook al Scheikunde verpest. Dat is dus exact hetzelfde verhaal. Ik heb daar ook echt keihard voor gewerkt, maar tevergeefs. Ik haalde omgerekend een 4.7.

    En dan ook nog wiskunde waarvan ik dacht dat ik het kende. Net een 5.7. Pffff... gaat lekker. Vorig jaar had ik verdomme allemaal achten en negens op science en zevens op wiskunde. Ik baal echt hard. Gelukkig dat het nog geen definitieve cijfers zijn, maar ik word hier wel echt heel erg hopeloos van.

    Maar goed, ik had wel goede cijfers op Engels, Nederland en CKV. Maar ik was altijd verdomme óók goed in de bèta vakken. Ik moét dit kunnen en ik ga ervoor knokken. Ik moet en zal die achterstand verdomde inhalen.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 16:46 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Fuck you! Ik wil gewoon macaroni eten! Damn you..


    26 - 02 - '16

    Nou schat, niet alleen zie ik je zaterdag weer, maar dan vieren we ook samen je verjaardag. Ben benieuwd wat je ervan vind. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik voelde me goed in dat uur ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Meeeh. I feel so much pressure.


    You are beautiful, you are love.