• Ja mensen het is weer zover in ons kleine belgische landje. De NMBS gaat staken. Voor de nederlanders onder ons: dat doen ze nogal vaak. Veel te vaak naar mijn goesting. Hoeveel keer op 1 jaar hebben die wel niet gestaakt? Ach ja, ze zullen wel een goede reden hebben zeker? waarschijnlijk dezelfde als altijd.

    Sorry voor mijn gezeik, maar ik moest het toch even kwijt.

    Meer info

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 23:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind het echt belachelijk. Zelf moet ik elke dag met de trein naar school en vandaag kon ik dus niet; de auto moest naar de garage en mijn ouders moesten ook gaan werken + mijn oma zit in Frankrijk. Dus heb ik een halve vrij dag gehad vandaag.

    Incredulity schreef:
    Ik vind het echt belachelijk. Zelf moet ik elke dag met de trein naar school en vandaag kon ik dus niet; de auto moest naar de garage en mijn ouders moesten ook gaan werken + mijn oma zit in Frankrijk. Dus heb ik een halve vrij dag gehad vandaag.
    waar gaat gij naar school ?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    TeamIsaac schreef:
    (...)waar gaat gij naar school ?

    Sint-Niklaas

    Incredulity schreef:
    (...)
    Sint-Niklaas
    en je woont in?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    TeamIsaac schreef:
    (...)en je woont in?

    Haha, waarom? :')

    Incredulity schreef:
    (...)
    Haha, waarom? :')
    wilde gwn de afstand zien ^^ . Geluukkig geraakt ik met de fiets op school. Wel kut voor jou !!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    TeamIsaac schreef:
    (...)wilde gwn de afstand zien ^^ . Geluukkig geraakt ik met de fiets op school. Wel kut voor jou !!

    Haha, ik dacht al dat je ging zeggen van "ik ga daar ook naar school" of zo. Maar ik woon in Bornem, dat is zo'n 15km rijden denk ik?

    Ik ga die dag gewoon met de bus^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Incredulity schreef:
    (...)
    Haha, ik dacht al dat je ging zeggen van "ik ga daar ook naar school" of zo. Maar ik woon in Bornem, dat is zo'n 15km rijden denk ik?
    kan wel eens zijn. Ik 2 kilometer ^^ Dus niet zoveel hooguit tien minuten fietsen. Aangezien ik wel redelijk snel fiets


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kwam er vanochtend achter.....
    Zat ik dan in Brussel opweg naar school vast...Door een stomme staking


    •*• Lululu •*•

    Interceptor schreef:
    Ik kwam er vanochtend achter.....
    Zat ik dan in Brussel opweg naar school vast...Door een stomme staking
    haha geen actualiteit gevolgd? Ze zijn al twee dagen aan het zeggen dat de NMBS ging staken xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Memoria schreef:
    Ik ga die dag gewoon met de bus^^

    die dag was dus vandaag, haha :Y)