• Op haar 6 jaar deed ze mee met Britains Got Talent.


    Nu (Ik denk 8 jaar.)



    Kon ik maar zo goed zingen.

    Die ken ik nog, ze heeft echt een mooie stem.


    Your make-up is terrible

    Ze is nu 10 jaar, op 20 november word ze 11 xD

    Maar goed :D ja ik volg haar ook sinds bgt, erg goed he!:)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 15:59 ]

    Kom op, zo goed wil je niet kunnen zingen. Dat kind wordt waarschijnlijk gemarteld door haar ouders. Omdat ZIJ het zo graag willen. En ze is nog heel jong, dus ik heb ook 'n beetje m'n twijfels.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind het niet zo geweldig, maar dat zou wel aan mij liggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Colibre schreef:
    Kom op, zo goed wil je niet kunnen zingen. Dat kind wordt waarschijnlijk gemarteld door haar ouders. Omdat ZIJ het zo graag willen. En ze is nog heel jong, dus ik heb ook 'n beetje m'n twijfels.


    Als je haar interviews bekijkt en haar eigen video's allemaal bekijkt kom je erachter dat ze zelf de keus heeft gemaakt om te willen zingen op de chat van haar website heeft ze het meerdere keren bevestigd, omdat veel mensen denken dat alle kinderen gedwongen worden om te zingen :)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 16:00 ]

    buffyxangell schreef:
    (...)

    Als je haar interviews bekijkt en haar eigen video's allemaal bekijkt kom je erachter dat ze zelf de keus heeft gemaakt om te willen zingen op de chat van haar website heeft ze het meerdere keren bevestigd, omdat veel mensen denken dat alle kinderen gedwongen worden om te zingen :)

    Tuurlijk. Als jij wordt gedwongen door je ouders ga je doodleuk op het internet en op tv zeggen dat je het niet leuk vindt. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    Kom op, zo goed wil je niet kunnen zingen. Dat kind wordt waarschijnlijk gemarteld door haar ouders. Omdat ZIJ het zo graag willen. En ze is nog heel jong, dus ik heb ook 'n beetje m'n twijfels.

    Hier ben ik het ook wel mee eens. Misschien is het 'r eigen keuze, maar nu vergooit ze 'r leven, haha. Als ze al zo jong beroemd wordt gaat het al vaak mis.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat tweede filmpje is awesome _O_
    En het derde ook.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 16:18 ]


    Owl you need is love.

    Ik vind ze eigenlijk geen mooie stem hebben.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wauw. Dat is wel kunnen. ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eigenlijk... vind ik het niet echt geweldig. Aber, ach ja.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Assassin schreef:
    Die ken ik nog, ze heeft echt een mooie stem.

    Maar ze moet nog veel oefenen qua ritme en vloeiendheid

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 16:28 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Beastcrash schreef:
    Wauw. Dat is wel kunnen. ;o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Colibre schreef:
    Kom op, zo goed wil je niet kunnen zingen. Dat kind wordt waarschijnlijk gemarteld door haar ouders. Omdat ZIJ het zo graag willen. En ze is nog heel jong, dus ik heb ook 'n beetje m'n twijfels.


    Dit ja.

    Dat kind gaat echt niet zelf voor die camera staan om te zingen. Niet met die leeftijd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    That girl is so cute!! =3


    26 - 02 - '16