• Ik weet nog, dat ik vroeger met mijn moeder wel eens ging winkelen, en zij had dan een nieuwe BH nodig. Dat duurde zó verrekte lang! En ik maar roepen: 'Ma-ham! Het zit onder je kleding, niemand ziet dat ding, pak gewoon een witte, klaar!' Kreeg ik als antwoord: 'Wacht maar tot jij aan de beurt bent! -Grijnst-'

    En ja hoor, vandaag weer winkelen op mama's rekening, en tja, ik ben zelf een nog grotere ramp, zeg ik eerlijk. Like always ren ik van winkel naar winkel, en zit uren in de pashokjes, om vervolgens weer alles terug te hangen en naar de volgende winkel te gaan x3



    Wie liep vroeger ook altijd zo te zeuren?
    Of wie is er ook zo lang mee bezig met een goede BH uit te zoeken? x'd

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 17:31 ]

    Ja ik ben ook een ramp in winkelen. 90 dingen passen, niets halen en naar 50 verschillende winkels gaan .____. BH's kopen is voor mij heel lastig want meestal hebben ze m'n maat niet..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zeur nu nog soms.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik zeurde nooit. Mijn moeder is geweldig snel in winkelen, het maakt er echt niks uit wat ze draagt.
    En ik haat winkelen, ik doe er wel lang over want vaak passen dingen me niet(lange armen+benen), maar ik winkel bijna nooit. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    BH's zijn juist het snelst bij mij. :3 De rest duurt wel eeuwen, vooral broeken.
    En ik zeurde ook altijd. x'D

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 17:37 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nevada schreef:
    Ja ik ben ook een ramp in winkelen. 90 dingen passen, niets halen en naar 50 verschillende winkels gaan .____. BH's kopen is voor mij heel lastig want meestal hebben ze m'n maat niet..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik doe nooit moeilijk over winkelen, meestal weet ik als ik zie dat ik het leuk vind of niet. Tsja...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Mijn moeder is nog steeds heel langzaam. Ik heb daar geen last van, passen gaat snel bij mij, uitzoeken nog sneller. Ik weet zelf wat me wel en niet staat en weet meteen of ik iets zou willen hebben of niet. Het langste sta ik wel altijd in de hunkemoller, maar dat is omdat ik verslaafd ben aan BH's kopen 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik was vroeger echt een drama met winkelen, ik vond helemaal niks leuk. Gelukkig is dat veranderd _O_


    -

    Ik was vroeger een hel met winkelen en nu nog steeds. Vandaar dat mijn moeder en ik nooit samen winkelen :]
    BH's ben ik redelijk vlot mee. Ik ga maar naar twee zaken en als ze het daar niet hebben heb ik pech. Dan bezoek ik Enschede ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Funeral schreef:
    BH's zijn juist het snelst bij mij. :3 De rest duurt wel eeuwen, vooral broeken.
    En ik zeurde ook altijd. x'D

    Als ik iets pas wat ik leuk vind, dan koop ik het meteen;3
    Ik zeur nu ook soms als mijn moeder uren in de winkel staat voor een of ander stom ouderwets kledingstuk.
    Met BH's ben ik best snel, niemand hoeft die namelijk te zien, dus het boeit me niet zo.


    Me so good.

    ik ken het
    Ik heb er ook zo verrekte lang tijd voor nodig heb omdat ik beste grote borsten heb en dan moet je de goede maat vinden en blablabla ;x


    I solemny swear i am up to no good

    naar winkels > 1000 dingen passen > toch maar niet kopen > thuis spijt van.

    altijd hetzelfde.


    it's so empty living behind these castle walls

    Gaat eigenlijk best snel, maar ik heb ook niet zoveel keus met m'n cupmaat...


    Life is hard and then we die

    Mississippi schreef:
    naar winkels > 1000 dingen passen > toch maar niet kopen > thuis spijt van.

    altijd hetzelfde.

    Precies andersom
    Naar winkels > 1000 dinge passen > helft toch wel kopen > knip het kaartje er af > daarna er spijt van