• Jongens zijn vaag.
    Er is een jongen in mijn klas (laten we hem D noemen). Hij is enorm knap en lief. Ik vind hem dus leuk. We zitten vlak bij elkaar bij bijna alle vakken en praten dus ook met elkaar(vooral bij Wiskunde praten we veel). Vrijdag ochtend gingen we met z'n vieren(twee van mijn vriendinnen ook) turkse pizza eten(ik express naast hem lopen en zitten)Vrijdag middag fietste ik naar huis en toen zag ik D fietsen. Ik had al mijn moed bij elkaar geraapt en ging naast hem fietsen. Hij reageerde heel vrolijk, deed zijn muziek uit en ging gewoon met mij praten(nu weet ik waar hij woont^^). Op maandagmiddag liep ik naar hem toe om te vragen of hij dezelfde kant als mij opmoest(hij heeft gescheide ouders). Hij zei van wel. Ik vroeg of hij wou samenfietsen en hij zei dat hij niet kon omdat hij zijn tas nog moest ophalen(iets wat in tien seconde gebeurt is). Nou, ik fietste dus die dag alleen. Ik had besloten ietsjes vrijer te laten. Vanmorgen ging hij de heletijd met mij praten, naar mij kijken en de hele tijd mij proberen aan te raken(zoals tegelijk iets oprapen). We hebben een heel gesprek tijdens wiskunde gevoerd. Ik snap dat joch niet, haha. Wat denken jullie?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Assassin schreef:
    Ik denk dat hij jou gewoon niet wilde ophouden en dat jij je te snel drukt maakt.


    Precies (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lilia schreef:
    (...)

    This. Plus dat hij dus vast erg verlegen is, en niet veel durft te ondernemen. Als je denk dat de tijd 'rijp' is, vraag hem dan eens wat hij dat weekend gaat doen. Dat kunnen jullie misschien iets samen doen, en dan gaat - hopelijk - het balletje vanzelf rollen. ^^ succes!


    nee, hij is absoluut niet verlegen^^ hij kan met een paar woorden de hele klas aan het lachen maken, en dat doet hij ook vaak, haha. Maar hij is niet de grootste "Clown" uit de klas.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ach ja jongens...
    wees blij dat je al met hem kan praten en alles, mijn crush weet volgens mij niet eens dat ik bestaa xD


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Als jij je daar alleen al druk om maakt..


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Haha, ja, ik denk dat ik me inderdaad te druk maakte. Hij was vandaag trouwens ziek):


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!