• Jongens zijn vaag.
    Er is een jongen in mijn klas (laten we hem D noemen). Hij is enorm knap en lief. Ik vind hem dus leuk. We zitten vlak bij elkaar bij bijna alle vakken en praten dus ook met elkaar(vooral bij Wiskunde praten we veel). Vrijdag ochtend gingen we met z'n vieren(twee van mijn vriendinnen ook) turkse pizza eten(ik express naast hem lopen en zitten)Vrijdag middag fietste ik naar huis en toen zag ik D fietsen. Ik had al mijn moed bij elkaar geraapt en ging naast hem fietsen. Hij reageerde heel vrolijk, deed zijn muziek uit en ging gewoon met mij praten(nu weet ik waar hij woont^^). Op maandagmiddag liep ik naar hem toe om te vragen of hij dezelfde kant als mij opmoest(hij heeft gescheide ouders). Hij zei van wel. Ik vroeg of hij wou samenfietsen en hij zei dat hij niet kon omdat hij zijn tas nog moest ophalen(iets wat in tien seconde gebeurt is). Nou, ik fietste dus die dag alleen. Ik had besloten ietsjes vrijer te laten. Vanmorgen ging hij de heletijd met mij praten, naar mij kijken en de hele tijd mij proberen aan te raken(zoals tegelijk iets oprapen). We hebben een heel gesprek tijdens wiskunde gevoerd. Ik snap dat joch niet, haha. Wat denken jullie?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik denk dat hij jou gewoon niet wilde ophouden en dat jij je te snel drukt maakt.


    Your make-up is terrible

    Jongens zijn raar en soms onbegrijpelijk. Maar bovenal zijn ze toch heel leuk! xd


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Je maakt je druk om niets :')


    Pretty is just a pretty word.

    Assassin schreef:
    Ik denk dat hij jou gewoon niet wilde ophouden en dat jij je te snel drukt maakt.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik denk dat hij jou ook leuk vind, maar dat hij je inderdaad niet wou ophouden ofzo.
    Soms zijn jongens echt schattig :'3


    Tijd voor koffie.

    Misschien denk je iets te moeilijk. Want zo erg is het niet dat hij je liever niet laat wachten, ook al duurt het voor je gevoel niet lang. En afgezien van dat lijkt het alsof jullie leuk contact hebben. Heb plezier met hem!


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    Ik denk dat hij jou gewoon niet wilde ophouden en dat jij je te snel drukt maakt.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Tsubaki schreef:
    Ik denk dat hij jou ook leuk vindt, maar dat hij je inderdaad niet wou ophouden of zo.
    Soms zijn jongens echt schattig :'3


    i put the fun in funeral

    Haha, ik denk dat jullie gelijk hebben, behalve dt hij mij ook leuk vind. Haha, dankje(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Tsubaki schreef:
    Ik denk dat hij jou ook leuk vind, maar dat hij je inderdaad niet wou ophouden ofzo.
    Soms zijn jongens echt schattig :'3


    -

    Nou, tas halen kan best lang duren. En misschien vind hij het vervelend om je te moeten laten wachten. Hij vindt het niet leuk dat zijn ouders gescheiden zijn, neem ik aan, misschien schaamt hij zich een beetje ervoor. No worries, niks vaags aan. Een verkeerd opgevangen signaal of iets verkeerd geïnterpreteerd. Gebeurt mij ook wel 's. Want volgens mij vind hij jou dus wél echt heel aardig, oftewel: Recht hoe die gaat! :Y)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 22:22 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    Ik denk dat hij jou gewoon niet wilde ophouden en dat jij je te snel drukt maakt.


    This. Plus dat hij dus vast erg verlegen is, en niet veel durft te ondernemen. Als je denk dat de tijd 'rijp' is, vraag hem dan eens wat hij dat weekend gaat doen. Dat kunnen jullie misschien iets samen doen, en dan gaat - hopelijk - het balletje vanzelf rollen. ^^ succes!

    Assassin schreef:
    Ik denk dat hij jou gewoon niet wilde ophouden en dat jij je te snel drukt maakt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Assassin schreef:
    Ik denk dat hij jou gewoon niet wilde ophouden en dat jij je te snel drukt maakt.


    •*• Lululu •*•

    Assassin schreef:
    Ik denk dat hij jou gewoon niet wilde ophouden en dat jij je te snel drukt maakt.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli