• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2012 - 19:41 ]


    ~

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik vind dat Eden Hazard ook wel wat heeft, die kan zo heerlijk geconcentreerd kijken (:
    en Courtois, Mirallas en Kompany mogen er ook best wezen ;p

    Die namen zeggen me helemaal niks haha
    Ik ken alleen Dries Mertens, Toby Alderweireld en Jan Vertonghen

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik vind dat Eden Hazard ook wel wat heeft, die kan zo heerlijk geconcentreerd kijken (:
    en Courtois, Mirallas en Kompany mogen er ook best wezen ;p

    Ik vind Eden echt cutie, hij gaat ook in m'n verhaal voorkomen, haahahah.
    @Kim; bij dat stuk dat Pikachu gaat huilen omdat Ash 'dood' was, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik vind Eden echt cutie, hij gaat ook in m'n verhaal voorkomen, haahahah.
    @Kim; bij dat stuk dat Pikachu gaat huilen omdat Ash 'dood' was, lol.

    Ik had het over The Vampire Diaries, bij welk stuk daarvan? (":


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    (...)
    Ik had het over The Vampire Diaries, bij welk stuk daarvan? (":

    "Dood" van Alaric wanneer hij zijn laatste tijd doorbrengt met Damon. Wanneer Jeremy Alaric als geest ziet en de begrafenis van Jenna.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    "Dood" van Alaric wanneer hij zijn laatste tijd doorbrengt met Damon. Wanneer Jeremy Alaric als geest ziet en de begrafenis van Jenna.

    Ik had het alleen bij de begravenis van Jenna. Echt het enige moment waarop ik tranen in m'n ogen kreeg bij TVD. Het nieuwe seizoen begint binnenkort trouwens weer.


    Chaos is a ladder.

    Haai girls!

    Oh mah gawd, Amy, ik was best wel een ijskoningin toen. :') Maar ik blijf er wel bij dat Ribéry een master is, knap of niet knap. En tijdens het WK/EK zijn er altijd mensen die op hem gaan lopen spugen maar wel van die hatelijke nep-spelers als Gregory vd Wiel gaan ophemelen omdat die zogenaamd knap is.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Haai girls!

    Oh mah gawd, Amy, ik was best wel een ijskoningin toen. :') Maar ik blijf er wel bij dat Ribéry een master is, knap of niet knap. En tijdens het WK/EK zijn er altijd mensen die op hem gaan lopen spugen maar wel van die hatelijke nep-spelers als Gregory vd Wiel gaan ophemelen omdat die zogenaamd knap is.

    Ribéry is gewoon een held (:

    Apocalyptic schreef:
    Haai girls!

    Oh mah gawd, Amy, ik was best wel een ijskoningin toen. :') Maar ik blijf er wel bij dat Ribéry een master is, knap of niet knap. En tijdens het WK/EK zijn er altijd mensen die op hem gaan lopen spugen maar wel van die hatelijke nep-spelers als Gregory vd Wiel gaan ophemelen omdat die zogenaamd knap is.

    HAHAHA. Die quote van Fernando was tegen mij btw, LOOOL. Maar oké, idgaf. Je postte trouwens ook een foto van Gregor daarna met de tekst: "Dushi," erbij, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    De dokters denken dat mijn oma elk moment kan sterven. Mijn ouders zijn er nu heen. Omdat het een heel heftig iets zou worden, ben ik niet mee. Maar ik vind dit zo erg. Ik denk dat ik naar bed ga, want hier in spanning lopen nadenken brengt alleen maar narigheid op.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    De dokters denken dat mijn oma elk moment kan sterven. Mijn ouders zijn er nu heen. Omdat het een heel heftig iets zou worden, ben ik niet mee. Maar ik vind dit zo erg. Ik denk dat ik naar bed ga, want hier in spanning lopen nadenken brengt alleen maar narigheid op.

    Omygod Kim, heeeel veel sterkte geweest aan jou en je familie. Wat vreselijk!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Verbena schreef:
    De dokters denken dat mijn oma elk moment kan sterven. Mijn ouders zijn er nu heen. Omdat het een heel heftig iets zou worden, ben ik niet mee. Maar ik vind dit zo erg. Ik denk dat ik naar bed ga, want hier in spanning lopen nadenken brengt alleen maar narigheid op.


    Vreselijk nieuws :(
    Heel veel sterkte (flower)

    Aria schreef:
    (...)
    HAHAHA. Die quote van Fernando was tegen mij btw, LOOOL. Maar oké, idgaf. Je postte trouwens ook een foto van Gregor daarna met de tekst: "Dushi," erbij, lol.


    Dan zal je het wel verdiend hebben (A) lololol jk
    En ja, dat is ook een dushifoto. Sukkeltje dat het is. (cat)

    @Kim: Sterkte meisje. <3 :(


    ars moriendi

    Doei people! Ik ga me bedje opzoeken en proberen te slapen! Gelukkig valt er morgen veel les uit waardoor ik veel tussenuren heb. Ga ook niet met fiets, daar maak ik mezelf misschien wel gezonder mee maar ook duizend keer zo chagrijniger en ongezelliger. Nou, slaap lekker alvast iedereen!
    xoxo


    Chaos is a ladder.

    Ik heb echt de neiging om Barbie's Baby te kijken zo. Die bevalling wordt lacheeeh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Verbena schreef:
    Doei people! Ik ga me bedje opzoeken en proberen te slapen! Gelukkig valt er morgen veel les uit waardoor ik veel tussenuren heb. Ga ook niet met fiets, daar maak ik mezelf misschien wel gezonder mee maar ook duizend keer zo chagrijniger en ongezelliger. Nou, slaap lekker alvast iedereen!
    xoxo


    Awh, sterkte meid!!


    @ Berna, Over huilen. Ik moest net huilen bij Barbie's Baby. Die kleine baby, nu wil ik er ook een terwijl kindjes mij haten - behalve Emma (A)-. Haha. En al die stoere mannen die moesten huilen, dan doe ik mee. Shame on me.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."