• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2012 - 19:41 ]


    ~

    Mombasa schreef:
    (...)

    Awh, sterkte meid!!


    @ Berna, Over huilen. Ik moest net huilen bij Barbie's Baby. Die kleine baby, nu wil ik er ook een terwijl kindjes mij haten - behalve Emma (A)-. Haha. En al die stoere mannen die moesten huilen, dan doe ik mee. Shame on me.

    Hahaha echt? Ik heb dat programma 1 keer gezien. Nooit meer, I guess. :')


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hahaha echt? Ik heb dat programma 1 keer gezien. Nooit meer, I guess. :')

    Ik waag het er niet eens op om te kijken (:

    Kunnen we vanavond trouwens nog een hoofdstukje verwachten, Ames? :9


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Kunnen we vanavond trouwens nog een hoofdstukje verwachten, Ames? :9

    Ik ben heel de middag bezig geweest met het wedstrijdschema, dus ik zal nu nog wel even schrijven. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hahaha echt? Ik heb dat programma 1 keer gezien. Nooit meer, I guess. :')


    Het komt door de baby. Verder kijk ik het ook nooit maar iedereen krijgt nu baby's. Ik wil ook een baby, maar een die niet huilt :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nu we het toch over baby's hebben, wat ik heel toevallig vind he, HAHA. Als ik een meisje krijg wil ik die al heel lang Demi noemen, ahahah. Claire, Faye, Arlene, Gale, Sierra, Aria zijn andere opties. Echt vet toevallig dat twee daarvan van het footie topic zijn.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Nu we het toch over baby's hebben, wat ik heel toevallig vind he, HAHA. Als ik een meisje krijg wil ik die al heel lang Demi noemen, ahahah. Claire, Faye, Arlene, Gale, Sierra, Aria zijn andere opties. Echt vet toevallig dat twee daarvan van het footie topic zijn.


    Ik voel me vereerd. Haha.

    Mijn voorkeur voor namen veranderd met de dag maar het wordt sowieso iets met Elizabeth, naar mijn oma'tje. Haha. Verder vind ik Valentina heel mooi.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Ik voel me vereerd. Haha.

    Mijn voorkeur voor namen veranderd met de dag maar het wordt sowieso iets met Elizabeth, naar mijn oma'tje. Haha. Verder vind ik Valentina heel mooi.

    Hahahaha. Ik wil die naam al heel lang hoor, voordat ik jou kende. Ik wil het wel op zijn Engels uitgesproken hebben - weet niet hoe dat bij jouw naam is -, maar zoals in Demi Lovato zeg maar of Demi Moore. En dan als volledige naam mijn doopnaam erin verwerkt. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Nu we het toch over baby's hebben, wat ik heel toevallig vind he, HAHA. Als ik een meisje krijg wil ik die al heel lang Demi noemen, ahahah. Claire, Faye, Arlene, Gale, Sierra, Aria zijn andere opties. Echt vet toevallig dat twee daarvan van het footie topic zijn.

    Haha, I feel honored. Ik vind Giovanni nog altijd een hele mooie naam voor een jongen.


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    Hahahaha. Ik wil die naam al heel lang hoor, voordat ik jou kende. Ik wil het wel op zijn Engels uitgesproken hebben - weet niet hoe dat bij jouw naam is -, maar zoals in Demi Lovato zeg maar of Demi Moore. En dan als volledige naam mijn doopnaam erin verwerkt. (:


    Mijn naam is over het algemeen gewoon op z'n Nederlands maar op school spreken bijna al mijn leraren het op zijn Engels uit na een weddenschap van vorig jaar. Overal waar je komt is het wel. 'Oh van Demi Moore', Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, I feel honored. Ik vind Giovanni nog altijd een hele mooie naam voor een jongen.


    I like Giovanni. Als ik ooit een jongetje krijg noem ik hem Henk - zonder grapje - naar mijn papa. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alé Deem, ik zie dat u uw naam veranderd heeft
    I like (:

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, I feel honored. Ik vind Giovanni nog altijd een hele mooie naam voor een jongen.

    Een jongetje noem ik waarschijnlijk heel simpel Scott, Gale, Liam of Aidan. Hahaha. En dan afkorten naar Gio, omygod, cutie. Ik dacht; Claire gaat wel voor zijn oer Hollands Klaas-Jan. Hahaha, vernoemd naar het kind z'n vader, trololol.
    @Demi, you changed your naaaame! Me gusta.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Lyon schreef:
    Alé Deem, ik zie dat u uw naam veranderd heeft
    I like (:


    Ja, ik moet hem steunen in deze zware tijden :'D Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    (...)
    Een jongetje noem ik waarschijnlijk heel simpel Scott, Gale, Liam of Aidan. Hahaha. En dan afkorten naar Gio, omygod, cutie. Ik dacht; Claire gaat wel voor zijn oer Hollands Klaas-Jan. Hahaha, vernoemd naar het kind z'n vader, trololol.
    @Demi, you changed your naaaame! Me gusta.

    Precies, Gio is perfect. (; En hahaha, nee, hij gaat niet hetzelfde heten als zijn pappie. :Y) En Scott vind ik leuk in jou lijstje (:
    @Demi: Aahw, dat is wel lief. En I like je nieuwe username (:


    ars moriendi