• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"


    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:05 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Mohawk schreef:
    Noah Franklin Valois

    "Ze is niet altijd zo hoor," Verdedigde ik op een kalme manier mijn zusje. "Waarschijnlijk was je gewoon op de verkeerde moment in haar buurt."
    Soms had Marique zo haar buien en kreeg vrijwel iedereen de wind van voor.
    Maar anders was ze best wel een goed persoon, tenzij ze je niet kon uitstaan natuurlijk.
    "Ik denk dat ik erger ben als haar," Bekende ik en nam nog een laatste trek van mijn sigaret. "Of dat zeggen er toch veel."


    Ivy Hillary Adams
    'Oh. En wie zijn veel?' zei ik, terwijl ik naar zijn sigaret keek. Op zich had ik er niks op tegen, een mens -of wat dan ook- moest dan wat die zelf wilde. Ik was alleen niet zo'n fan van de rook. Ik hoestte even en haalde daarna mijn handen weer voor mijn mond weg. 'Sorry .'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Olivia Severance

    'Jij bent toch Olivia?' zegt ze liefjes 'Kan ik wat voor je doen?'.
    'U bent toch Miss Flower?' zeg ik met een kleine grijns. Ik laat nu de rest van mijn lichaam tevoorschijn komen en blijf daar staan. Ik bekijk de vrouw snel. Ze had blond haar en bruine ogen en was ongeveer even lang als ik. 'Dus wat gaat u precies met ons doen?' zeg ik uitdagend met een glimlachje zodat het niet lijkt alsof ik het op een nare manier bedoel.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:59 ]


    Shit Could Be Worse.

    Miss Flower
    Alsof dat kind me al helemaal door had, vroeg ze wat ik met ze ging doen. Het liefste wilde ik haar de waarheid zeggen. Écht alles vertellen, alleen stond er in dat stomme contract natuurlijk dat ik dat niet moest vertellen. Anders zouden ze misschien weglopen. En dat kon het onderzoek naar bovennatuurlijke niet helpen.
    Ik zette mijn zakelijke glimlach op en legde haar uit waarom ze hier waren.
    'Jullie hebben ieder een probleempje wat verholpen moet worden. Daarbij ga ik jullie helpen door middel van gesprekken en onderzoeken.'


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Olivia Severance

    'Jullie hebben ieder een probleempje wat verholpen moet worden. Daarbij ga ik jullie helpen door middel van gesprekken en onderzoeken.' Ik glimlach. 'Een probleempje.' Ik loop naar het bureau waar Miss Flower bij staat. Ik ga op de rand zitten en kijk haar aan. 'En u woont ook in dit huis?' Ik stel graag vragen, dat is misschien wel te merken, maar ik moet uitzoeken wat er allemaal gaat gebeuren hier en naast dat is Miss Flower ook niet helemaal verkeerd. Óke kappen,ik moet me hierop focussen en wil niet wéér hetzelfde meemaken als met.. Ik denk aan iets anders. Ik probeer de papieren te bekijken maar omdat ik het zo snel mogelijk en onopmerkelijk probeer uit te voeren kan ik niet alles lezen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:40 ]


    Shit Could Be Worse.

    Miss Flower
    Ik schoof nonchalant wat papieren op een hoop en glimlachte weer.
    'Ik woon net zoals jullie in dit huis, zodat ik het beste jullie kan begeleiden,' Olivia was niet dom, ze wist nu al dat er iets niet klopte in dit huis. Zouden die andere dat ook al hebben?
    'Vanaf morgen hangt er een lijst in de keuken wie wat moet doen en wanneer jullie verwacht worden voor gesprekken. Ik stel nu voor dat je naar je bed gaat, het is al half elf geweest.' ik knikte naar de deur en wenste haar welterusten.

    [alle jongeren gaan nu naar bed, morgen staat er een lijst wie wat moet doen en wie waar op welke tijd wordt verwacht. De tijden zullen in de avond zijn, aangezien er (bijna nooit) iemand tijdens school op quizlet zit]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Olivia Severance

    'Ik woon net zoals jullie in dit huis, zodat ik het beste jullie kan begeleiden,' Zei ze nadat ze de papieren op een hoop had geschoven.
    'Vanaf morgen hangt er een lijst in de keuken wie wat moet doen en wanneer jullie verwacht worden voor gesprekken. Ik stel nu voor dat je naar je bed gaat, het is al half elf geweest.' Ze knikt naar de deur. Ík om half elf slapen?, Ik had al slaapproblemen sinds mijn zevende, en lag daardoor soms pas om half drie te slapen maar vandaag voelde ik me vrij moe. 'Goed,' ik kijk haar nog een keer charmant aan en draai me dan om. 'Welterusten.' zeg ik dan en loop weg. Als ik weer op mijn kamer ben trek ik een zwarte joggingbroek aan en een zwart t-shirt en ga dan in bed liggen. Ik denk nog aan Miss Flower, en waar ze in het huis verblijft en wat voor gesprekken ze met ons zal hebben. Hopelijk ben ik niet de eerste, ik voelde me niet echt op mijn gemak bij haar maar aan de andere kant ook juist weer wel. Even later val ik al in diepe slaap.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 20:04 ]


    Shit Could Be Worse.

    [gewoon systeemherstel doen =) dan is het eraf. Ik heb het ook gehad xD systemherstel uitvoeren (ga je terug in de tijd) en dan is het er weer af ;). Bij het opstarten moet je wel de veilige modus kiezen ;)]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 20:00 ]

    mismi schreef:
    [gewoon systeemherstel doen =) dan is het eraf. Ik heb het ook gehad xD systemherstel uitvoeren (ga je terug in de tijd) en dan is het er weer af ;). Bij het opstarten moet je wel de veilige modus kiezen ;)]


    [ ;oo Systeemherstel? Okeey dan ga ik dat even proberen maar als het niet lukt zit ik wel in de shit xd
    Thanks x]


    Shit Could Be Worse.

    [ja, opstarten in veilige modus en dan systeemherstel ;) en daarna kan je weer gewoon opstarten]

    mismi schreef:
    [ja, opstarten in veilige modus en dan systeemherstel ;) en daarna kan je weer gewoon opstarten]


    [Okeey, ik moet echt even naar zo'n pc-oke dude, want hij wilt systeemherstel niet uitvoeren omdat ik op een gastaccount zit, en me administratorswachtwoord is blijkbaar niet goed.. Maar ik ga kijken of ie het eraf kan krijgen en daarna probeer ik dat systeemherstel ](flower)


    Shit Could Be Worse.

    Amethysst schreef:
    ...
    [alle jongeren gaan nu naar bed, morgen staat er een lijst wie wat moet doen en wie waar op welke tijd wordt verwacht. De tijden zullen in de avond zijn, aangezien er (bijna nooit) iemand tijdens school op quizlet zit]


    [Gelukkig, ik was er een beetje uit :S]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [jeez ik dus zo quizlet openen: wtf?! ziet er ineens anders uit! ik schrok helemaal. sorry moest ik ff kwijt ga zo aan die lijst beginnen gisteren te veel huiswerk]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [peepz ff het volgende lezen; ik merk dat het topic een beetje vastloopt. vanaf morgen beginnen we met dit: elke/om de dag zal ik aangeven wanneer er een groepsgesprek is met Miss Flower. Als je een individueel gesprek wilt, aangeven. verder zijn de jongeren erg vrij, ze kunnen naar het stadje gaan of helpen met de huishouding. het is de bedoeling dat we naar het punt werken dat ze erachter komen wáárom ze hier zijn]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [dood was't topic xd]


    Shit Could Be Worse.