• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"


    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:05 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [Oke, ik mix het nu even. Liam en Nicky samen.]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Nicky Jane- en Liam Carter Fox

    'School.' antwoordden we in koor. 'En ik had geen zin meer om thuis te blijven wonen.' antwoordde Nicky. 'Nicky niet liegen! Ze vinden haar een lastige rebel en mij een raar verwend joch.' zei Liam. 'Ik mag dan een rebel zijn maar ik ben proud.' zei ze terug. 'Ya dat weten we allemaal.' antwoordde Liam.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Anna Bailey Miller
    Ik knik even. Ik vond ze nogal apart, te druk voor mij denk ik. "Hulp nodig met de koffers/tassen?" vraag ik dan.

    Liam Carter Fox

    'Graag, dan ben ik van Nicky af. Ze is nogal hyper.' Ik maak een overdriven drama gezicht. 'Nicky ga maar ehh.. nieuwe vriendjes maken of leuke jongens spotten ofzo. Doe iets waar meisjes goed in zijn en val me het komende uur niet lastig. Ik heb even rust nodig.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Amethysst schreef:
    (...)

    [whahaha dit keer niet... :Y)]


    -Hebben we net een heel stukje geschreven over dat er iemand komt x33

    Keeyy, dus er komt niemand?-


    Shit Could Be Worse.

    [sorry, moest even naar stal toe]

    Anna Bailey Miller
    Ik glimlach even en pak een tas van de grond af en begin de trap op te lopen. "In welke kamer zit je?" vraag ik dan en bovenaan de trap wacht ik op hem.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    Enigszins teleurgesteld kijk ik even naar de grond als June zelf naar binnen loopt, met mijn vest om haar schouders geslagen. Zachtjes knik ik even, misschien wilde ze niet dat de rest ons zo samen zag rondlopen. Ze zal er wel haar eigen redenen voor hebben gehad.
    Achter haar aan stap ik het huis in en geniet van de warmte die zich om me heen slaat, zonder vest was het behoorlijk koud geweest buiten maar dat was het waard. Nonchalant leunde ik tegen het keukenblok aan en keek naar June die besluiteloos stond rond te kijken. 'Weet je niet wat je wil gaan doen?' grinnik ik zachtjes.


    June Hamilton- Necromancer
    'Weet je niet wat je wil gaan doen?' grinnik Ethan zachtjes.
    Ik denk even na en grijns naar hem. 'Dit keer mag jij kiezen,' zeg ik en ga op het keukenblok zitten.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    RememberYoux schreef:
    [Okay, dan poeft ze daar wel ff heen. toch nog geen complete controle erover.]
    Ivy Hillary Adams
    Na dat ik een tijdje relaxed op bed had gelegen leunde ik naar mijn koffer toe om mijn MP3 te pakken. Poef. Ik keek naar beneden en zag dat ik ongeveer tegen het plafond aan zat. Ik vloekte luid en kwam hard neer. Ik wreef over mijn stuitje en stond vloekend op. Proberend om een soort pirouette te draaien kreun ik luid en val weer op de grond. Dan pas merk ik de jongen op. 'Oh, hai.' zeg ik ongemakkelijk. Wat zou hij nou wel niet denken? 'Hey, een meisje dat uit het niets voor mijn voeten valt. Dit is zo'n leuk huis hè!' dacht ik sarcastisch. Sure.


    [Zou Noah willen reageren?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik vroeg gisteren wie er iets tegen Noah of Marique had gezegd en kreeg geen reactie...Had namelijk wat last met mijn computer. Maar goed, zal wel wat schrijven.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [oh, sorry, heb het denk ik niet gezien. :') maar dankje ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Noah Franklin Valois

    "Jij hebt zeker ook nooit van kloppen gehoord?" Mompelde ik grijnzend terwijl ik in mijn zetel bleef zitten.
    Ik nam een lange trek van de sigaret die ik net had opgestoken en keek haar aan.
    Een normaal persoon zou zich afvragen hoe ze in hemelsnaam vanuit het niets hier kon verschijnen, maar ik niet.
    Ik was er niet eens verbaasd om.
    "Wat doe je hier?" Wilde ik weten en rekte me zorgeloos uit terwijl ik moeite deed om niet te geeuwen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ivy Hillary Adams
    Ik lachtte. 'Zeg jij het maar.' zei ik, terwijl ik pijnlijk opstond. Mijn gezicht vertrok en ik liep snel naar de jongen toe. 'Aangezien je niet verbaasd bent dat ik zomaar ineens op je plafond zit, neem ik aan dat je ook iets kunt.' bij het woord iets maak ik een vaag gebaar. Ik trek een wenkbrauw op en ga naast hem zitten. Ik bestudeerde de jongen onbewust. Zijn kalme karakter sprak me op zich wel aan, ook al was hij precies het tegenovergestelde van het mijne.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Noah Franklin Valois

    "Ik kan iets ja," Zei ik nonchalant en snoof even. "Maar je zal er achter moeten komen wat."
    Ik ging rechtop in de zetel staan en reikte haar mijn hand zodat ik haar eventueel naar beneden kon halen.
    "Noah," Stelde ik mezelf voor. "Noah Valois."
    Bewust liet ik mijn tweede naam achterwegen aangezien die redelijk ouderwets was en ik er niet bepaald fan van was.
    "En jij bent?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ivy Hillary Adams
    Ik deed mijn hoofd schuin. Dat ik er zelf achter moest komen... Ja, dat mocht ik wel. Ik had nu dus deze jongen geaccepteerd, voor mezelf dan. 'Ik ben Hilly. Mijn volledige naam is Ivy Hillary Adams, maar ik hou niet echt van die eerste naam...' dat laatste mompelde ik wat. Ik dacht na. Ik had tot nu toe niet echt iets gezien. Het was wel mogelijk dat er een onzichtbaar iemand was vanwege die windvlaag. Maar ik kon me niet echt iets bij hem bedenken. Ik bekijk zijn gezicht en ineens daagt er iets. Een scherpe blik komt in mijn ogen. 'Dat meisje. Die met bruine krullen. Toch?' ik verwachtte dat hij wist waar ik op doelde. Ik zag de trekjes een beetje, qua uiterlijk.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.