• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"


    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:05 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    Compleet opgenomen door het boek en de manier waarop ik andere voorwerpen en andere personen ook onzichtbaar kan maken zit ik stilletjes op de bureaustoel terwijl June zelf weer op verkenning gaat. 'Bent u dood?' hoor ik haar dan ineens uit het niets vragen. Wanneer ik opkijk zie ik niemand in de ruimte staan, waardoor ik direct concludeer dat ze opnieuw met een geest te maken heeft. Deze keer loopt het echter iets anders dan normaal, ze knijpt haar ogen dicht en stoot een zachte 'wow' uit. Direct schiet ik overeind, waardoor mijn knieën hard tegen het bureau stoten. 'Wat is er? Gaat het wel?' vraag ik gehaast.


    June Hamilton- Necromancer
    'Ja! Rustig...' zeg ik sussend en luister of ik voetstappen hoor op de gang.
    'Verstop je!' fluister ik als het geluid van hakken steeds dichterbij komen. Ik grijp naar het boek en zoek haastig naar een verstop plek, alleen kan ik er geen vinden.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    'Shit,' fluister ik, als ik - net als June - geen verstopplaats kan vinden in de ruimte. Dan herinner ik me de pagina's uit het boek Onzichtbaar wat ik zojuist had gelezen. Met een grote sprong vlieg ik over het bureau heen en schiet op June af, die me verbaasd aanstaart. 'Stil staan,' fluister ik. Voorzichtig leg ik mijn linkerhand in haar nek en mijn rechterhand op haar arm terwijl ik mijn ogen sluit. Ik concentreer me op June en het feit dat ze niet betrapt mag worden. Nadat ik mezelf onzichtbaar voel worden open ik langzaam mijn ogen en bid dat June hetzelfde is geworden als mij.


    Olivia Severance


    Als ik een tijdje op mijn kamer heb gezeten om mijn bed op te maken moet ik ineens denken aan wat ik en Lolita die dag bij het kantoor vonden. 'Persoonlijke gegevens- Patiënten, Vertrouwelijk' mompel ik in mezelf.
    Goed, ik weet dat dit huis niet vol zit met gekken, maar ook geen normale mensen.

    (laptop doet het op magische wijzen weer :3)


    Shit Could Be Worse.

    June Hamilton- Necromancer
    Ethan springt over het bureau heen en legt zijn ene hand in mijn nek en de andere op mijn arm. Ik kijk hem vragend aan, maar hij sluit zijn ogen.
    De deur vliegt open en ik kijk betrapt naar Miss Flowers die binnen is gekomen. Ze loopt naar haar bureau toe en zet haar laptop daarop.
    Het lijkt wel alsof ze ons helemaal niet gezien hebt. Ik zwaai even, maar ze heeft niets door. Ik glimlach naar Ethan en wijs naar de deur.
    We lopen door de gang heen, naar buiten en ik begin opgewonden te praten.
    'Dat was geweldig!' zeg ik en geef hem, zonder er bij na te denken, een kus op zijn wang.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 17:59 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Olivia Severance

    Als ik naar beneden loop hoor ik een meisjes stem. 'Dat was geweldig!' Ik kijk om me heen maar zie niemand. Ik haal mijn schouders op en loop naar de keuken. Ik maak de koelkast open en bijna automatisch haal ik de Icea Tea eruit. 'Verslavend' zeg ik terwijl ik mijn wenkbrauwen ophaal. Ik pak een glas en schenk er Ice Tea in. Als ik de fles terug leg en me omdraai terwijl ik uit het glas drink denk ik aan Lolita. Waar zou die nu uithangen vraag ik me af. Ik neem het glas mee en even later loop ik weer door de gang, de gang met het rare kantoortje. Ik stop als ik het geluid van hakken hoor. Achteruitlopend ga ik een stukje terug en steek mijn hoofd om de hoek. Als ik de het kantoor in kijk zie ik een blonde vrouw naast het bureau staan. Ik frons mijn wenkbrauwen en denk er even aan om snel weg te lopen en Lolita te gaan halen maar bedenk me dan weer. 'Hallo..?'


    Shit Could Be Worse.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    'Dat was geweldig!' roept June uit, waarna ze een kus op mijn wang drukt. Van schrik laat ik haar los en verlies mijn concentratie, waardoor we allebei in een hoek van de gang weer zichtbaar worden. June staart me opgewonden en gefascineerd aan, terwijl ik me slapjes langs de muur naar beneden laat glijden. 'Zo dat vreet wel energie zeg,' mompel ik zacht terwijl ik bleekjes in mijn ogen wrijf. 'Heb je dat boek nog over wat jij bent?' vraag ik zacht terwijl ik mezelf overeind probeer te hijsen.


    June Hamilton- Necromancer
    Ethan probeert zichzelf overeind te hijsen, maar hij ziet verschrikkelijk bleek. Ik doe mijn arm om zijn middel en loop langzaam de trap op, naar zijn kamer. Ik zeg dat hij moet gaan liggen terwijl ik wat water haal.
    Onderweg zie ik een aantal mensen, maar die boeien mij nu niet.
    Als ik terug kom, geef ik het glas water aan Ethan en ga op het uiteinde van zijn bed zitten.
    'Ga maar slapen,' zeg ik en gooi de deken over hem heen. Ik ga hem morgen wel vertellen wat er in dat boek stond. Verdomme, dat boek had ik beneden bij de trap laten liggen...


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    'J - June,' mompel ik nog als ze opstaat en door de deur verdwijnt, maar nog geen twee seconden later zak ik weg in een diepe slaap. De dromen komen binnen vliegen, ik liet een huis onzichtbaar maken, een groep mensen, een winkelcentrum, een vliegtuig en uiteindelijk een hele stad.
    Badend in het zweet word ik - verstrengeld in mijn dekens - met een ruk wakker en schiet direct overeind. Het is inmiddels donker geworden op de kamer en verward laat ik mijn handen door mijn haar glijden. 'Dit soort dromen zijn niet goed Eth,' mompel ik zacht tegen mezelf, het uitputtende gevoel van daar straks alleen maar versterkt voelen.
    Zuchtend laat ik mezelf weer in mijn kussen vallen, maar dit keer blijf ik met mijn ogen starend naar het plafond kijken, bang om weer uitgeput wakker te worden.


    June Hamilton- Necromancer
    Ik ren naar beneden en zie de twee boeken liggen. Ik gris ze van de grond en bedenk me waar ik ze moet verstoppen. Het is akelig stil en donker in het huis. Ik krijg even kippenvel op mijn armen, maar toch loop ik naar buiten en verstop de boeken achter een bosje met wat bladeren er over heen. Paranoïde kijk ik om me heen als ik het bosje weer uit kom en sluip weer terug naar het huis.
    'Dat heb ik gezien!' lacht een jongensstem. Ik draai me om en kijk de jongen die ik eerder buiten had gezien vuil aan.
    'Wat zijn we weer vrolijk...' mompelt de jongen en loopt naar het bosje.
    'Waag het niet,' zeg ik en probeer hem tegen te houden, allen schiet mijn hand dwars door zijn lichaam heen. De jongen schatert en begint om me heen te lopen.
    'Wat wil je dan doen hè? Kleine Necromancer,' hij glimlacht nep en begint met mijn haar te spelen.
    'Blijf van me af,' fluister ik en denk aan wat er in dat boek stond. Ik geef hem een ferme mentale duw en ik zie dat hij flikkert.
    'Wacht! Stop! Ik kan je dingen vertellen over dit huis,' ik houd direct op en kijk hem vragend aan.
    'Zonder pesterige dingen dit keer,' zeg ik en sla mijn armen over elkaar.
    'Wat jij wilt,' de jongen zucht en haalt zijn schouders op. 'Ik heb toch niets beters te doen. Maar goed, zoals je weet ben ik dood,'
    Ik draai met mijn ogen.
    'Ik ben niet zomaar doodgegaan. Ik ben vermoord,'
    Hij laat even de woorden op me in trekken en ik slik. 'Wie heeft dat gedaan?'
    'Dat kan ik niet zeggen,' zegt de jongen en hij begint zachtjes te flikkeren.
    'Niet weg gaan!' zeg ik. 'Hoe ben je vermoord?' roep ik als ik hem bijna niet meer zie.
    'Sorry,' een zacht gefluister was het laatste wat ik hoorde. Waarom gingen geesten nou altijd weg als ze wat belangrijks te vertellen hadden?


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    RockThisShit schreef:
    Olivia Severance

    Als ik naar beneden loop hoor ik een meisjes stem. 'Dat was geweldig!' Ik kijk om me heen maar zie niemand. Ik haal mijn schouders op en loop naar de keuken. Ik maak de koelkast open en bijna automatisch haal ik de Icea Tea eruit. 'Verslavend' zeg ik terwijl ik mijn wenkbrauwen ophaal. Ik pak een glas en schenk er Ice Tea in. Als ik de fles terug leg en me omdraai terwijl ik uit het glas drink denk ik aan Lolita. Waar zou die nu uithangen vraag ik me af. Ik neem het glas mee en even later loop ik weer door de gang, de gang met het rare kantoortje. Ik stop als ik het geluid van hakken hoor. Achteruitlopend ga ik een stukje terug en steek mijn hoofd om de hoek. Als ik de het kantoor in kijk zie ik een blonde vrouw naast het bureau staan. Ik frons mijn wenkbrauwen en denk er even aan om snel weg te lopen en Lolita te gaan halen maar bedenk me dan weer. 'Hallo..?'


    [Reactie van Miss Flower ;oo ? ]


    Shit Could Be Worse.

    [*vloekt* komt er zo aan moet eerst nog ff kranten bezorgen]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Miss Flower
    Waarom was ik zo rommelig? Ik keek alle papieren die op mijn bureau lagen haastig door, maar ik kon niet vinden wat ik wilde hebben. Ik haatte dit huis echt. Het was mijn eerste jaar hier, maar alleen al het idee dat deze kinderen in de volgende maanden vermoord zullen worden...
    Verschrikkelijk gewoon. Ik had nooit ja moeten zeggen tegen dat idiote lab. Ik dacht dat ik in een gewoon huis voor psychisch gestoorde kinderen werd gezet. Toen ik er achter kwam, wilde ik er direct uitstappen, maar ik was zo stom geweest om het contract al getekend te hebben.
    'Hallo?' hoor ik. Ik schrik en kijk op. Het hoofd van een meisje kijkt me vragend aan.
    'Jij bent toch Olivia?' vraag ik liefjes en zet mijn het-komt-wel-goed glimlach op. 'Kan ik wat voor je doen?'


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [goeiemorgen]

    [iemand die Anna wil meeten??]

    Amethysst schreef:
    [*vloekt* komt er zo aan moet eerst nog ff kranten bezorgen]


    [Hahaha, is niet erg, was alleen omdat ik dacht dat je het al was vergeten]


    Shit Could Be Worse.