• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"


    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:05 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [Alleen Damon en Noah weten dat Marique gedaanteveranderaar is.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    June gaat op het keukenblok zitten en geeft aan dat ik mag kiezen.
    Ik duw mezelf af van het keukenblok en ga in de deurpost naar de gang hangen, 'rondneuzen,' zeg ik tenslotte, 'uitzoeken waarom we hier zijn met z'n allen, daar moet een reden voor zijn.'


    [Oh, ik dacht dat Ivy het nog had gezien, ... Sorry! verander het wel even.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Noah Franklin Valois

    Ik trok mijn wenkbrauw wat op en liet mijn arm weer naast mijn lichaam hangen om uiteindelijk weer in de zetel te ploffen.
    "Wat is er mee?" Vroeg ik terwijl ik goed genoeg wist dat ze Marique bedoelde.
    Ergens had ik het gevoel dat Marique het weer eens had uitgehangen, iets wat ze wel eens vaker deed als ze iemand niet kon uitstaan.
    Ik was niet bepaald van plan om me zomaar bloot te geven.
    En al helemaal niet als het over mijn gave of over Marique ging.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ivy Hillary Adams
    Mijn ogen knijpen zich tot spleetjes. Of hij is een erg goede leugenaar, of ik maak een hele grote fout. 'Je lijkt best veel op het meisje met de krullen. Ik zei alleen hoi, en zei begint meteen een halve scheldtirade. Echt een aardige meid.' zeg ik sarcastisch. Ik draaide daarna wat ongemakkelijk een haarlok rond mijn vinger, niet wetend wat te zeggen. 'Je hebt toevallig geen heal-powers ofzo he? Dat zou namelijk nogal fijn zijn vanwege mijn stuitje en rug...'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Noah Franklin Valois

    "Nee, ik heb geen genezende krachten." Grinnikte ik en nam nog een trek van mijn sigaret terwijl ik de assen opving in de asbak die op de armleuning stond.
    "En ja, ik weet over wie je het hebt." Mijn stem klonk aangenaam kalm en rustgevend, zo voelde ik me trouwens ook. "Dat is mijn zusje, Marique."
    Ik lachte even bij de gedachte over Marique.
    Zonder enige moeite kon ik me al voorstellen hoe ze in hemelsnaam tekeer was gegaan tegen haar.
    Ze kon nu eenmaal soms erg humeurig zijn.
    "Eigenlijk is ze mijn tweelingzusje." Grijnsde ik terwijl ik de reactie van Hillary afwachtte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ivy Hillary Adams
    Toen hij zei dat hij eigenlijk haar tweelingbroer was, trok ik mijn wenkbrauw weer op. 'Ik hoop voor je dat je niet hetzelfde karakter hebt.' zeg ik zuur. Ik grijns even naar hem. 'Ach, wat maakt het ook uit. Als je maar niet zo iemand bent die me meteen half verrot scheld, vind ik alles best.' zeg ik onverschillig. Ik lik even over mijn lippen en laat me wat meer achterover zakken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Noah Franklin Valois

    "Ze is niet altijd zo hoor," Verdedigde ik op een kalme manier mijn zusje. "Waarschijnlijk was je gewoon op de verkeerde moment in haar buurt."
    Soms had Marique zo haar buien en kreeg vrijwel iedereen de wind van voor.
    Maar anders was ze best wel een goed persoon, tenzij ze je niet kon uitstaan natuurlijk.
    "Ik denk dat ik erger ben als haar," Bekende ik en nam nog een laatste trek van mijn sigaret. "Of dat zeggen er toch veel."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    June Hamilton- Necromancer
    Waarom we hier zijn... geen idee eigenlijk. We zijn allemaal niet erg goed bij ons hoofd, maar dat is het echte probleem niet. Het probleem is dat we allemaal een speciale kracht hebben. Sommige zijn al aardig ontwikkeld, maar zoals die van mij, juist helemaal niet.
    Ik kijk Ethan aan en grijns. 'Misschien wordt het tijd voor een bezoekje aan het kantoortje van Miss Flower?'
    Ik spring van het keukenblok af en loop naar de gesloten deur waar ik eerder die dag het meisje zag. Ik probeer mijn spelden truc, maar op deze deur zit een beter slot. Ik zucht geïrriteerd en begin als een idioot aan de deur te trekken.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    Ik kijk even geamuseerd toe hoe June als een gek aan de deur van Miss Flower staat te rommelen als ze erachter komt dat haarspeldentruc op deze deur niet van toepassing is. 'Hij moet vandaag nog open,' zeg ik grijnzend terwijl ik mijn hand op haar schouder leg en haar zachtjes achteruit trek. Langzaam. Hef ik mijn been op en laat hem met een klap neerkomen op de deurknop, die eraf vliegt. 'Zo kan het ook,' zeg ik schouderophalend, waarna ik de deur open duw, de knop opraap en hem losjes in de deur duw. 'Kom je?' Vraag ik zonders achterom te kijken.


    June Hamilton- Necromancer
    'Juist,' zeg ik dan maar en sluit de deur achter me. Het kantoortje is niet erg groot, de muren waren vol door de boekenkasten, er was één raam en er stond een groot bureau in het midden van de kamer.
    Ik begin te rommelen in één van de boekenkasten. 'Wat zoeken we eigenlijk?' vraag ik.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    'Wat zoeken we eigenlijk?' hoor ik June vragen, als ze in een van de vele boekenkast in het kantoor begint te rommelen. Midden in de kamer blijf ik stil staan en kijk eventjes rond, 'iets wat aangeeft of we allemaal iets bijzonders hebben of kunnen, waarom we hier zijn geplaatst,' geef ik ten slotte maar als een antwoord. Ik plof neer op de gigantische bureaustoel en trek een van de lades open van het bureau die gevuld is met tientallen mapjes, 'misschien heb ik iets,' mompel ik in mezelf.


    June Hamilton- Necromancer
    Ik glijdt met mijn vinger langs de ruggen van dikke boeken en blijf haken bij een stoffig boek. Ik haal het boek eruit en veeg het stof weg.
    Ik nies even, maar dan zie ik met grote, glinsterende letters het woord Necromancer staan. Afvragend wat dat nou weer is, sla ik het boek open en blader er wat in. Plaatjes van mensen die de doden opwekken zorgen ervoor dat ik het boek dichtklap en weer terug zet. Ik haal de twee volgende boeken eruit en blader die ook door. Éen ging over gedachtelezen maar de andere...
    'Ik denk dat dit wel leuk is om te lezen,' zeg ik tegen Ethan en laat het boek met een plof vallen op het bureau. Het heeft dezelfde letters, maar in plaats van Necromancer staat er Onzichtbaar op.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    Mijn blik wordt direct van de tientallen mapjes weggetrokken als June met een harde klap een boek op het bureau legt, waar met grote letters Onzichtbaar op staat. Gretig schuif ik het boek naar me toe en sla het op een willekeurige bladzijde open. 'Het onzichtbaar maken van voorwerpen en andere personen,' lees ik hardop voor, waardoor ik even verbaasd naar de bladzijde blijf kijken. Ik kon alleen mezelf onzichtbaar maken, betekent dit dat er meer is wat ik zou moeten kunnen, met een training? Twijfelend blijf ik naar de bladzijde staren en laat mijn vingers langs de letters glijden.


    June Hamilton- Necromancer
    'Dat zou gaaf zijn!' zeg ik nadenkend over hoe niemand me zal zien, tenminste als alleen Ethan dat wilde natuurlijk. Ik baal er eigenlijk wel van dat er geen boek voor mijn geesten probleem staat.
    Ik loop weer terug naar de boekenkast en haal het boek Necromancer er weer uit. Waarom weet ik niet, maar het woord fascineert me.
    Necromancers zijn in staat om de doden op te wekken en met ze te communiceren
    Daarnaast staat een gruwelijk plaatje van een levende doden. Het ziet er niet al te fris uit. Terwijl ik verder ga lezen, ga ik steeds meer dingen met mezelf vergelijken. Na een paar pagina's weet ik het zeker: ik ben een Necromancer.
    Ik hoop alleen dat dat van die doden opwekken me bespaard zou blijven. Ik sla de bladzijde om. Daarop staat hoe je geesten naar je toe kan sturen.
    Ik sluit mijn ogen en bedenk hoe ik iemand trek uit de doden wereld.
    'Stuur me terug,' hoor ik een krijsende stem achter me. Ik draai me om, maar Ethan is het niet. Hij zit rustig te lezen.
    'Toe dan!' weer die stem. Ik kijk naar de deur en zie een oude vrouw staan.
    'Bent u dood?' floept er uit mijn mond. De vrouw kijkt me ontzettend boos aan, dus daaraan leid ik af dat ze dood is.
    'Heks! Stuur me terug naar waar ik vandaan kom, anders loopt het niet goed af,' de vrouw komt dreigend op me af lopen en ik mompel een sorry. Ik sluit mijn ogen weer en duw dit keer iets van me af. Als ik mijn ogen open doe, is de vrouw verdwenen.
    'Wow,'

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 13:40 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.