• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"


    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:05 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    'Je hoeft ook niets te veranderen, je bent fantastisch. Maar waarom kus je me de ene keer en de andere keer sluit je jezelf op? Ik snap het als je denkt dat ik niet helemaal klop, maar dat is niemand hier in dit huis. Je hoeft je niet te schamen.'
    June staart me aan terwijl ze geïrriteerd zucht en haar verhaal heeft gedaan. Mijn ogen worden iets donkerder en automatisch trek ik de deur een stuk open en hang half naar buiten, waardoor ik naar beneden moet kijken om haar ogen te zien.
    'Ik heb geen zin om weer als een idioot verliefd te worden, om vervolgens gebruikt en voor de hele school voor schút gezet te worden!' sis ik zacht. 'Wie wil er immers nou mijn vriendin zijn? Ethan Cole Sight is een watje, een pussy, een nerd, een mafkees, een freak,' zeg ik er kil achteraan, waarna ik me omdraai en de kamer weer inloop zonder aandacht te besteden aan de deur terwijl ik al mijn kracht richt op het binnen houden van de tranen.


    •

    Lolita Estela Rosales- Vampier
    Zuchtend keek ze in de spiegel. 'En dit is 1 van de ergste dingen aan het vampier zijn,' Zei ze zacht en haar gezicht werd weer normaal. Rustig liep ze naar haar bed en haalde uit haar koffer weer een flesje. Ze dronk een paar slokjes en deed hem daarna weer weg. Lolita verstopte het flesje weer en keek rond in haar kamer die ze samen met iemand anders zou moeten delen, waar diegene ook mag zijn.
    Ze liep haar kamer uit langs een paar mensen. Ze liep naar beneden naar de keuken toe. Toen ze beneden in de keuken was zag ze helaas een mens. Was er hier ook nog een plek waar geen mensen waren als je hongerig was?, dacht ze. 'Hai,' Zei ze gewoontjes en pakte een glas en vulde hem met water. Rustig nam ze een paar slokjes.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [iemand voor Hilly?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Marique Elizabeth Valois

    "Wat ge je doen met dat laatste meisje?" Vroeg ik op gedempte toon en keek over zijn schouder naar haar. "We kunnen haar ook gewoon negeren?"
    Wat kon het nu voor kwaad als we één getuigen hadden?
    Zou ze ons echt verklikken of zou ze misschien doen alsof ze niets had gemerkt.
    Wie weet kon ze zelfs medeplichtig worden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    June Hamilton- Necromancer
    Vast geplakt aan de grond staar ik naar een stuk muur.
    "Ethan Cole Sight is een watje, een pussy, een nerd, een mafkees, een freak"
    Die woorden dringen goed bij me door. Ik krijg zo'n ontzettend gevoel van medelijden en spijt, dat ik zelf bijna moet huilen.
    De deur staat nog een stukje open en ik twijfel of ik naar binnen zal gaan. Toch stap ik naar binnen en ga naast hem zitten. Ik zeg niets, ik trek mijn benen op en sla mijn armen.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Amethysst schreef:
    [nou, Miss Flower is psychiater en heeft dossiers van alle jongeren én informatie over wat er met hun gaat gebeuren. Misschien wel interessant om te lezen?]


    [Eheeyy, weer een reden voor Olivia om achter Miss Flower te gaan ;;wbw]


    Shit Could Be Worse.

    Olivia Severance

    Ineens kwam Lolita naast me staan. 'Hai' zei ze rustig. Ik neem nog een slok en kijk Lolita dan aan. 'Hey' zeg ik tegen haar. Ik wil de fles weer in de koelkast leggen maar bedenk dan dat ik een ongewoon slaap patroon heb en dus vaak ook midden in de nacht zomaar ineens trek of dorst krijg dus hou ik de fles bij me. 'Vraag je je nooit af of er nog een beheerder of verpleger is in dit huis?' Ik kijk haar vragend aan. 'Want dat zou ik wel eens willen weten..'


    Shit Could Be Worse.

    Mohawk schreef:
    Marique Elizabeth Valois

    "Wat ge je doen met dat laatste meisje?" Vroeg ik op gedempte toon en keek over zijn schouder naar haar. "We kunnen haar ook gewoon negeren?"
    Wat kon het nu voor kwaad als we één getuigen hadden?
    Zou ze ons echt verklikken of zou ze misschien doen alsof ze niets had gemerkt.
    Wie weet kon ze zelfs medeplichtig worden.


    Damon
    'Goed idee' Andwoorde ik waarna ik haar vervolgens mee de gang in trok richting de gesloten deur, 'Probeer jij eerst of ik?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    Starend naar de vloerbedekking voel ik aan de bewegingen van het bed dat er iemand naast me komt zitten. Aan de - nu al - vertrouwde geur te ruiken is het June, die haar benen optrekt en haar armen eromheen slaat.
    Zachtjes begin ik te vertellen, de woorden lijken uit het niets te komen, maar klinken schor en dof. 'Mijn middelbare schooltijd was een hel, het pesten hield nooit op, ze moesten altijd mij hebben, ik was de freak. Niemand wilde met me omgaan, met me gezien worden, naast me zitten of langs me af lopen...'
    Even aarzelde ik en nam een grote hap adem. 'Waarom zou het hier anders zijn?' vraag ik dan toch, terwijl ik mijn blik zijwaarts richt en June recht in haar ogen aanstaar.


    •

    [@Mohawk, ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik meng me der gewoon even in (:]
    Ivy Hillary Adams - Fee
    Verdwaasd sta ik op. Ik had in een soort droomtoestand verkeerd, tijdelijk. Een soort dagdroom. Ik had prachtige [url= https://d1ij7zv8zivhs3.cloudfront.net/assets/1856347/view_large/_Goddess_%20Fairy%20Wings%20Stained%20Glass.jpg?1279635204
    ]vleugels[/url] gehad. Ik schudde mijn hoofd en merkte toen pas de twee mensen op. Ten minste, als je het mensen kon noemen. Ik vertrouwde helemaal niks meer in dit gestoorde huis. Ik stond op van de grond en schudde mijn hoofd nog eens. Ik keek op en keek de twee aan. 'Ehm, hoi, ik ben Hilly.' zei ik wat onzeker. Toen besefte ik dat ze waren verdwenen. Ik krabde even achter mijn oor en liep achter ze aan. Toen ik ze zag staan herhaalde ik wat ik zei.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Wacht, is het nu dag of nacht?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [... nacht? ]


    Shit Could Be Worse.

    June Hamilton- Necromancer
    Ik krijg een brok in mijn keel als in naar Ethan's verhaal luister. Ik ben nooit gepest, maar was ook nooit populair. Ik bleef het liefste aan de zijkant. En nu hij me weer aankijkt, met die verdrietige ogen, breekt er iets in me.
    'Waarom zou het hier anders zijn?' vraagt hij.
    'Anna is een vampier,' zeg ik. 'dus het kan niet anders dat de andere ook bovennatuurlijk zijn'


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [het is avond. misschien tijd om te gaan avondeten?]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Marique Elizabeth Valois

    "Waar komt zij plots vandaan?" Mompelde ik geërgerd tegen Damon en wees met mijn duim naar achter.
    Ik draaide me naar haar om en bekeek haar enigszins hooghartig aan omdat ze misschien op het punt stond om onze plannen in de war te sturen.
    "Wat moet je?" Bromde ik zacht. "Zie je niet dat we bezig zijn?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.