• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grinnik en wikkel een van mijn lokken om mijn vinger.
    'Ik vergeef het je deze keer' lach ik..


    El Diablo.

    Rachel
    IK grinnik even "die man van toenet is schijnbaar onze nieuwe Spaans docent en onze mentor want Mr. Shue gaat meer glee doen" ik geef hem even ee nnkus op zijn mond. Ik hoorde de bel gaan en het werd meteen druk. Je zag gelijk wie populair was en wie niet. Het laatste uur was voorbij " zullen we ook maar gaan? De rest laat ik je dan morgen zien"

    Jake
    Ik lach even "at lief!!" lachend geef ik haar een knuffel. Ik hoorde de bel gaan. "en nu moet je een beetje lenig doen ofwat?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'Zoals dit?' grijns ik, en doe wat trucjes.
    Ik eindig met een dubbele achterwaartse salto en kijk hem grijnzend aan..


    El Diablo.

    Everett anderson:

    'Geen dank, Finn' zeg ik zwak glimlachend tegen hem en parkeerde de auto voor Finn's huis. Ik draaide me om en keek Finn aan. 'Jij bedankt dat je een hele goede vriend bent voor Blaine. Ik heb veel over jou gehoord van Blaine en hij vind je geweldig als beste vriend' zeg ik gemeend en kijk even naar Bella, die moe was. 'Ik bel jullie wel, als er wat gebeurd. Ik haal jullie wel op morgen. Zullen we afsrpeken dat ik jullie om 13:00 kom ophalen' zeg ik vriendelijk en kijk weer naar Finn om een bevestiging te horen van hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde niet meer naar het gesprek tussen Finn en Blaine's vader. Ik was echt moe en het was al laat. Blaine's vader parkeerde voor Finn's huis en ik keek uit het raam. Hij zei wat tegen Finn, maar ik luisterde verder er niet naar. Ik wou gewoon naar bed en slapen. Het was gewoon een hele lange dag voor ons geweest en ik was gewoon gesloopt.

    (Zullen we dalijk een nieuwe dag doen? Want voor nu heb ik niet zoveel inspitatie. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [jaaaaaaaaaaa
    Rachel
    Ik nam Logan mee naar mijn huis, en plofte neeer op bed "blijf je slapen?" ik keek hem met een pruillipje aan
    Jake
    Ik grijns "nice" ik glimlach, het begon laat te wordne "zal ik je mijn huis laten zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik loop naar hem toe, en sla mijn tas over mijn schouder.
    'Is goed' grijns ik..


    El Diablo.

    Jake
    Grijnzend begeleid ik haar naar mijn nieuwe auto.
    Snel rijd ik weg als ze zit en rij naar mijn nieuwe huis.
    "welkkom, blijf je eten en slapen"? vraag ik maar gelijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik lach en kijk hem aan.
    'Is goed' zeg ik..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik keek hem glimlachend en dankbaar aan. 'Hij is ook een hele goede vriend voor mij en dat is helemaal hetzelfde.' zei ik naar waarheid. Blaine was echt mijn beste vriend en het deed pijn om hem zo te zien. Ik hoopte echt oprecht dat het morgen weer beter ging met hem. 'Is goed, dan zorgen we ervoor dat we om 13:00 klaar staan.' knikte ik, waarna Blaine's vader wegreed en we hem nog uit zwaaide. Ik liep samen met Bella naar binnen en zag aan haar, hoe moe ze was. Het was inmiddels al ook heel laat, dus ik hoopte ook maar dat Kurt thuis snel thuis kwam. Misschien was hij wel bij Rachel of zo. Ik wilde Bella niet meer zorgen aan haar hoofd bezorgen en liep naar boven. Ik legde Emily voorzichtig in haar bedje, zonder haar te wekken en dekte haar goed in. Daarna liep ik terug naar Bella en tilde ik haar op. Ik trok snel mijn broek uit en had verder geen zin om nog uit te kleden en plofte gewoon neer in bed. Ik wachtte tot Bella klaar was en deed daarna het licht uit. Ik sloeg mijn armen om haar heen, en liet haar half op me liggen en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Slaap lekker, liefje.' zei ik dromerig tegen haar. Na nog een tijdje gepiekerd te hebben over Blaine, viel ik eindelijk in een diepe slaap.

    Kurt Hummel

    Ik had nog een paar uur in het bos gezeten, tot het middernacht was. Maar ineens hoorde ik allemaal jank geluiden van dieren. Dus toen besloot ik om maar naar huis te gaan. Ik wilde nou ook weer niet levend verslonden worden door een vos. Ik zag ook vleermuizen vliegen en werd nu echt bang, waarom ging ik naar het bos toe? Zo snel als ik kon liep ik het bos uit. Ik zuchtte gekweld en kon bijna niet meer verder lopen van de spierpijn. Ik zou echt enorme blaren op mijn voeten krijgen, want ik was helemaal niet gewend om zo ver te lopen. Ik zou me proberen om me niet meer bezig te houden met Blaine. Ook al was dat vrijwel onmogelijk voor mij, ik stalkte hem zowat de laatste tijd. Maar nu zou ik me richten op die drie M'en. Mezelf, Mode en Muziek. Oja, en natuurlijk school. Ik was nu al benieuwd hoelang ik dat vol ging houden. Niet dat Blaine me nu nog wilde zien, want hij haatte me. Ik kwam eindelijk thuis en schopte gemakkelijk mijn peperdure schoenen uit. Ik rilde nog altijd van de kou en liep zachtjes, om niemand te wekken, naar mijn kamer toe en kroop zonder me nog om te kleden onder de dekens. Ik voelde me direct alweer ellendig, want het was nog zo koud in bed en ik voelde me zo vreselijk alleen.

    Logan Hudson

    'Is goed,' zuchtte ik vermoeid, het was al laat dus ik was aardig moe van deze volle dag. Ik trok snel mijn kleding uit, op mijn boxer na en liet me op bed ploffen. Zonder nog wat te zeggen, want ik alweer in slaap gevallen.


    [Is goed! Dan doen we de volgende post gewoon de volgende dag?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    .Ik glimlach even als Logan ongeveer gelijk in slaap valt.
    Ik keek even naar zijn mooie lichaam en dekte hem voorzichtig onder.
    Zacht gaf ik hem nog een kusje op zijn voorhoofd en glimlachw eer.
    Snel pakte ik mijn mobiel Heey Kurt hoe gaat het met je? En met Blaine?
    Ik besloot wat vaker aan hun te denken in de hoop dat het contact beter zou worden. Ik geeuwde even en scoof naast Logan het bed in terwijl ik nuiet in slaap kon valen. Kan ik morgen komen om te praten over Em?? Als het niet uitkomt moet je het zeggensdms ik. Ik mistte emily echt erg.

    Jake
    Lachend geef ik haar een korte rondleiding de woonkamer, keukentje. grijnsde ik en liep door naar boven "de badkamer, logeerkamer en ten slotte mijn kamer
    Af wachtend kijk ik haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wel ff in grote letters melden denk. ff wachten pleas tot jake en savan slapen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik knik en kijk goedkeurend rond.
    'Nice' grijns ik..


    El Diablo.

    Jake
    Onbewust geeuw ik "doe alsof je thuis bentmaarre ik ga slapen. Pak maar wat je wilt" glimlach ik. Ik wens haar welturstte en loop naar mijn kleding. Alles doe ik uit behalve mijn boxer en ik val al snel in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik besluit maar naar de logeerkamer te gaan.
    Ik trek mijn schoenen uit en plof in het bed.
    Ik ga liggen en val al snel in slaap..


    El Diablo.

    volgende dag?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan