• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan

[ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:44 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Sure

El Diablo.

Nieuwe dag

Isabella Elizabeth Espinoza:

Slaperig opende ik mijn ogen en keek recht in het gezicht van Finn, die nog sliep. Ik zuchtte zachtjes en was verbaast dat ik me nu wel goed voelde. Gisteren voelde ik me echt ellendig en rot. Maar nu had ik geen nachtmerrie's meer wat me verbaasde en dat ik goed had geslapen. Mijn haar lag natuurlijk aan alle kanten en voorzichtig rolde ik van Finn af, aangezien ik op hem lag. Ik nestelde me tegen Finn aan en zuchtte tevreden. Ik voelde me goed, natuurlijk niet 100% maar het ging de goede kant op en hoopte dat als we weer naar Blaine gaan, dat hij zich beter voelde. Ik hoorde opeens een baby huilen en glimlachte lief. Dat was Emily natuurlijk, snel stap ik uit bed en loop snel naar Emily toe. 'Rustig maar schatje' zeg ik lief en til haar op en wreef over haar rugje. Ze keek met haar pruillipje me aan en ik vermoeden dat ze honger had of dat ze haar luier moest verschonen. Ik voelde een geur opstijgen en vermoeden dat laatste. 'Heb je poepie gedaan' zeg ik nep-geschrokken en ze kirde weer. Ik legde haar op de tafel en ging haar verschonen en pakte een jurkje en schattige sokjes en kleede haar om. Vervolgens deed ik ook haart haartje in een toet, wat zo schattig is. En ze kirde weer. Ik nam haar mee naar beneden en zette haar in de kinderstoel en maakte een speciale papje voor haar. Dat papje was sinassappelsap met banaan die geprakt was. Vroeger kreeg ik dat zelfgemaakte papje altijd en als baby af aan, vond ik het zo lekker en het was ook nog gezond. Ik had het gemaakt en pakte een stoel en voerde Emily met het papje en ze genoot heel erg. Haar wangetjes waren helemaal rood en ze deed elke keer haar mondje open voor meer.

Blaine Anderson:

Moe opende ik mijn ogen en zag mijn vader slapen in een stoel en de overkant van mijn bed, lag Jordan met zijn hoofd op bed. Ze sliepen beiden en ik glimlachte zwak. Ik was moe en uitgeput en de vorige dag was zo onduidelijk voor mij. Ik wist echt niet meer wat er allemaal gebeurd was en wat ik allemaal zei. Ik was blijkbaar gisteren echt niet meer mezelf. Ik wou me omdraaien, alleen ik kreunde van de pijn en allemaal steken kwamen in mijn lichaam. Mijn oom en mijn vader werden wakker en keek me slaperig maar bezorgd aan. 'Moet ik iets voor je halen, Blaine' vraagt mijn vader en schudde mijn hoofd, dat het niet hoefde. 'Waar is Finn en Bella?' vraag ik schor en mijn vader keek me geruststellend aan. 'Die waren gisteren dood moe, dus ik heb ze naar huis gebracht, dalijk om 13:00 haal ik ze op en breng ik hun naar je toe' zegt hij zwak glimlachend en ik knike opgelucht. Ik had ze echt nodig en vooral Kurt. Hij was alles voor me en mijn ware liefde. Ik had een belofte gemaakt aan hem, dat ik gewoon bij hem terug kwam en dat ik niet zou weglopen van hem. Hij was mijn hart en ik hield ziels veel van hem. ik keek door mijn kamer en merkte nu op dat Kurt er niet was. 'Waar is Kurt?' vraag ik bezorgd en kijk mijn oom en vader aan. Beiden hun gezichten stonden nu bezorgdheid en verdrietig. 'Blaine, je hebt gister iets gedaan, waardoor Kurt nu verdrietig is en dat zijn hart is gebroken' zegt mijn vader langzaam en ik kijk hem raar aan, maar gelijk krijg ik die herrinering van wat ik allemaal tegen Jordan heb geroepen over Kurt en ik krijg gelijk een ellendigg en rot gevoel. 'Blaine, het komt goed, hij draait wel bij' probeert mijn oom en ik schudde mijn hoofd en voelde tranen in mijn ogen komen. 'Dat komt het niet, ik heb iets vreselijks gezegd en nu heb ik Kurt voorgoed laten gaan en komen we niet meer bij elkaar' zeg ik verstikt door tranen en mijn vader omhelsden me stevig. Ik wou hem niet kwijt en nu was het werkelijk, ik was hem gewoon kwijt. Mijn ware liefde.

One Who Travels A Higher Path.

Rachel
    Met een kreun werd ik wakker en met spleetoogjes keek ik even rond.
    Ik had nog nooit zo slecht geslapen. Met mijn hoofd lag ik op Logan's borst die nog rustig lag te slapen en ik glimlachte. Zacht en voorzichtig stond ik op terwijl ik snel een warme trui aan trok en mijn sloffen. Daarna liep ik naar beneden en maakte een lekker ontbijtje voor ons. Ik zag een geel briefje op het aanrecht liggen en las het even. Papa was al vroeg vertrokken omdat mijn vader weer naar huis zou mogen vandaag. Ik zuchtte opgelucht. Hij zou nog veel moeten rusten maar dit aws beter dan in het ziekenhuis. Toen ikklaar was liep ik terug en kustte ik hem wakker.

Jake
    Gapend werd ik wakker en geeuwde weer. Ik grinnik even als ik denk aan gister met Savan. Ik besloot haar ook maar wakker te maken zodat we nog konden ontbijten voor we naar school moesten. "savaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan" zong ik lachend en begon haar te porrren.

Savannah

'Nou' lach ik, en blijf nog even liggen.
    Na een tijdje kom ik toch uit bed en kijk Jake aan.
    'Je kan goed zingen' mompel ik..

El Diablo.

Jake
    Ik grinnik even "dankje, ohh savan straks mag je lekker naar school toe" roep ik nep overenthiosiast
    Lachend kijk ik haar aan "but first coffeee"

Savannah

'Ja doei, eerst naar mijn huis' lach ik.
    Ik loop mee naar de keuken en grijns..

El Diablo.

Jake
    Lachend kijk ik haar aan. Ik rommel wat in de laatjes en vind broodjes en eieren. "wil je een eitje a la jake?" knipogend kijk ik haar aan.

Savannah

'Zolang het maar lekker is' lach ik.
    Ik plof neer op het aanrecht en kijk hem aan..

El Diablo.

Jake
    Lachend zet ik het fornuis aan en breek 4 eieren. Terwijl de eieren beginnen te bakken gooi ik er wat kruiden overheen en snij ik de broodjes. Na een paar minuten is het klaar en geef ik het aan haar. "bitte" lach ik. Vervolgens breek ik 6 eitjes omdat ik honger heb en doe hetzelfde ritueel. Hongerig begin ik met eten

Savannah

Ik lach en eet wat.
    'Beetje hongerig?' grijns ik..

El Diablo.

Jake
    Lachend knik ik "ik eet gewoon veel" al snel is mijn broodje op.
    "moet jij nog wat hebben te eten?" vraag ik terwijl ik mijn koelkast plunder.
    Snel smeer ik een broodje met eisalade

Savannah

Ik schud mijn hoofd, 'heb je ijskoffie?' vraag ik..

El Diablo.

Jake
    Ik knik en begin weer te zoeken.
    Na een poosje heb ik het gevonden en geef ons beide ijskoffie.
    "af en toe ben ik van alles kwijt in mijn koelkast" lach ik.

Finn Hudson

Ik opende uitgerust mijn ogen en voelde dat Bella niet meer bij me lag. Meteen was ik bezorgd. 'Bella?' vroeg ik, waarna ik meteen overeind schoot en mijn kleding aantrok en naar Beneden snelde. Tot mijn grote opluchting zag ik dat ze Emily voerde. Ik slaakte een zucht van opluchting en liep naar ze toe. Ik sloeg mijn armen om haar middel en drukte een kus op haar wang. 'Goedemorgen.' zei ik zwak glimlachend, ik was natuurlijk nog steeds bezorgd om Blaine en Kurt. Ik keek naar Emily die van haar papje aan het genieten was en drukte ook een kus op haar voorhoofd waardoor ze lachte. 'Wat ben jij toch een mooi en vrolijk meisje.' zei ik liefkozend tegen haar waardoor ze weer kirde en verder at bij Bella. Op dat moment hoorde ik een andere stem en keek ik op, het was Kurt die meteen voor de televisie ging zitten. Ik liet hem maar gewoon met rust, wat hij waarschijnlijk ook wel zou willen. Hij voelde zich nog rot, dat kon ik zo vertellen. 'Ik ga ontbijt maken.' kondigde ik aan, waarna ik naar de keuken liep om boterhammen klaar te maken voor ons allemaal. Toen ik klaar was, nam ik de broodjes mee en las ik mijn sms. 'Is goed, dan moet je wel even vroeg langs komen want we moeten om 13:00 weer weg. Finn.' sms'te ik terug naar Rachel.

Kurt Hummel

Zuchtend graaide ik met mijn hand over de vloer, aangezien ik mijn Iphone had laten vallen. Ik had de hele nacht niet kunnen slapen door alles en telkens spookten Blaine's woorden door mijn hoofd. Deze keer was het echt helemaal voorbij. Ik zuchtte en deed mijn mobiel alvast in mijn tas en schoof met tranen in mijn ogen mijn verlovingsring af. Het voelde zo leeg om mijn vinger, ik was echt gewend aan de ring. Ik was nu echt helemaal uit mijn element, en ik voelde me niet eens als mezelf. Ik slenterde naar de douche toe en waste me gewoon. Ik probeerde zo min mogelijk aan Blaine te denken, ergens was ik blij dat ik stekende hoofdpijn had, zodat ik er niet aan kon denken. Toen ik klaar was met douchen, wikkelde ik een lange handdoek om mijn natte lichaam. Zodat het kon drogen en föhnde ik mijn haren. Vervolgens deed ik gewoon alles, wat ik normaal gesproken ook altijd deed en koos ik snel een nieuwe outfit uit, waarna ik naar beneden liep en Finn en Bella al zag. Ik begroette ze mompelend en zei niets over gisteren. Ik wilde er gewoon niet over praten en ik wilde gewoon geen woord over Blaine horen. Zonder nog iets te zeggen plofte ik op de bank en zette ik het journaal aan. De hele nacht dacht ik erover na of ik toch niet naar het ziekenhuis zou gaan. Maar hij wilde me toch niet zien. Hij wilde me de hele tijd al niet zien en gisteren zei hij al die woorden die me tot op het bot kwetsten. Nee, het was beter dat ik gewoon naar school ging vandaag. Ik keek even op mobiel en zag dat ik een sms'je van Rachel had. Meteen had ik weer tranen in mijn ogen, maar knipperde ik ze weg, omdat ik Blaine's naam er in zag staan. Dit ging nog een hele zware dag worden.

Logan Hudson

Vaag voelde ik me hoe iemand me wakker kuste en kreunde even, nog bedwelmt door de slaap. 'Rachel.' jammerde ik slaperige, waarna ik mijn ogen opende en haar een por in haar zij gaf. Ik hoorde meteen dat ze een sms'je had.

Cooper Anderson

Ik was vannacht naar huis gegaan, Blaine zou niet eens gewild hebben dat ik bij hem bleef. Maar nu, ging ik weer langs. Ik wilde echt met hem praten. Hij was toch mijn broertje, en natuurlijk was k geen voorbeeldige broer voor hem. Ik gaf echt om hem, maar ik pakte gewoon alles altijd verkeerd aan. Natuurlijk gaf ik hem altijd feedback en opbouwende kritiek, maar hij vatte dat altijd verkeerd op. Ik klopte en opende de deur 'Goedemorgen,' zei ik tegen mijn vader en Jordan, waarna ik Blaine aankeek en zuchtte. 'Kan ik binnen komen?' vroeg ik maar aan Blaine.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.