• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik kijk even rond en zie zijn auto "die daar" lach ik en loop er heen
    Nice geen alarm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Eigenlijk is dat niet zo'n slecht idee.' gaf ik toe over de regenjassen, waarna ik van Logan van Rachel keek. 'Tegenwoordig heb je hele trendy regenjassen. Als ik nou dezelfde stof zou kunnen vinden, een broek van hetzelfde stof dan zou ik er nog iets leuks van kunnen maken ook.' mompelde ik, deels gemeend. Waarna ik naar Rachel keek en schudde mijn hoofd. 'Mijn hoofd staat er niet naar.' zuchtte ik. 'Misschien, ik weet het nog niet zeker.' zei ik.

    Finn Hudson

    'Ik snap het, ik vind het ook moeilijk om hem zo te zien.' zuchtte ik gemeend. 'En Blaine, ook al. Het doet gewoon pijn om je vrienden en familie zo te zien.' zei ik. Het deed ook nog veel pijn om Bella zo te zien. 'We blijven gewoon positief, en ik hou ook van jou, Bella.' zei ik gemeend tegen haar. Ik hield haar dicht tegen me aan, en zoende haar hartstochtelijk op haar mond.

    Cooper Anderson

    Onze vader legde zijn hand op mijn schouder en hij bleek trots te zijn, waardoor ik me weer goed voelde. Blaine knuffelde me nu en snikte hartverscheurend. Ik wreef troostend over zijn rug, om hem te troosten. Ik kon me echt niet meer herinneren, wanneer het voor het laatst was dat we geknuffeld hadden. Ik besefte me nu pas hoe erg ik hem gemist had. Ik had nu zelf ook tranen in mijn ogen en zuchtte even. 'Het komt goed, Blaine.' zei ik, niet wetend wat ik anders moest zeggen. Ik was altijd wel slecht in zulke situaties.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachwel
    Ik glimlach even om Kurt "dat zou wel fijn zijn ja" ik borstel snel mijn haren in die ik vast vlecht. "Laat je het me wel weten als je weggaat? die docent merkt echt neits" mompel ik zacht erachteraan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik loop naar de auto en haal een knuppel uit mijn tas. Ik sla de ramen en spiegels kapot. Daarna haal ik wat graffitibussen uit mijn tas en begin dingen op de auto te spuiten. Dingen zoals "Gay", "Flikker", en "Rot op"...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Of hij wilt niets merken.' mompelde ik zuchtend. Ik stond op het punt om weg te gaan, maar ergens voelde ik me schuldig dat ik ze niets vertelde. Blaine ging hun ook wat aan. Ik draaide me om naar Rachel en zuchtte. 'Blaine heeft een auto-ongeluk gehad. Hij had het aan zijn hart en zijn toestand is kritiek. Hij is weer bijgekomen.' zuchtte ik, het gedeelte waarin hij dingen over me riep, liet ik maar achterwegen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Hij draait zich om maar dan terug en verteld wat.
    Even kijk ik hem ongelovig aan daarna loop ik snel naar Kurt die ik omhels.
    "ik weet wat er is Kurt ik zie het aan je. Als je er over wilt praten kom dan " zeg ik zacht en voelde me even moeder. Ik negeerde de pijn aan mijn rug en hoofd, Kurt ging voor

    Jake
    Lachend pak ik ook een spuitbus en begin ook de auto te versieren. "nog de binnenkant" langs het raampje spuit ik er ook teksten op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grijns en sla nog wat deuken in de auto.
    'Klaar?' Zeg ik terwijl ik alles opberg...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik begon nu meteen te huilen en begroef mijn gezicht in haar shirt, die natuurlijk nog onder de opgedroogde milkshake zat. Ik werd misselijk van de geur, maar dat kon me echten niets schelen. 'We hebben elkaar twee maanden niet meer gesproken, hij had me verlaten.' zei ik luid snikkend. 'Ik heb iets doms gedaan, want zodra hij terug kwam achtervolgde ik hem en luisterde ik hem af. Hij kwam erachter en toen was hij boos. Toen ik thuis was stuurde ik hem een sms'je en daardoor heeft hij een ongeluk had en was hij bijna dood.' huilde ik aan één stuk door. 'Hij is boos op me en riep allerlei dingen over me. Dat het allemaal mijn schuld was, dat we nooit iets hadden moeten krijgen en dat hij me haatte.' zei ik snikkend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    IK schrik even als Kurt hard begint te huilen en hij begraafd zijn gezicht in mijn shirt en rateld alles. Geschrokken wrijf ik over zijn rust. "Kurt, hij was van slag. En ja je vertrouwd hem niet gelijk maar dat moet hij begrijpen, hij heeft jou ook dingen aangedaan. En kon jij het weten dat hij reed, hij had moeten weten dat het gevaarlijk was. Kurt ga als het lukt een keer met hem praten, als jullie rustig zijn alleen jullie twee" ik sus hem nog steeds en er branden nu ook tranen in mijn ogen. "ik heb je oko gemist Kurt" ik besloot zelf niets te zeggen over hoe de maanden voor mij waren.

    Jake
    Ik grijns even maar schud mijn hoofd. öeh roze spuiten" lachend doe ik de kale stukken in het rooze spuiten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik lach en wacht tot hij klaar is.
    Lachennd kijk ik toe..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Nee, hij meende het. Hij wilde me niet voor niets twee maanden niet zien. En nu is het gewoon over, voorgoed. Er komt geen bruiloft, er komt niks! En ik zit hier vast in Ohio met die pesters altijd.' riep ik gefrustreerd. Ik kon het gewoon niet meer aan. 'Ik jou ook, Rachel.' zei ik weer iets rustiger. 'Ik ga nu echt naar huis.' zei ik, waarna ik een kus op haar wang gaf.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Raxchel
    Ik knik "laat hem even met rust KUrt en denk even alleen aan jezelf. Als je wilt gaan we samen een dagje ertussen uit. Misschien kunnen we.." ik zuchtte maar liet het zo. Ik wou voorstellen om met Emily te gaan zwemmen ofzo maar Em zag me niet als moeder. Gelijk voel ik me weer rot. "pas op jezelf" zeg ik zacht. Nog voor ik in huilen kan barsten loop ik snel weg naar de meisjes toiletten waar ik mezelf opsluit en begin te sniken.

    Jake
    "mooo"kom we gaan terug we hebben niets gedaan" lach ik schijnheilig naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grinnik.
    'Is goed' grijns ik, en trek hem mee naar mijn kluisje waar ik de tas dump..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik zoende hem terug en ging door zijn haren met mijn handen. Ik had hem zo vreselijk gemist en kon echt niet zonder hem. Vervolgens knuffelde ik hem stevig en genoot van zijn warmte. Na een tijdje laat ik hem los en pakte ik een broodje en at het op. Finn was echt alles voor me en wou altijd bij hem blijven. Blaine en Kurt moesten weer gewoon bij elkaar blijven, ze hielden zoveel van elkaar. Waarom moest dit nou weer gebeuren, al die drama. Het was gewoon niet goed voor ons.

    Blaine Anderson:

    Nog steeds snikte ik hard maar knikte zacht op wat hij zei. 'Ik heb je gemist' zeg ik zachtjes en gemeend. Ik had hem heel erg gemist en mijn vader ook. Hun tweeén waren alles voor me en natuurlijk ook jordan, mijn oom. Maar die twee had ik echt gemist. Ik wou gewoon mijn familie terug en dat we samen gelukkig worden en een betere band konden opbouwen. Sinds onze moeder overleden was, was onze band gaan afzwakken en stonden we elkaar niet meer voor elkaar klaar en gingen onze eigen wegen leiden.

    (Zullen we strakjes of nu een weekje doorspoelen? Want dan kan Blaine uit het ziekenhuis. :') )


    One Who Travels A Higher Path.

    [zullen we dat zo doen. maar doen we dan dat het avond word of hoe dan]
    [douche]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:22 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan