• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik lach en leun wat tegen Jake aan.
    'Heel veel eigenlijk' grijns ik..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Nou, dan kijken jullie maar mooi de andere kant op.' kaatste ik terug naar ze. De Spaanse leraar liep naar me toen en klapte mijn boek dicht. Ik hoorde wat hij zei en keek al meer geïnteresseerd in de les naar voren. 'Een film klinkt goed.' stemde ik in. Ik ondersteunde mijn gezicht met mijn handen en keek naar voren. Afleiding was goed.

    Logan Hudson

    'Je moet helemaal niet piekeren, desnoods doe je even een jaartje over. Dat maakt toch niks uit in jouw situatie?' vroeg ik. Ineens hoorde ik wat de Spaanse leraar zei en glimlachte. 'Zijn die leraren hier allemaal zo chil?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 21:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    jake
    ik begin weer te lachen "owjee je haar zit in de war" en boog voorover en ging door zijn haren.

    rachel
    "was het maar zo" glimlach ik zwak. "ik wil er gewoon van af zijn.
    Ik zie wat die jongen doet bij Kurt "zeg vind je dat normaal, laat hem met rust" roep ik naar hem en hij kijkt me arrogant aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayson

    'Nee, maar ik ben gewoon awesome' grijns ik.
    Ik zet snel een Spaanse horror op en begin zelf met mijn telefoon te kloten..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Raak me niet aan.' zei ik boos, waarna ik zuchtend mijn haar probeerde goed te doen. Ineens hoorde ik dat Rachel het voor me opnam, en keek ik haar verbaasd aan. Ik deed zo lullig tegen haar en nog nam ze het voor me op. Logan kwam daarna ook voor me op, meteen had ik zoveel spijt.

    Logan Hudson

    Ik zag ineens wat Rachel zei, en merkte dat iemand Kurt lastig viel. 'Ja, precies zoals zij dat zegt. Laat hem met rust.' mengde ik me er in.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 21:22 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    Ik zie dat de leraar wegloopt, vast koffie halen ofzo..
    Ik sta op en geef de homo een duw. 'Wat, kan ons homootje niet voor zichzelf opkomen? Verrast me niks' grijns ik..


    El Diablo.

    Rachel
    ik glimlachte zwak naar kurt. Ze moesten van hem af blijven

    jake
    hou je bek teenmom roep ik naar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ineens gaf het meisje mij een duw, waardoor ik nu overeind schoot, zodat ik niet op de grond zou belanden. Het meisje was vast de nieuwe hoofd cheerleader, zo'n indruk had ik tenminste. Ik was school nu alweer zat, het liefste ging ik nu naar huis. Ik was dat gepest ook oh zo zat. 'Ik heb één tip voor je,' bracht ik er tegenin tegen het meisje. 'Word volwassen.' Daarna keek ik naar de jongen die iets riep naar Rachel. 'Sinds wanneer is dat een scheldwoord? Het is een begrip, misschien zou je wat meer met je neus in de boeken moeten zitten. Het zou jou in ieder geval geen kwaad doen.' kaatste ik bitchy terug. En met die woorden liep ik naar Logan en Rachel toe. 'Het spijt me van net, ik bedoelde het niet zo.' zuchtte ik.

    Logan Hudson

    'Hey, wat een verassing. Op deze school heb je ook airheads.' zei ik spottend, tegenover die jongen en het meisje. Ik was blij dat Kurt zich bij ons voegde en keek ze waarschuwend aan. Eén, ze moesten sowieso van Rachel af blijven en twee, Kurt was (stief) familie van me en ook van hem bleven ze af.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    Ik rol met mijn ogen en klak met mijn tong.
    'Hé Jake, kauwgom krijg je toch moeilijk uit je haar?' grijns ik.
    Zonder op antwoord te wachten haal ik de kauwgom uit mijn mond en wrijf het goed in het haar van die homo. Grijnzend kijk ik toe..


    El Diablo.

    Rachel
    " dod normaal man' roep ik naar ze. Ik knik naar kurt en omhels hem 'het is oke'

    jake ik grinik even over haar terug aanval en gdef haa een wbox


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Meteen stond ik op, en rende ik zonder nog wat te zeggen het lokaal uit. Ik werd hier zo gek van. Wat had ik ze ooit verkeerd gedaan. Zuchtend liep ik naar de toiletten en probeerde ik kundig de kauwgom uit mijn haren te halen. Ik wilde hier juist naar toe voor afleiding, maar zonder Blaine leek het pesten alleen nog maar erger. Terwijl de tranen over mijn wangen stroomden probeerde ik machteloos de kauwgom eruit te krijgen.

    Logan Hudson

    'Doe normaal!' beet ik ze ook toe, toen Rachel dat deed. Kurt rende weg en ik keek de twee woedend aan. 'Jullie denken echt dat jullie alles zijn, maar jullie zijn helemaal niks.' siste ik naar ze.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    'We zijn in elk geval meer dan jullie ooit zullen worden' grijns ik.
    Trots plof ik weer naast Jake..


    El Diablo.

    Tina
    Ik zucht en loop kurt achter na en kom bij de toiletten aan
    'heb je hulp nodig?' vraag ik medelevend


    Music is my life

    Logan Hudson

    'Dat zullen we nog wel zien,' zei ik lachend. 'Weet je, mensen zoals jullie belanden vroeg of laat toch in de goot.' kaatste ik spottend terug.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    'We zullen zien, maar terwijl jij later vanuit een oud café naar de tv kijkt, zie je mij op covers, op tv en op de radio.' grijns ik..


    El Diablo.