Finn Hudson
Ik voelde vaag hoe iemand me wang streelde en werd daar wakker van. Ik opende slaperig mijn ogen en keek met kleine vermoeide ogen naar Bella. Ik glimlachte naar haar en gaapte even. 'Waarom heb je me wakker gemaakt?' wilde ik weten. Ik lag eigenlijk best lekker, en Emily sliep ook nog. Ik boog me naar haar toe en drukte een kus op haar neus. 'Ik hou van je.' zei ik tegen haar, waarna ik haar allemaal kusjes gaf op haar gezicht. Ze was ook gewoon zo schattig. Maar ik maakte me echt vreselijke zorgen om haar. Ze had nog twee zelfmoordpogingen gedaan en de ene keer vond Kurt haar, en de andere keer ik. Het was verschrikkelijk, maar Bella kon hier niks aan doen. We moesten haar gewoon goed in de gaten houden en ik moest gewoon goed voor haar zorgen.
Kurt Hummel
Ik stond voor de spiegel en zuchtte diep, ik zag echt vreselijk op tegen school. Niet alleen om Jake en Savannah, maar om alles. Maar ik had de laatste week wel geleerd om ze te negeren en om afleiding te vinden. En daarvoor gebruikte ik school, want ik werd nog liever gepest dan dat ik aan Blaine dacht. Ik stortte me voor honderd procent op mijn schoolwerk en haalde zelfs tienen! En verder zong ik telkens mijn hart uit, tijdens Glee club eiste ik alle solo's op. Normaal kreeg Rachel ze, maar deze keer bleef ik er op door hameren en het deed me echt goed. Het ging wel ietsje beter met me, ik had nog steeds niemand verteld over mijn auto. Ik wilde gewoon niet dat ze boos werden en zich nog meer zorgen maakten. Ik had mijn auto naar een andere garage gebracht. Met een rood hoofd vroeg ik aan ze of ze mijn auto wilden maken en over de graffiti wilde verven. Ik had ook alles uitgelegd aan die man. De eigenaar van het garage was zo meelevend, dat hij het gratis deed. Maar, ik was mijn auto wel voorlopig kwijt. Ik zette mijn nieuwe Russische hoed op, die me ongelofelijk schattig stond. Verder had ik natuurlijk weer een super gave outfit aan en had ik mijn Dr. Martens schoenen aan, met lichtbruine leer. Ik liep naar beneden en hing mijn schooltas - die perfect met mijn schoenen matcht. - over mijn schouder en propte een broodje gezond in mijn tas. De laatste tijd had ik gewoon een knoop in mijn maag en at ik weinig door alles. Ik maakte me zo'n zorgen om Bella, ze had nog twee zelfmoordpogingen gedaan en één keer vond ik haar. Het was vreselijk om haar zo te zien, en het achtervolgde me telkens. Het deed zo'n pijn om te zien, dat iemand die je lief had zoveel pijn had. Finn en ik wilden beiden niet dat ze naar school ging en ik vermoedde dat Finn ook thuis bleef. En ik wist dat Blaine naar huis mocht, Bella had het me verteld. Ik had gewoon emotieloos gereageerd, maar van binnen vrat het nog steeds ongelofelijk aan me. Ik hield nog gewoon zielsveel van hem, maar het was gewoon over. Het zou niet werken tussen ons, want we deden elkaar de hele tijd alleen maar pijn. En ik wilde gewoon geen pijn meer, ook al ging ik nu kapot van de pijn. Ik liep naar de bushalte en wachtte ongeduldig op de schoolbus. Ik haatte het om met de bus te gaan, want op één of andere manier werd ik daar altijd zo misselijk van.
Logan Hudson
Een week was voorbij gevlogen, het ging echt best snel en Rachel voelde zich echt depressief. Ik snapte het wel, maar op gegeven moment moest je verder gaan met het leven. Anders zou het alleen nog maar slecht gaan met haar. Ik stapte uit bed zonder shirt, zodat mijn gespierde bovenlijf goed zichtbaar was en liep naar de televisie. 'Goede morgen, sunshine.' begroette ik haar.
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.