• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (dus logel heeft geprat en naar huis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja, dat is denk ik het meest logisch.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Paintball schreef:
    [Wij denken gewoon altijd hetzelfde. :')]


    (Wij hebben gewoon hetzelfde brein.. (cat))


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    na nogmaals omdraaien stapte ik uit bed en ging beneden voor de tv zitten. Heel de week was ik mezelf niet, ik snauwde vaak mensen af of liep zomaar weg. Tegen woordig dacht ik heel veel over de ontvoering en alles. Ik kreunde even door mijn rug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Een week was al voorbij gegaan, en het was nog steeds geweldig om mij te zijn. Ik grijns om die gedachte en stap uit bed. Snel stap ik uit bed en neem een douche. Na de douche stijl ik mijn haar en zet het in een strakke staart. Ik doe snel mijn make-up en doe mijn cheerleaderoutfit aan..


    El Diablo.

    Insano schreef:
    (...)

    (Wij hebben gewoon hetzelfde brein.. (cat))


    [Precies! :Y)]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Een week was voorbij en ik draaide me om in bed en zie dat Finn nog sliep. Ik had in die week nog met Kurt gepraat en gelukkig ging het ietstjes beter met hem. Natuurlijk was hij helemaal niet over Blaine en dat kon ik ook goed begrijpen. Finn en ik kwamen elke dag wel op bezoek bij Blaine in het ziekenhuis en vandaag mocht hij weer gewoon naar school. Gisteren werd Blaine ontslagen en alles was goed aan hem. Dat had ik natuurlijk ook aan Kurt vertelt, alleen hij deed er emotieloos over. Helaas had ik nog twee aanvalen gekregen deze week, dat ik zelfmoord wou plegen. Kurt had me één keer gered en de andere keer Finn. Ze waren nu heel erg bezorgd om mij en wouden allebei niet dat ik vandaag naar school ging, maar ik wou dat wel om met Emma te praten. Die week waren Finn en ik ook nog naar mijn hotel gegaan om mijn kleding en alles op te halen. Ik had nu ook een nieuwe mobiel, aangezien de andere kapot was en mijn nieuwe kleding toen ik met Kurt had gekocht had ik nu ook. Ik had nu gewoon alles en mijn kleding hing nu gewoon in de kast bij Finn's kleding. Ik streelde lief Finn's wang om hem wakker te maken.

    Blaine Anderson:

    Zuchtend stopte ik mijn boeken in mijn tas voor school en had me al helemaal klaargemaakt. Ik had snel gedoucht en me aangekleden en nu zat ik mijn tas in te pakken. Ik was gisteren ontslagen in het ziekenhuis, de dokters verbaasden over het feit dat ik zo snel ging helen. Mijn ribben waren helemaal geheelt en mijn hart ging ook gewoon goed. Ik had nog wel last van mijn arm. Het was natuurlijk gebroken en nu kon ik hem wel bewegen, maar het ging moeilijk en deed weleens flink pijn. En nu was ik thuis in mijn kamer. Ik had ook een nieuwe auto weer en een nieuwe mobiel en had iedereen gewoon weer in mijn mobiel, dus ook van Kurt. Zijn nummer kon ik zo uit mijn hoofd zeggen. Mijn vader is er gewoon elke dag en doet gewoon zijn werk thuis, hij had een aanbod afgeslagen van zijn werk, anders moest hij weer weg en dat wou hij niet. Hij wou voor mij hier blijven en op me letten. Jordan is ook bij ons ingetrokken en zat ook met mijn vader thuis aan het werk. Ze wouden nu een goede band hebben en een hecht gezin vormen. Met Cooper ging het ook goed, ik had gedaan wat hij zei, als hij over zichzelf begon sloeg ik hem gewoon en hij keek me dan verbaast aan en lachten samen erom. We hadden natuurlijk wel eens broer's ruzie's onder elkaar, maar dat was logisch. Nu was hij ook gewoon thuis en wou hij ook gewoon hier zijn voor mij en deed hier acteer werk in Lima. In het ziekenhuis waren ook Finn en Bella elke keer gekomen met Emily en hebben we ook gewoon overal gepraat. Van Kurt had ik niets meer gehoord en had hem ook niet meer gezien. Ik miste hem vreselijk, maar wist toch dat het voorbij was tussen ons, wat ik nog steeds niet accepteerde. Als ik alleen was huilde ik elke keer en wiegde ik mezelf huilend in slaap en als de rest kwamen, vergat ik hem een beetje en kon ik gewoon helder nadenken. Ik was nog steeds niet over hem heen en ik hield ziels veel van hem. Vandaag ging ik weer voor het eerst naar school en ergens was ik bang om Kurt te zien. Ik vermande me weer en was klaar met mijn tas, vervolgens liep ik naar beneden waar mijn oom, vader en Cooper aan tafel zaten te ontbijten. 'Goede morgen' zeg ik zwak glimlachend en ging aan tafel zitten en maakte mijn ontbijt. En mijn vader en mijn oom keken me ook zwak glimlachend aan. Ze waren gewoon te bezorgd. Ze wisten dat ik nog gebroken was van Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik voelde vaag hoe iemand me wang streelde en werd daar wakker van. Ik opende slaperig mijn ogen en keek met kleine vermoeide ogen naar Bella. Ik glimlachte naar haar en gaapte even. 'Waarom heb je me wakker gemaakt?' wilde ik weten. Ik lag eigenlijk best lekker, en Emily sliep ook nog. Ik boog me naar haar toe en drukte een kus op haar neus. 'Ik hou van je.' zei ik tegen haar, waarna ik haar allemaal kusjes gaf op haar gezicht. Ze was ook gewoon zo schattig. Maar ik maakte me echt vreselijke zorgen om haar. Ze had nog twee zelfmoordpogingen gedaan en de ene keer vond Kurt haar, en de andere keer ik. Het was verschrikkelijk, maar Bella kon hier niks aan doen. We moesten haar gewoon goed in de gaten houden en ik moest gewoon goed voor haar zorgen.

    Kurt Hummel

    Ik stond voor de spiegel en zuchtte diep, ik zag echt vreselijk op tegen school. Niet alleen om Jake en Savannah, maar om alles. Maar ik had de laatste week wel geleerd om ze te negeren en om afleiding te vinden. En daarvoor gebruikte ik school, want ik werd nog liever gepest dan dat ik aan Blaine dacht. Ik stortte me voor honderd procent op mijn schoolwerk en haalde zelfs tienen! En verder zong ik telkens mijn hart uit, tijdens Glee club eiste ik alle solo's op. Normaal kreeg Rachel ze, maar deze keer bleef ik er op door hameren en het deed me echt goed. Het ging wel ietsje beter met me, ik had nog steeds niemand verteld over mijn auto. Ik wilde gewoon niet dat ze boos werden en zich nog meer zorgen maakten. Ik had mijn auto naar een andere garage gebracht. Met een rood hoofd vroeg ik aan ze of ze mijn auto wilden maken en over de graffiti wilde verven. Ik had ook alles uitgelegd aan die man. De eigenaar van het garage was zo meelevend, dat hij het gratis deed. Maar, ik was mijn auto wel voorlopig kwijt. Ik zette mijn nieuwe Russische hoed op, die me ongelofelijk schattig stond. Verder had ik natuurlijk weer een super gave outfit aan en had ik mijn Dr. Martens schoenen aan, met lichtbruine leer. Ik liep naar beneden en hing mijn schooltas - die perfect met mijn schoenen matcht. - over mijn schouder en propte een broodje gezond in mijn tas. De laatste tijd had ik gewoon een knoop in mijn maag en at ik weinig door alles. Ik maakte me zo'n zorgen om Bella, ze had nog twee zelfmoordpogingen gedaan en één keer vond ik haar. Het was vreselijk om haar zo te zien, en het achtervolgde me telkens. Het deed zo'n pijn om te zien, dat iemand die je lief had zoveel pijn had. Finn en ik wilden beiden niet dat ze naar school ging en ik vermoedde dat Finn ook thuis bleef. En ik wist dat Blaine naar huis mocht, Bella had het me verteld. Ik had gewoon emotieloos gereageerd, maar van binnen vrat het nog steeds ongelofelijk aan me. Ik hield nog gewoon zielsveel van hem, maar het was gewoon over. Het zou niet werken tussen ons, want we deden elkaar de hele tijd alleen maar pijn. En ik wilde gewoon geen pijn meer, ook al ging ik nu kapot van de pijn. Ik liep naar de bushalte en wachtte ongeduldig op de schoolbus. Ik haatte het om met de bus te gaan, want op één of andere manier werd ik daar altijd zo misselijk van.

    Logan Hudson

    Een week was voorbij gevlogen, het ging echt best snel en Rachel voelde zich echt depressief. Ik snapte het wel, maar op gegeven moment moest je verder gaan met het leven. Anders zou het alleen nog maar slecht gaan met haar. Ik stapte uit bed zonder shirt, zodat mijn gespierde bovenlijf goed zichtbaar was en liep naar de televisie. 'Goede morgen, sunshine.' begroette ik haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    Ik gris mijn Starbucks-beker van tafel en loop naar buiten. Mijn ma haalt elke ochtend Starbucks voor me en dat is maar goed ook. Anders zou ik als een zombie naar school gaan.. Ik stap in mijn auto en rij naar school..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik hou ook van jou, Finn' zeg ik lief en genoot van zijn kusjes op mijn gezicht. Ik drukte met mijn lippen tegen de zijne en zoende hem liefdevol en streelde lief zijn wang. 'Ik heb je wakker gemaakt, omdat we naar school gaan' zeg ik zachtjes en wist wat hij zou zeggen. Hij vond het niet goed en Kurt vond het ook niet goed, maar ik wou naar school. 'Finn toe!' smeek ik, zonder op zijn antwoord te wachten. 'Kurt en Blaine hebben ons nodig en ik moet met Emma praten over mijn school en stage. Dalijk gebeurt er wat met Kurt en Blaine dan wil ik er wel bij zijn en jij ook' zeg ik gemeend en kijk hem pruilend aan.

    Blaine Anderson:

    Als gewoonlijk at ik nu maar één broodje, meestal kon ik meerdere op. Alleen mijn maag kon het niet aan, vanwege die knoop in mijn buik. Ik maakte twee broodjes en wat drinken voor school en deed het in mijn tas. 'Ik ga naar school, ik zie jullie vanmiddag wel' zeg ik zuchtend en mijn oom knikte. 'Doe voorzichtig' zegt mijn vader bezorgd. 'En als er iets is, gelijk bellen, dan haal ik je op' zegt hij vervolgens bezorgd en ik kijk hem zwak glimlachend aan. 'Komt goed, pap. Tot vanmiddag' zeg ik nog en doe mijn schoenen en jas aan. Vervolgens liep ik naar mijn auto en starte de auto. Ik reed naar school en nu ging ik elke keer twee keer kijken of er niemand aan kwam, ook al duurde dat wat langer. Ik parkeerde na een tijdje voor de school en stapte uit. Ik liep naar mijn kluisje en deed mijn spullen erin en sommige dingen gooide ik weg, omdat ik ze toch niet meer nodig had. De foto's van Kurt deed ik ook weg en legde onder een paar boeken en de foto's van Emily, Finn en Bella liet ik hangen. Ik was zo zenuwachtig voor vandaag. Ik wou Kurt al helemaal niet zien, want dan was ik bang dat ik in huilen uitbarst.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik zuchtte en liet mijn hoofd ik de kussen vallen. Ik kon er helemaal niet tegen als ze smeekte en zo naar me keek. Ze kon er op die manier serieus altijd voor zorgen dat ze haar zin kreeg. Ik zuchtte en stond op. 'Vooruit dan maar, maar zodra het niet goed gaat breng ik je meteen naar huis.' waarschuwde ik haar streng, maar ergens was het ook weer lief. Ik hielp haar uit bes en kuste haar hartstochtelijk. Misschien deed het Bella ook wel weer goed om naar school te gaan, misschien kon ze op die manier haar leven weer oppakken. Ik hoopte maar dat het een positief effect had op haar. Dan was school mog ergens goed voor. Ik had echt niks meer gedaan aan school, sinds de tijd dat we wegwaren, dus ik zal wel alleen maar onvoldoendes scoren. Maar het was allemaal gewoon zo hechtisch met school, Emily en alle drama. Emily bracht ik trouwens wel naar Burt, die in de winkel werkte zoals altijd. Over een uur zou mijn moeder het overnemen van hem. 'Laten we eerst maar snel een douche nemen.' zei ik lachend, waarna ik haar meetrok naar mijn douche.

    Kurt Hummel

    Ik zag nu een beetje bleek van wagenziekte en slenterde het schoolplein op. Zuchtend liep ik het schoolgebouw binnen en keek ik even rond. Het was tenminste nog rustig, dus ik besloot om alvast mijn boeken te verwisselen. Tot ik ineens iemand zag waardoor mijn hart stilstond. BLAINE?! Wat deed hij hier?! Moest hij niet herstellen van het ziekenhuis?! Zonder iets te zeggen en met vreselijke pijn in mijn hart liep ik langs hem naar mijn kluisje. Ik voelde on de seconde pijnlijke steken door mijn hart en er ontstonden ook tranen in mijn ogen. Er zou niet veel voor nodig zijn om mij nu aan het huilen te krijgen


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik glimlach zwak naar Logan en liet mijn blik even over zijn lichaam glijden. "hoi" ik sta op en geef hem een kus. Tegenwoordig sliep Logan bij mij en dat was wel fijn. Zo wist ik dat er tenmiste nog iemand was die van me hield. Een paar keer deze week had ik gedacht dat ik echt dood zou gaan maar telkens lukte het neit omdat Logan van me hield. Mijn vader was thuis en lag nog veel te slapen. Ik smeerde wat brood voor school en at een crackertje.

    Jake
    Kreunend word ik wakker en kijk ik op de wekker "godver" mompel ik en schiet uit bed. iK had met Savan bij school afgesproken en ik verslaap me. snel deed ik alles en pakte ik geld voor de lunch. in mijn auto scheeurde ik naar school waar ik savan vond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik lach, 'ben je er eindelijk?' grijns ik.
    Ik trek hem mee naar binnen en kijk rond...


    El Diablo.

    Jake
    Ik knik "verslapen, shit geen koffie op" mompel ik. snel loop ik naar de katine en haal koffie. Opgelucht zucht ik als ik een slok neem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik lach en kijk hem aan.
    'En dat is de reden dat mijn ma altijd starbucks haalt' grijns ik, en zwaai met de beker voor zijn neus..


    El Diablo.