• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik huil verschrikkelijk. Het klinkt ook verschrikkelijk. Mijn hart is verscheurd. Ik kan Jake niet meer tegen houden. Ik weet niet waar hij is, en zelfs als ik wist waar hij was zou ik zelfs wanneer ik bij hem zou zijn, hij zichzelf zo kan laten verdwijnen. Ik richt mezelf op en sla mijn armen om mijn knieën terwijl ik tril en voor me uit staar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    De manier waarom Leslie huilt kan ik niet langer aan, ik loop naar haar bed toe om daar om de rand van haar bed te gaan zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    You're beautiful. You're beautiful. You're beautiful, it's true.
    I saw your face in a crowded place, And I don't know what to do,
    'Cause I'll never be with you.
    Het liedje spookt de hele tijd door mijn hoofd. Het is zo herkenbaar. Ik wrijf brut mijn wangen droog. Ik moet zoeken anders ga ik er aan onderdoor. Ik pak mijn jas en zet weer een stalen gezicht op. Ik loop naar buiten en loop wat in het rond denkend hoe ik dit moet aanpakken. Kon Nick dat verdomde adres niet geven?!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( helloo my dears. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik wil stoppen met huilen, maar het lukt me niet. Ik voel gewicht op het bed en kijk opzij. Het is Nick. Ik ga tegen hem aan leunen. 'ik ben Jake voorgoed kwijt,' fluister ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik laat Axton voorzichtig los en laat hem slapen. Ik doe het kleedje uit en leg het op een stoel. Ik loop naar buiten en steek mijn voeten in het koele water. Even zwemmen. denk ik en duik onder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Nee, hij weet nog steeds niet hoe hij aan een sterrenschot moet komen en het is veel lastiger om er een te vinden dan hij denkt' Andwoord ik, het beste wat ik kon zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd. 'Niet als je weet waar je moet zoeken,' zeg ik dan. 'En Jake zal het niet opgeven.' Ik snik weer. 'ik kan niet leven zonder hem Nick.' Ik wil dood.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Niet als je weet hoe je hem moet vinden voordat hij het doet' Andwoord ik, ik had een paar jaar geleden een demon ontmoet die verschrikkelijk goed was in het opsporen van andere demonen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik loop naar een winkel en koop een paar flessen sterke alcohol en een zakmes. Veel heb ik niet aan het mes maar het is iets. 'Waar vind je eens sterrenshot.' mijmer ik luidop en ga in het park zitten. ik zet een fles aan mijn lippen en drink er gulzig van. Alles om de pijn te verdoven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik huil nog steeds. 'Nick, ik ben mens. Ik kan dat niet. Ben je soms vergeten dat ik mens ben?' Zeg ik dan. Ik kan een demon niet meer onderscheiden niets. Jake vertelde me in zijn brief dat het hem speet. Dat ik weer mens ben. Maar dat is niet eens zijn schuld. Ongelukkig toeval.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Soms, je lijkt nogsteeds niet echt mens' Andwoord ik, 'Voor mij niet in iedergeval' Voeg ik er aan toe. 'Als je mijn hulp wilt ken ik wel iemand die hem op kan sporen' Voeg ik er vervolgens aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik voor hem nog steeds niet echt mens ben. En dan biedt hij zelfs zijn hulp aan. 'waarom zou je willen helpen? Je mag Jake niet. Misschien haat je hem zelfs. Want zeg nou zelf, als hij hier niet was geweest en ik je hier tegen was gekomen. Waren we nu niet zo aan het zitten.' Dan zouden we waarschijnlijk bij elkaar zijn. In iedergeval van mijn kant. Er was nog een reden waarom ik Nick's naam zei toen. Ook omdat ik verdomme gevoelens heb voor Nick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm.. Ik? Ik probeer gewoon dingen goed te maken die ik verkeerd heb gedaan.' Andwoord ik simpelweg, 'En dat blijft eenmalig' voeg ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik zie een man raar naar me kijken. 'Wat?' grom ik naar hem en drink weer. 'Sterrenshot zei je?' zegt de man en zijn ogen glinsteren gevaarlijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'