• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nick rijdt gelijk weg maar er verschijnt een meisje bij ons in de auto. Great. Ik zie er niet uit. Ze zegt dat Nikki niet zo geïrriteerd moet doen omdat ze hem geholpen heeft. Ik kijk gelijk weer voor me uit. Volgens mij herken ik Natasya ergens van. Ik wil niet dat ze me zo ziet. Ik staar voor me uit. Dit is verschrikkelijk. Ik ben hartstikke zenuwachtig, nerveus, en tot overmate van ramp tril ik ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Topic 43 all...denk je dat we de 70 halen? Haha xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Laten we eerst maar voor de vijftig gaan :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    50 halen we wel als we deze spanning op blijven bouwen..maar de 70 is voor mij nog een vraag xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lieffieess moet gaan. Ik heb weer is een afspraak bij d opticien en ik ga vanavond onverwachts uit eten. Dus tonight im gone !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Veeel plezier met uiteten gaan ^^ en succes bij de opticien (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Na een tijdje rijden komen we in New York aan waarbij Natasya de hele tijd Links of Rechts zegt met haar vrolijke stem die me verschrikkelijk iriteerd. Ik stop voor de plaats waar ze zecht dat Jake zou zijn en kijk naar Leslie, 'Wat was je nu vanplan te gaan doen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    We rijden lang, en hoe langer het duurt hoe verdrietiger ik word. Ik weet namelijk niet of ik al te laat ben. Ik slik een keer en kijk terug naar Nick. Er staan tranen in mijn ogen. 'Ik heb geen idee,' fluister ik. En dan doe ik de deur open van de auto en stap uit. Ik loop naar de deur van Nick en doe nog even zijn deur open n zeg 'Dank je Nick,' fluister ik. En ik druk een kus op zijn wang en loop dan naar de deur van Jake. Ik bel aan. Geen reactie. Ik klop, nog steeds niet. En natuurlijk zit de deur ook op slot. Ik schop ertegen. Verdomme.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 13:35 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Jij blijft hier' Zeg ik tegen natasya als ik uitstap, loop naar Leslie toe om vervolgens met mijn voet de deur gewoon weg te trappen als die aan de andere kant tegen de muur op botst.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    De duisternis blijft maar in plaats van het vredige gevoel spreid er zich nu een pijn door me heen. Een pijn die erger is dan toen ik de sterrenschot door me heen stak. Hij verspreid zich helemaal over mijn lichaam en een gesmoorde schreeuw komt over mijn lippen. Ik zie nog steeds niet. Wat is er aan de hand?! Waarom ben ik niet dood!!!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk om, Nick komt me helpen. Hij trapt de deur in. Ik sluit even mijn ogen en haal diep adem. 'ik weet wat ik ga doen,' zeg ik zacht. Ik kijk opzij naar nick. 'Ik ga hem alles vertellen wat ik wil vertellen. En er voor zorgen dat hij geen zelfmoord pleegt.' Ik bijt even op mijn lip en zet dan een stap naar binnen. 'Jake?' Vraag ik dan. 'Jake, wat je ook doet. Ik wil eerst met je praten.' Ik voel me iets zelfverzekerder. Ik ben op tijd. Ik zal Jake tegenhouden. Ik loop verder het huis in. Ik zoek de kamers af en dan vind ik Jake. Ik zak door mijn knieën. 'ik ben te laat.' Ik zie de sterrenschot in hem. Maar dan hoor ik iets. Ik kijk op. Het kwam van Jake vandaan.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 13:46 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet eten, bayy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik snap niet wat je in hem ziet, hij heeft niet eens hersens' Mompelde ik toen ze bij Jake neerknielde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik schreeuw weer en probeer het vuur te doven. Ik sta in brand!!! Dat kan niet anders!!! De vlammen likken aan mijn benen en ik kan me niet verweren of verzetten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik ga wat eten halen :3 brb}


    Don't be like the rest of them, darling