• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Je bent echt verandert,' fluister ik. Ik stop met huilen, ik doe een poging tenminste. En die lukt. Ik veeg mijn tranen weg. Mijn ogen doen pijn en zullen waarschijnlijk heel rood zijn. 'Zelfs als we hem vinden kan hij zich zo weer laten verdwijnen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Wel ik weet hoe je eraan kunt raken.' zegt de man en ik kijk hem verbaast aan en mijn fles blijft net voor mijn mond hangen. 'Waar?' fluister ik en kijk hem aan. Hij grinnikt en schrijft iets op een papiertje. 'Alsjeblief, zeg dat Ray je gestuurd heeft en ze zullen de juiste koopwaren tonen.' zegt de onbekende man en loopt weg. Ik spring recht en laat de flessen vallen. Ik kan maar binnen 3 uur gaan staat op het briefje. ik zucht en loop naar de studiotje om nog wat zaken te regelen en iets te gaan eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Ja, geen idee of ik dat goed of slecht moet opvatten' Mompel ik sarcastisch. 'Maargoed, graag of niet. Tenzij je wilt dat hij zelfmoord pleegt'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'ik bedoel het goed,' zeg ik zacht. Nick zou voorheen niet aan anderen denken. Tenzij het in zijn eigen belang is, maar dan doet hij het nog steeds niet voor anderen. 'en ik zou nooit willen dat hij zelfmoord pleegt!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik besluit, hoe raar, een klein testament op te maken waarin staat dat als ik sterf, alles verdeelt word tussen 3 personen. Kate en mama en... je weet het wel. Ik zucht en stuur dat op naar de notaris. Ik loop weer naar buiten en loop een klein restaurantje in. Ik bestel spaghetti. Ik eet een beetje en een tijdje erachter bestel ik kruidenthee. Gewoon om warm te worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Ell, whaddup with Amare en Nathan? Xd)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick
    'Ik ben zo terug' Andwoord ik vervolgens terwijl ik opsta en de kamer uit loop, in mijn eigen kamer haal mijn mobiel uit mijn zak en zoek een naam op die ik al een lange tijd niet meer uitgesproken heb. Als hij overgaat zet ik hem op luidspreker om vervolgens te wachten tot ze opneemd, 'Waaraan heb ik dit telefoontje te danken Nikkie?' Vraagt een vrouwlijke stem vanuit de telefoon, 'Wat dacht je van een gunst Natasya?' Andwoorde ik vervolgens. Toen ze niet andwoorde besloot ik verder te praten, 'Jake Sadler, weet jij waar hij heen is gegaan?' Vraag ik haar. 'Maar natuurlijk weet ik dat Nikki' Andwoorde ze met een veel te vrolijke stem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Carmenta schreef:
    ( Ell, whaddup with Amare en Nathan? Xd)


    {XD Idk.. XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick staat op en zegt dat hij zo terug is. Ik knik kleintjes en trek de deken helemaal over me heen. Ik maak mezelf onzichtbaar zogenaamd. Natuurlijk zie je gewoon een hoopje liggen op bed, maar voor heel even voel ik me alsof ik verdwenen ben. En dat is ook precies wat ik wil. Verdwijnen. Zonder Jake... Mijn leven betekent dan niets meer. Zelfs Nick zou er niets aan kunnen doen. En geloof me, Nick kan een hele grote uitwerking op mij hebben als hij dat wil. Ik wil niet meer leven. Ik wil dood. Misschien moet ik het maar gewoon doen. Ik kan toch makkelijk dood. Gewoon een mes, simpel genoeg. Of een paar pilletjes, ook effectief. Misschien vedrinkingsdood. Schijnt mooi te zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Fijn, met haar viel gewoon niet te praten dus ik was al blij dat ik er iets uit kreeg. Ik liep terug naar Leslie's kamer om haar daar vervolgens opgerold op het bed te zien liggen, ik trek aan haar arm zodat ze met een klap uit het bed valt. 'Ik weet waar je vriendje is, nu is het aan jouw of je hem ook wilt redden of niet' zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik voel me duizelig en kijk naar de oude vrouw wie me de thee gegeven heeft. 'Wat is dit spul?' mompel ik en ze glimlacht even geheimzinnig en verdwijnt. Ik betaal en loop naar het adres. Een nachtwinkel. 'Ray stuurt me.' zeg ik tegen hen en ze knikken. De man verdwijnt en komt terug met een pakje sterrenshots. '1 graag.' zeg ik en ik betaal. Ik stop het onder mijn jasje en loop terug naar huis;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ineens trekt er iemand aan me en knal ik op de grond. 'auw klootzak,' zeg ik dan. Ik kijk op en zie dat het Nick is. Dan zegt hij dat hij weet waar mijn vriendje is. 'Ik denk niet dat hij mijn vriendje nog is,' mompel ik. En ik blijf gewoon liggen op de grond. 'waar is hij?' Vraag ik dan zacht. Want ik wil achter Jake aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'New York' Andwoord ik, 'En ik zou snel zijn' Voegde ik er aan toe. Blijkbaar was het voor hem toch niet zo moeilijk om een sterrenschot te vinden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik zit op mijn bed en wrijf door mijn haar. Ik trek mijn shirt uit en zet de schot voor de plaats waar mijn hart zit. Twijfelt kijk ik er naar en steek hem dan snel in mijn borstkast. Ik schreeuw bijna van de pijn. Maar dan stopt alles, mijn adem, mijn hartslag, het word allemaal zwart.

    [Helemaal echt dood of de magische kruiden die hem mens maken of zo?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk op naar Nick. En kom gelijk half overeind en steun op mijn handen. 'Hoe bedoel je?' Vraag ik. Mijn stem is weer een fluistering. 'Je bedoelt toch niet dat..?' Ik maak mijn zin niet af. Hij bedoelt toch niet dat Jake het al heeft. 'breng me naar hem toe. Nu.'

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 13:05 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.