• Helleu ~

    Op Netlog zit ik bij de clan PerfectxStars en daar is dus ook een forum met één van de topics 'Fakerz'. Dus ik zie daar iemand staat wie ik als vriend had op Netlog en zij is dus blijkbaar een faker. Begint opeens een vriendinnetje van dr tegen me te zeiken van: 'Jess is niet fake, stop met die shit te lullen ik ken dr al tien jaar, ze komt uit Australië en ze is zo'n stunning en nog iets model.' Ja, mijn kont ook dude. En ik word echt gek van dat mens wat ze blijft volhouden dat haar vriendin niet fake is, terwijl ik zoveel bewijzen heb dat ze dat wel is ._.

    Ze stalkt me bijna met haar privé berichten aan mijn zoals ik dus hierboven zei, zo'n dingen staan erin en als ik dan zeg dat ze me met rust moet laten zegt ze: 'Jij moet je kkbek over mij houden!' etc. Dan heb ik zoiets van: 'C'mon, je bent zeventien en zit hier ruzie te maken met iemand van dertien? Hoe zielig.'

    Nu mijn vraag: Weet iemand hoe ik dr kan laten stoppen, ze irriteert me echt wel best hard.

    xoxo'

    Negeren? :X

    je kan haar tog op je blacklist zetten :X


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Negeren, en haar gelijk geven en lachen? Rustig blijven enz ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    xDREIST schreef:
    Negeren? :X

    Als ik dr negeer blijft ze mij stalken met pb's en zo ._.
    @r0ckstar
    Ik vind blacklisten zo laf ;x

    hmm dan moet je gewoon onzin dingen terug sturen zodat zij gek wordt en vanzelf kapt xD


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Als ik dr negeer blijft ze mij stalken met pb's en zo ._.
    @r0ckstar
    Ik vind blacklisten zo laf ;x

    Blijven negeren, dan is het op een moment niet meer "leuk" voor d'r en zal ze stoppen -hoop ik-

    xDREIST schreef:
    (...)
    Blijven negeren, dan is het op een moment niet meer "leuk" voor d'r en zal ze stoppen -hoop ik-

    Hoop ik ook
    Maar ik heb zoiets van: Ze is zeventien maar gedraagd zich als iemand van 10, ruzie zoeken en ruzie stoken en zo, c'mon.

    Wat ik doe in zo'n situaties?
    Die mensen freaaaaaaking hard uitschijten, ja.
    Ik kàn dat niet, negeren. Ik zeik dubbel zo hard terug.

    op blacklist zetten ;)


    -

    blacklisten? ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gewoon zeggen; Hahahahah,nu hebde dikke pech da ge nimeer kunt reageren he. en dan blacklisten x'D dan gaat die haar eigen daar druk in maken hahah x').

    JOYCEVIPx schreef:
    Gewoon zeggen; Hahahahah,nu hebde dikke pech da ge nimeer kunt reageren he. en dan blacklisten x'D dan gaat die haar eigen daar druk in maken hahah x').

    Joyce, sadistisch kind XD

    Je moet op een sarcastische manier zeggen dat ze gelijk heeft. Maar echt duidelijk. ><
    En dan negeren.

    Negeren, en hopen dat ze dan na een tijdje stopt?

    Blokken ofzo? Of hoe dat in Netlog-jargon mag heten :s


    No growth of the heart is ever a waste