• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.


    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 13:10 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam Payne
    'Dan kijken we gewoon mee film'zeg ik en glimlach even. 'Iemand popcorn of chips?'vraag ik als ik opsta en al vast wat veder op gaan staan zodat ik niet in het beeld sta.

    Andrew
    Ik kijk Felix aan en bijt op mijn lip. Lachend duw ik hem terug in de zetel en begin hem te kietelen. Dan stop ik weer en ga op hem zitten. 'Hmm wat zit ik lekker'zeg ik lachend en sta dan weer op. 'Zullen we anders gewoon een filmpje gaan kijken of zo?'

    Heaven-Leigh

    Ik knik en ren even naar Liam mee naar de keuken. Zonder iets te zeggen of vragen ren ik naar de koelkast om een Redbull te pakken en open hem. Ik neem er gulzig een paar slokken van.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felix Mc.Down
    Ik knik."is goed dan kan ik lekker dicht tegen ja aan zitten."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik kijk even verbaast naar Heaven. 'Uuhh oké'mompel ik en loop naar de keuken. Ik kijk haar even aan en pak dan een zak popcorn en chips. Ik loop naar de koelkast en pak daar een fles cola uit. Ik pak vier glazen en neem alles met een beetje moeite mee naar de woonkamer waar ik het op de tafel gooi en weer ga zitten.

    Andrew
    'Hmm dat klinkt goed'zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'En welke film wil je dan kijken?'vraag ik en trek de lades met films open. Ik had echt heel veel films

    Heaven-Leigh

    Ik grinnik. ''Geen alcohol , dan maar dit'', glimlach ik. Ik plof weer op de bank neer en probeer zo goed mogelijk naar de film te kijken , wat niet echt lukt door Liam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felix Mc.Down
    Ik grijns "Hmm wat dacht je van...Een komedie?" vroeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ga zo mijn macbook pro kopen (hoera) Na lang wachten..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    AnneMalik schreef:
    Emily Johnson
    Glimlachend keek ik hoe de film begon, maar lang kon ik mijn aandacht er niet bijhouden. Mijn ogen gleden af naar zijn gezicht. Zijn mooie bruine kijkers die omringd waren door lange gekrulde wimpers waren gericht op de tv. Ik glimlachte, en vestigde mijn aandacht terug op de tv.


    Zayn Malik
    Af en toe voelde ik Emily's blik op me rusten en op die momenten maakte m'n hart een sprongetje. Ik wist dat ik nog niet te hard van stapel moest lopen, maar het voelde nu al zo goed. Telkens als ik bij haar was, kon ik gewoon mezelf zijn. Ik staarde voort naar het tv-scherm, zonder echt te weten waar we nu zaten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam Payne
    'Jij mag wel drank hoor'zeg ik lachend en schenk zelf een glas cola in die ik al snel weer leeg drink, wat had ik dorst

    Andrew
    'Oké, is goed'grijns ik en doe er een komedie in. Ik ren terug naar Felix en duik op hem af zodat we samen in de zetel belanden. Ik lach even en kruip dicht tegen hem aan.

    Emily Johnson
    Ik voelde mijn ogen zwaar worden. Ik knipperde er een paar keer mee en sloeg mijn armen rond zijn buik. Ik keek rond opzoek naar een klok, want ik had geen idee hoe laat het was.

    Heaven-Leigh

    Ik glimlach en schud mijn hoofd. ''Redbull is genoeg'', zeg ik glimlachend.

    [YEAH IK HEB MIJN MACBOOK]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    "Ben je moe?" vroeg ik bezorgd. "Het is al na 10 uur. Wil je naar huis? Je mag ook blijven slapen natuurlijk."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    Ik haalde mijn schouders op. Meteen blijven slapen, ging dat niet wat snel? 'Dan moeten we morgenvroeg nog langs mijn huis, voor mijn kleren en boekentas te halen.' Zei ik twijfelend.

    [er is morgen toch school?
    @Curlies, ik ben jaloers op je :o ]