• Hoi. (:

    Ik heb morgenochtend dus een sollicitatiegesprek bij een taartenwinkel.
    Nou zijn mijn moeder dat ik mijn haar vast moest doen omdat ze dan gelijk zouden zien dat ik het niet erg vind om mijn haar vast te doen ofzo.
    Persoonlijk draag ik mijn haar liever los. Tijdens werk natuurlijk niet, maar ik vind het mooier staan en ik wil natuurlijk wel op mijn charmantst voor de dag komen. Haha.
    Ook vind ik het altijd moeilijk om knotjes te maken omdat het altijd óf te rommelig is -niet geschikt dus- óf te netjes -daar voel ik me niet fijn bij en staat naar mijn idee niet leuk-. Ik heb nu net het een en ander uitgeprobeerd en nu zit het zo;


    Ik weet dat hier en daar nog een paar plukjes wegspringen maar dat zal ik de volgende keer vast zetten.

    Wat vinden jullie hiervan? Hoe zouden jullie je haar doen voor een sollicitatiegesprek?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 23:39 ]


    Winter is coming.

    Het zit inderdaad best mooi zo! Maar ik zou het gewoon los doen, of met een speldje een beetje vastzetten. Het maakt denk ik weinig uit op een sollicitatiegesprek, om dat nou aan te geven.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het hartstikke leuk, niet te netjes maar ook niet te rommelig.
    Ik draag mijn haren dan altijd in een hoge staart.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik moet mijn haren in een knot hebben op werk maar ik deed mijn sollicitatie gewoon met losse haren (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik zou het in een paardenstaart doen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ik zou het in een paardenstaart doen.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind het je leuk staan (:

    Ik zou mijn haar gewoon los doen tijdens een sollicitatiegesprek, ik zou er nog niet eens over nagedacht hebben dat ze dan kunnen zien dat ik er niet vies van ben, mijn haar op te steken :')
    Zowiezo denk ik dat dat voor een sollicitatiegesprek niet echt uit maakt, hoe je je haar hebt.
    Dus ik zou zeggen, doe het gewoon wat jij het mooiste vind en waar jij je het prettigst mee voelt!


    Inspiration can hit you any time

    Ziet er leuk uit! Zelf voel ik me ook het best op m'n gemak met los haar, dus zo had ik het ook op mijn sollicitatiegesprek. In het werk zelf draag ik altijd een simpel staartje, want ik moet toch een klep op m'n kop. xd


    You are beautiful, you are love.

    Je haar vast geeft wel een meer gemotiveerde indruk vind ik en dus zou ik het niet los doen als ik jou was. Los haar geeft een slome indruk en vast meer van: ik ga er tegen aan! If you know what i mean ;)

    Dat ziet er echt leuk uit!
    Al denk ik dat het weinig uit maakt of je nu je haar los of vast heb bij je sollicitatie. Ze kijken meer naar wie je bent ipv hoe je je haar draagt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Het is je hele eigen keuze wat je gaat doen, persoonlijk vind ik je haar vast leuker dan los te hebben. Gewoon omdat ze zien dat je daar ook geen problemen mee hebt, maar ze zeggen het ook wel hoe je je moet kleden en je haar moet hebben. Wat met mezelf is gebeurd dat ik donkere kleding aanhad, hierbij kreeg ik gedonder erover. Dus tipje: Geen donkere kleding.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 17:52 ]


    Sometimes I just wanna be dead.

    Volgens mij boeit het niks hoe jij je haar doet, ze nemen je niet aan op basis van je haar. :') Ik ging ook met los haar naar mijn sollicitatie terwijl ik ook mijn haar altijd vast moet hebben.


    -

    Bookmark schreef:
    Je haar vast geeft wel een meer gemotiveerde indruk vind ik en dus zou ik het niet los doen als ik jou was. Los haar geeft een slome indruk en vast meer van: ik ga er tegen aan! If you know what i mean ;)


    •*• Lululu •*•

    Haha. Ik had gister ook een sollicitatie in een taarten/bonbon winkel maar ik had mijn haar gewoon los hoor. Ze vond het geen probleem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vind die knot eigenlijk niet zo mooi D':


    Pretty is just a pretty word.