• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.


    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 13:10 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    (nee...)

    Harry Styles.
    "Euhm ik en Bree zijn nog in het park,maar we komen eraan hoor."zeg ik dan en glimlach naar Brianna.

    Felix Mc.Down
    Ik grinnik even als ik Andrews heiligdom tegen mijn been voel prikken."hmmm iemand is hier opgewonden"grijns ik en opende zijn brieksknop en trok zijn broek uit.Waarna zijn boxer volgde.Ik hurkte voor hem neer en likte het topje van zijn trots en ik keek hem weer grijnzend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    'oke tot zo' zeg ik danen hang op. Ik loop de woonkamer in en zie daar Zayn en Emily. 'hello people' zeg ik vrolijk en ga op de bank zitten.

    Andrew
    'vindt je het heel gek als jij zo voor me staat?' vraag ik grijnzend en kijk hem aan. Dan gaat hrt heel snel en voor ik het weet ligt minn broek en boxer ergens vederop. Ik voel hoe Felix het topje van mijn heiligdom likt en ik kreun. 'ooh Felix!'roep ik uit en kreun nog een keer. Ik kijk hem aan en hij kijkt ook naar mij. Ik grijns even en kijk hem daarna smekend aan, ik wou meer!

    [Ik schrijf zo nu en dan een stukje , had net wiskunde af .. -__-]

    Heaven-Leigh

    Vrolijk huppel ik mee met Liam. Ik ga naast hem zitten op de bank en pak met mijn wijsvinger en duim zijn kin vast zodat ik hem kan zoenen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felix Mc.Down
    Hij keek me smekend aan.,smeekend om meer.Mijn vingers hadden zich al om zijn heiligdom gevouwen .Ik likte nog 1keer aan het topje en stak hem dan in mijn mond.tewijl mijn handen op en neer gingen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Paynr
    Ik glimlach tegen haar lippen en onderbreek dan de zoen. Ik glimlach en trek haar tegen me aan.

    Andrew
    ik kreun een paar keer luid, 'oh fuck Felix!'rorp ik uit en sluit genietend mijn ogen. Ik leg mijn handen in zijn haar kreun nog een keer, dit voelde zo lekker!

    Heaven-Leigh

    Ik grijns van oor tot oor en nestel me dicht in Liam. Dit voelt zo fijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felix Mc.Dowm
    Ik grinnikte even als hij zijn vingers in mijn haar versyrengeld en laat mijn tong dan rondjes doen om zijn.eikel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [EINDELIJK KLAAR MET HUISWERK!!]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mary-Lia

    Ik woel even door Louis' haar terwijl we zoenen. Dit had ik eigenlijk niet verwacht..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Andrew
    ik kreun een keer en open mijn ogen weer. ' je maakt me gek' kreun ik en begin een beetje in zijn mond te stoten om het nog wat beter te laten voelen.

    Curlies schreef:
    Heaven-Leigh

    Ik grijns van oor tot oor en nestel me dicht in Liam. Dit voelt zo fijn. Ik snuif even zijn geurtje op en ga dan een beetje onderuit zitten


    [aangepast]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ben er weer:Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.