• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.


    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 13:10 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    'Perfect.' Lachte ik en drukte mijn lippen op zijn wang. Ik hoopte dat de taxi er snel was, want het was best wel koud geworden buiten.

    Zayn Malik
    Toen de taxi er na een paar minuten was, opende ik de deur en liet Emily voorgaan. Daarna stapte ik zelf in. "Waarheen?" vroeg de chauffeur nors. Ik keek Emily vragend aan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    Ik gaf de chauffeur het adres. 'Mijn broer is wel thuis, maar ik denk niet dat we daar last van hebben.' Zei ik. In mijn hoofd bedacht ik al wat ik morgen aan zou doen, dan ging het straks wat sneller.

    Zayn Malik
    "Oh oké, en anders leg ik het wel uit." De auto reed straat in, straat uit en na verscheidene minuten, vertraagde hij. "Is het hier?" vroeg ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    'Is het hier?' Vroeg hij, waarna ik beschaamd knikte. Ons huis was best wel klein in vergelijking met het zijne. De taxi stopte nu helemaal, waarna ik mijn gordel losklikte en afwachtend naar Zayn keek.

    Zayn Malik
    "Het lijkt me echt gezellig!" Het was misschien wat kleiner dan het mijne, maar het zag er echt veel knusser uit. Ik betaalde de man, opende de deur en stapte toen uit. Nadat ook Emily eruit was, klapte ik het portier dicht en keek Emily aan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    Ik viste de sleutel uit mijn zak en opende de deur. Ik liet hem binnen en sloot de deur terug. Ik zag dat overal de lichten uit waren. 'Mijn broer slaapt al, dus wees een beetje stil.' Fluisterde ik, terwijl ik hem de trap optrok.

    http://www.youtube.com/watch?v=saQvJRm07jI De video , ik ben nu op mijn mac (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    AnneMalik schreef:
    Emily Johnson
    Ik viste de sleutel uit mijn zak en opende de deur. Ik liet hem binnen en sloot de deur terug. Ik zag dat overal de lichten uit waren. 'Mijn broer slaapt al, dus wees een beetje stil.' Fluisterde ik, terwijl ik hem de trap optrok.


    Zayn Malik
    "Oké," antwoordde ik fluisterend terug. Ik liep zo stil mogelijk achter haar d trap op.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    {Mariieee, ik heb een hele leuke reactie geplaatst XD bij dat filmpje dan :Y)}


    Do what people say you can't.

    Felix Mc.Down
    Ik grinnik even en nestelde me dicht tegen andrew aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily Johnson
    Ik hield de deur van mijn kamer open voor Zayn. Eenmaal binnen zocht ik mijn tas en stak er mijn boeken in. Dan liep ik naar de kast waar ik mijn kleren voor morgen en een pyjama uithaalde. 'Klaar.' Fluisterde ik en keek Zayn aan. 'Zullen we anders mijn fiets nemen? Dan kunnen we morgen met de fiets naar school en moeten we niet terug met de taxi.'

    Andrew
    ik glimlach als hij dicht tegen me aan gaat zitten en kijk dan naar de film waar ik al snel hard in de lach schiet.

    AnneMalik schreef:
    Emily Johnson
    Ik hield de deur van mijn kamer open voor Zayn. Eenmaal binnen zocht ik mijn tas en stak er mijn boeken in. Dan liep ik naar de kast waar ik mijn kleren voor morgen en een pyjama uithaalde. 'Klaar.' Fluisterde ik en keek Zayn aan. 'Zullen we anders mijn fiets nemen? Dan kunnen we morgen met de fiets naar school en moeten we niet terug met de taxi.'


    Zayn Malik
    Ik dacht er even over na. "Wiens fiets moet ik dan gebruiken?" vroeg ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    Ik grijnsde. 'Je mag op mijn fiets, ik kom wel achterop.' Zei ik en klopte lachend op zijn schouder.