• Well ja waar begin je dan?
    Vanochtend liep ik dus naar beneden en toen merkte ik al dat het overdreven rustig was terwijl iedereen wakker was, maar om eerlijk te zijn merkte ik echt helemaal niks. En toen vroeg men moeder dus 'Mis je niet iemand?' Ik dus rondkijken om te zien waar mijn broer heen was. Maar toen merkte ik ook dat onze hond weg was. Vroeg ik dus waar die was en was het zo van, Ja gisteren lieten we hem rond half tien buiten en toen we hem rond tien uur nog niet hoorde dat hij binnen wou komen gingen we kijken waar hij was en hij was weg.
    Dus nu is dus onze hond of weggelopen of meegenomen door iemand uit onze achtertuin zonder dat iemand er ook maar wat van heeft gemerkt.
    Toen heb ik dus jankend op het schoolplein gestaan en mensen me allemaal zeggen dat hij nu wel terug zou zijn.
    Nou blijkbaar dus niet we weten nog steeds echt helemaal niks over waar hij zou kunnen zijn en wat er nou precies is gebeurt. Ik heb nu echt zin om in huilen uit te barsten en dat gebeurt niet bepaald vaak, waarom moet dit nou weer bij ons gebeuren.
    Heeft iemand eerder al wel eens zoiets meegemaakt? Of weet iemand iets om te doen?
    Dankje trouwens als je alles hebt gelezen.

Hij is er. Blijkt dus dat hij gisteren werkelijk heel de dag in het asiel heeft gezeten. Ongeveer drie bijna vier kilometer hier vandaan werd hij gevonden. Dus hij moet in ongeveer een half uur daarheen zijn gerend waarbij hij minstens drie keer een drukke weg heeft moeten oversteken. En er is helemaal niks mis gelukkig. Ik ben nu echt zo blij dat hij weer thuis is.

[ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 17:31 ]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Nahww, sterkte!
    En als je hond zelf weg is gelopen en er is niets met hem gebeurt, kun je erop rekenen dat hij om de zoveel tijd wel even bij jullie thuis komt kijken of hij weer naar binnen kan.

In ieder geval: ik hoop dat hij snel weer terugkomt!

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

je kunt weinig doen vrees is ): ff rondvragen of iemand m gezien heeft? dierenasiel bellen?

sterkte!!

Life is hard, just break it with your head <3

Onze hond liep vaak weg. Hij werd altijd teruggebracht door mensen uit het dorp of stond dan 's nachts opeen te blaffen voor de deur.
    Hij komt wel weer terecht.
    Blijf positief! Over 4 dagen komt de nieuwe aflevering van Merlin uit.

#WWED - What Would Emma Do?

Junns schreef:
    Onze hond liep vaak weg. Hij werd altijd teruggebracht door mensen uit het dorp of stond dan 's nachts opeen te blaffen voor de deur.
    Hij komt wel weer terecht.
    Blijf positief! Over 4 dagen komt de nieuwe aflevering van Merlin uit.

6 Oktober om heel eerlijk te zijn pas ;D
    Maar hij zit waarschijnlijk in het asiel zoals ik al eerder heb gezegd. Maar dan nog is het geweldig dat Merlin weer bijna komt.

Wij zijn drie katten tegelijkertijd kwijt geweest D: En in diezelfde periode zagen we steeds meer vermiste katten. Not cool.
    Uiteindelijk bleek dat:
    - één de weg was kwijt geraakt (dement)
    - één opgesloten had gezeten in een schuur (vermoeden we)
    - één door iemand in huis was genomen en achteraf bleek hij toch niet zo leuk te zijn (gigantische zeurkous)

Maar waarom vraagt je moeder of je iets mist? Nu krijg ik het idee dat zij er iets mee te maken heeft *heeft net Criminal Minds gekeken*
    Ik hoop echt dat je hem/haar snel vindt. Misschien briefjes ophangen?

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Emrys schreef:
    (...)
    6 Oktober om heel eerlijk te zijn pas ;D
    Maar hij zit waarschijnlijk in het asiel zoals ik al eerder heb gezegd. Maar dan nog is het geweldig dat Merlin weer bijna komt.

Ze zeiden dat het de 29e zou zijn :'(
    Now the day is ruined, haha.

Hoe komt dat beest in godsnaam in het asiel? Maarja, je hebt hem in ieder geval en hij is nog heel.
    Onze is een keer aangereden toen hij weg is gelopen en zijn poot was verbrijzeld. Een andere keer had hij gevochten met een poes en zat onder het bloed. Toen hij ook begon te poepen in te tuinen van onze buren was het de druppel. Toen hebben we onze tuin helemaal dichtgemaakt, zodat de basterd niet meer weg kon lopen.

Junns schreef:
    (...)

Ze zeiden dat het de 29e zou zijn :'(
    Now the day is ruined, haha.

Hoe komt dat beest in godsnaam in het asiel? Maarja, je hebt hem in ieder geval en hij is nog heel.
    Onze is een keer aangereden toen hij weg is gelopen en zijn poot was verbrijzeld. Een andere keer had hij gevochten met een poes en zat onder het bloed. Toen hij ook begon te poepen in te tuinen van onze buren was het de druppel. Toen hebben we onze tuin helemaal dichtgemaakt, zodat de basterd niet meer weg kon lopen.

Waarschijnlijk heeft iemand gisteren onze poort opengegooid en lafaard dat ie is is ie weggerend denk ik dan en iemand heeft hem toen naar het asiel gebracht. Tenminste dat klinkt logisch.
    Maar ik dacht ook de 29 maar vandaag las ik ergens dat het de zesde werd.

Ik heb 2 katten gehad die beide overreden zijn.. Het verdriet blijft maar je leert ermee omgaan, ik mis ze nog elke dag maar het zal beteren... Het vraagt gewoon tijd, je vrienden zullen je hiermee helpen, veel sterkte!

You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

Ja, ook eens meegemaakt met mijn hondjes. Ja, beiden. Ze liepen samen weg. :')
    Vervolgens zijn ze door mensen naar het asiel gebracht. Ze kwamen weer terecht.
    Dat zal jouw hond vast ook doen. (:

Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

Emrys schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk heeft iemand gisteren onze poort opengegooid en lafaard dat ie is is ie weggerend denk ik dan en iemand heeft hem toen naar het asiel gebracht. Tenminste dat klinkt logisch.
    Maar ik dacht ook de 29 maar vandaag las ik ergens dat het de zesde werd.

Naaiers
    Of iemand is gewoon per ongeluk vergeten de poort dicht te doen, kan ook. Ik denk inderdaad dat hij de vrijheid koos en dat degene die hem vond niet wist waar hij woont. Wij hebben de onze ook een penning gegeven met telefoonnummer en adres na de zoveelste keer. Is die van jullie ook gechipt?

Junns schreef:
    (...)

Naaiers
    Of iemand is gewoon per ongeluk vergeten de poort dicht te doen, kan ook. Ik denk inderdaad dat hij de vrijheid koos en dat degene die hem vond niet wist waar hij woont. Wij hebben de onze ook een penning gegeven met telefoonnummer en adres na de zoveelste keer. Is die van jullie ook gechipt?

Nee niet gechipt, hierna waarschijnlijk wel. Maar onze poort gaat zeg maar nogal geluidvol open en dicht en je merkt het echt als hij dichtvalt en ik weet zeker dat hij dichtzat.

Emrys schreef:
    (...)
    Nee niet gechipt, hierna waarschijnlijk wel. Maar onze poort gaat zeg maar nogal geluidvol open en dicht en je merkt het echt als hij dichtvalt en ik weet zeker dat hij dichtzat.

Ik zou hem ook een penning geven dan. Dan hoef je hem niet steeds bij het dierenasiel te halen, maar dan word hij gewoon thuisgebracht. Service noemen we dat :')

Junns schreef:
    (...)

Ik zou hem ook een penning geven dan. Dan hoef je hem niet steeds bij het dierenasiel te halen, maar dan word hij gewoon thuisgebracht. Service noemen we dat :')

Haha die moet ik onthouden, net zoiets als afhaalchinees alleen dan krijg je het opgestuurd niet? Best handig.

Dat is me wel eens overkomen maar iedere keer bleek ze te zijn bevallen op een vreemde plek in huis, dus dat zal je niet erg helpen.
    Maar ik lees net dat je hondje gevonden is in het asiel, is hij/zij al thuis?

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Ik heb nog een hond in de aanbieding? *joking*
    Mijn hond is ook wel eens weggelopen, na een half uur was hij blijkbaar in de straat hierachter rond gaan lopen, en heeft een vrouwtje hem in haar huis gelaten, terwijl wij hem nog heel die middag aan het zoeken waren. De dag daarna het asiel gebeld, en daar was hondjelief hoor.
    Hij keek mijn moeder overigens niet aan toen ze hem op kwam halen, liep haar straal voorbij. ^^

Bad decisions make good stories.