• Well ja waar begin je dan?
    Vanochtend liep ik dus naar beneden en toen merkte ik al dat het overdreven rustig was terwijl iedereen wakker was, maar om eerlijk te zijn merkte ik echt helemaal niks. En toen vroeg men moeder dus 'Mis je niet iemand?' Ik dus rondkijken om te zien waar mijn broer heen was. Maar toen merkte ik ook dat onze hond weg was. Vroeg ik dus waar die was en was het zo van, Ja gisteren lieten we hem rond half tien buiten en toen we hem rond tien uur nog niet hoorde dat hij binnen wou komen gingen we kijken waar hij was en hij was weg.
    Dus nu is dus onze hond of weggelopen of meegenomen door iemand uit onze achtertuin zonder dat iemand er ook maar wat van heeft gemerkt.
    Toen heb ik dus jankend op het schoolplein gestaan en mensen me allemaal zeggen dat hij nu wel terug zou zijn.
    Nou blijkbaar dus niet we weten nog steeds echt helemaal niks over waar hij zou kunnen zijn en wat er nou precies is gebeurt. Ik heb nu echt zin om in huilen uit te barsten en dat gebeurt niet bepaald vaak, waarom moet dit nou weer bij ons gebeuren.
    Heeft iemand eerder al wel eens zoiets meegemaakt? Of weet iemand iets om te doen?
    Dankje trouwens als je alles hebt gelezen.

    Hij is er. Blijkt dus dat hij gisteren werkelijk heel de dag in het asiel heeft gezeten. Ongeveer drie bijna vier kilometer hier vandaan werd hij gevonden. Dus hij moet in ongeveer een half uur daarheen zijn gerend waarbij hij minstens drie keer een drukke weg heeft moeten oversteken. En er is helemaal niks mis gelukkig. Ik ben nu echt zo blij dat hij weer thuis is.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 17:31 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Uhmm ja mijn hond is ook wel eens weg gelopen geweest
    na 3 dagen stond die weer voor de deur
    meestal komen honden wel terug
    dus maak je niet al te veel zorgen :Y)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Aaaw, dat is echt (even grof gezegd) kut. Kan je niet mensen in de buurt vragen of ze een hond hebben gezien? Of bij een asiel langs gaan? Of A4tjes met de foto van je hond erop ophangen?

    Dierenambulance bellen. NU.

    Veel sterkte en hopelijk komt je hond terug!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lioncourt schreef:
    Aaaw, dat is echt (even grof gezegd) kut. Kan je niet mensen in de buurt vragen of ze een hond hebben gezien? Of bij een asiel langs gaan? Of A4tjes met de foto van je hond erop ophangen?

    Bij het asiel zijn mijn ouders als het goed is net al langs gegaan en daar was hij niet. Die papiertjes komen er waarschijnlijk nog wel maar aangezien hij pas sinds gisteravond weg is denk ik niet dat veel mensen het echt serieus gaan nemen. En langs vragen zal een geweldig idee zijn als de mensen hier ons iets meer hadden gemogen. En veel kennen hem eigenlijk ook en ons dan vaak ook en ik weet bijna zeker dat als ze hem hadden gezien dat ze het al waren komen melden bij ons.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    N'aww. Dat lijkt me echt vreselijk. Mijn hond is weleens weggelopen, maar dan kwam hij na een paar uur wel weer thuis omdat hij honger had :3 Ik heb wel een konijn gehad, die wegliep. Ik kon hem nergens meer vangen, maar hij had wél kleine konijntjes gemaakt :'D Heel. Veel.

    Is je hond gechipt? Dan zou je anders het asiel kunnen bellen enzo.


    SLOAN.

    Naawh, ik heb dan wel geen hond, maar ik kan me precies voorstellen hoe je je nu voelt :C. Ik hoop echt dat hij gewoon terug komt en er niets aan de hand is! Houd ons op de hoogte <3


    i put the fun in funeral

    Aww.. jeetje meis wat naar :(

    Je zou de dierenambulance kunnen bellen of wat asielen bij jullie in de buurt. Misschien is hij ontsnapt en heeft iemand hem gevonden. Ik hoop dat hij terecht komt. Heel erg veel sterkte!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat enorm vervelend voor je! ): Hopelijk vinden jullie je hond snel!


    You are beautiful, you are love.

    Lioncourt schreef:
    Aaaw, dat is echt (even grof gezegd) kut. Kan je niet mensen in de buurt vragen of ze een hond hebben gezien? Of bij een asiel langs gaan? Of A4tjes met de foto van je hond erop ophangen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omnivium schreef:
    Wat enorm vervelend voor je! ): Hopelijk vinden jullie je hond snel!


    26 - 02 - '16

    We werden net gebeld dat hij waarschijnlijk in het asiel zit. Blijkbaar was het asiel vandaag dicht dus iemand van een of andere site heeft gebeld en gezegd dat er vandaag een zwart hondje met een witte linkervoorpoot binnen was gekomen en aangezien daar er niet zo heel veel van zijn is hij dus waarschijnlijk gevonden. Maar we kunnen pas morgen om tien uur s'ochtends gaan kijken of het hem echt is.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    We werden net gebeld dat hij waarschijnlijk in het asiel zit. Blijkbaar was het asiel vandaag dicht dus iemand van een of andere site heeft gebeld en gezegd dat er vandaag een zwart hondje met een witte linkervoorpoot binnen was gekomen en aangezien daar er niet zo heel veel van zijn is hij dus waarschijnlijk gevonden. Maar we kunnen pas morgen om tien uur s'ochtends gaan kijken of het hem echt is.

    Ik duim voor je!

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ik duim voor je!


    i put the fun in funeral

    Aw, sterkte meid! *cyberhug*
    Onze boxer is ook al een paar keer weggelopen toen ze nog jong was, toen hadden mensen haar 20 km verder gevonden. En ze hebben haar ook al twee keer proberen mee te nemen.. Maar ze is altijd weer terug gekomen.
    In het ergste geval kan je nog altijd overal flyers gaan ophangen..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.