• We hadden net gesprek op msn.
    Gewoon normaal gesprek en toen hoeveel hij van me hield en al die shit.
    Later zei ik dus zo: *Kusje op je mond*
    hij zei: *draaid hoofD*
    egt wtf :S later zei hij sorry ik doe vaag enzo!
    Ik vat em egt niet hoor ik vroeg ook is eer wat zei hij nee ik doe gewoon vaag. dus tsja zei ik ik ga plijte want ik voel me kut!
    Weet iemand miss wrm hij zo doet anders ga ik et egt weer uitmaken ofso hoor:S

    Misschien is er wél wat, maar wil hij het niet vertellen.


    I live for the applause, you will die for it.

    De enigste die dat weet is hij. En als jullie relatie bestaat uit zo'n msn gesprekken, dan uhm. Naja daar laat ik me niet over uit. Maar ik blijf erbij, vraag het hem. En niet via msn.


    Wie du mir, so ich dir.

    Carnage schreef:
    Misschien is er wél wat, maar wil hij het niet vertellen.
    ik zou het niet weten hij zegt van niet!:8

    KirstenSnaps schreef:
    De enigste die dat weet is hij. En als jullie relatie bestaat uit zo'n msn gesprekken, dan uhm. Naja daar laat ik me niet over uit. Maar ik blijf erbij, vraag het hem. En niet via msn.
    ik zie hem zaterdag

    je kunt het betse gewoon met hem afspreke en er over praten personlijk nooit via sms of bellen of msn moet je nooit doen komen alleen maar meer problemen van

    xx


    livng my life and got stress no more

    Ik zou vragen in real life wat er is. Tis niet leuk als je vriendje zo tegen je doet. Maar hij biedt wel zijn excuses aan dat hij vreemd doet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    DeliciousD schreef:
    je kunt het betse gewoon met hem afspreke en er over praten personlijk nooit via sms of bellen of msn moet je nooit doen komen alleen maar meer problemen van

    xx
    okey thnx voor de tip

    Poppy schreef:
    (...) ik zie hem zaterdag
    Dan kun je dat idd denk ik het beste dan bespreken. En zorg wel dat het niet te aanvallend overkomt. Want jongens kennende, zal hij zich in het nauw gedreven voelen en klapt hij dicht. Succes <3.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Dan kun je dat idd denk ik het beste dan bespreken. En zorg wel dat het niet te aanvallend overkomt. Want jongens kennende, zal hij zich in het nauw gedreven voelen en klapt hij dicht. Succes <3.
    okey dankje (flower)

    zo snel geef je hem toch niet op? ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    zo snel geef je hem toch niet op? ôo
    Ik kijk er tegen aan

    Poppy schreef:
    (...) Ik kijk er tegen aan

    gewoon eens goed met hem praten en nog helemaal niet dénken aan uitmaken. dat is echt de laatste optie.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    uitmake? wat voor relatie heb je dan? --'

    MichelleBaby schreef:
    uitmake? wat voor relatie heb je dan? --'
    ja sorry hoor ik heb slechte herinneringen aan de liefde overgehouden en het is nog niet zolang aan dus ik vermijd liever probleme miss moeilijk te bergijpen;)

    xLoveIsDeadx schreef:
    zo snel geef je hem toch niet op? ôo


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT