• Ik heb dus sport op school. 2 uurtjes in de week. Valt mee. Opdracht 8 minuten hardlopen. Geen probleem bij mij, ik loop zelf 3 keer in de week hard. Dus ik vertrek om te gaan lopen en loop hard, te hard eigenlijk en eigenwijze ikke luistert niet naar mijn eigen lichaam en loopt gewoon door. Maar toen ik stopte viel in een keer op de grond, baf, mijn hoofd gestoote, hyperventieleren en open knienen. Dat was wel even schrikken. Gelukkig kwam er meteen hulp. En nu zit ik alleen thuis en heb nog steeds een duizelig gevoel en met het gevoel dat ik moet overgeven. Niet zo handig......


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    gestoote..? Seriously?
    En hyperventileren is niet flauwvallen.. En dat jij dan naar huis mag zeg D: Ik mocht dat nooit van die zeikerds op school --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    gestoote..? Seriously?
    En hyperventileren is niet flauwvallen.. En dat jij dan naar huis mag zeg D: Ik mocht dat nooit van die zeikerds op school --''

    + wel rot, dat dit gebeurde. Veel beterschap!


    Inspiration can hit you any time

    Vervelend. Sterkte ermee & beterschap!
    Ikzelf ben al 2 keer flauwgevallen, en het is echt zeker geen pretje. Zeker niet omdat het één keer op een hele drukke markt was. En de andere keer was in de caravan bij mijn broer... ugh.

    Ah, beterschap! Goed drinken en rustig aan doen, is mijn advies. (:


    You are beautiful, you are love.

    Gelukkig dat het nu met je goed gaat! Neem de rust en heel veel beterschap!

    Ik ben nog nooit flauwgevallen, maar wel bewusteloos geweest door hoofd stoten na struikelen. Vervelend voor zeg! Beterschap! (:


    26 - 02 - '16

    Omnivium schreef:
    Ah, beterschap! Goed drinken en rustig aan doen, is mijn advies. (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Dank jullie wel (K)


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Beterschap ^.^

    Ik ben vroeger altijd flauw gevallen bij het zien van mijn eigen bloed bij een wond...en dat alleen als ik de wond kon zien...zo heb ik eens een gat in mijn hoofd gehad, maar ben niet flauw gevallen XD sinds de ongesteldheid heb ik dat gelukkig niet meer ^.^ laatst alleen maar toen ik mijn voet zwaar gekneusd had...de pijn was te heftig...

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:35 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.