• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Omg, ik moet vanavond auditie doen voor schoolmusical. Ben zenuwachtig en het is zoveel en heb geen idee welke rol ik moet vertolken tijdens de auditie 0.0)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Omg, ik moet vanavond auditie doen voor schoolmusical. Ben zenuwachtig en het is zoveel en heb geen idee welke rol ik moet vertolken tijdens de auditie 0.0)


    [Oh, wat leuk! Ik hou van musicals. :-D Succes! (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rider schreef:
    (Omg, ik moet vanavond auditie doen voor schoolmusical. Ben zenuwachtig en het is zoveel en heb geen idee welke rol ik moet vertolken tijdens de auditie 0.0)


    [Succes!!]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Thanks. dat kan ik wel gebruiken :') En m2, daarom doe ik mee. Maar ja, iedereen krijgt wel een rol, dus ik mag sws meedoen en dat is wel het belangrijkste )


    Happy Birthday my Potter!

    (Alvast een nieuw topic, voor als jullie vanavond opeens besluiten druk te gaan posten of zo en ik net wegben

    Topic 2)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 17:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Whooo...wat heb ik gemist? O:
    Sorry dat ik niet meer heb kunnen posten maar het ging nogal slecht thuis en alle docenten zijn zo aardig om ons te laten verdrinken in het huis werk -.-]


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Valt mee hoeveel je gemist hebt. Lees pagina 19 even en miss 18. Dan weet je het wel.
    Btw mensen, Ik heb de rol die ik wilde, terwijl je geen auditie kon doen voor een rol, je moest gewoon random acteren, en je kon ook je voorkeur niet vertellen of zo. Ik ben nu dus vet blij ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Valt mee hoeveel je gemist hebt. Lees pagina 19 even en miss 18. Dan weet je het wel.
    Btw mensen, Ik heb de rol die ik wilde, terwijl je geen auditie kon doen voor een rol, je moest gewoon random acteren, en je kon ook je voorkeur niet vertellen of zo. Ik ben nu dus vet blij ^^)


    [Gefeliciteerd! *O*]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Agate Mia Jones
    Er komen gelijk al 3 jongens op mij af. Volgens mij Louis, Liam en Zayn. Ze vragen of ik een spelletje weet. ''Nou ehm...'' begin ik. ''Nou ehm.. Wat vinden jullie leuk om te doen?'' komt er na een tijdje uit. Als ik wist wat ze leuk vonden had ik zo iets bedacht.


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek Agate even aan en beet nadenkend op mijn lip. "Ik vind veel leuk, maar ik denk niet dat we hier een computerspelletje kunnen spelen bijvoorbeeld." zeg ik, waarna ik toch even glimlachte om niet al te bot over te komen.
    Het was niet dat ik haar niet mocht, maar meer dat ik het hier minder leuk vond. Ja, dat verhaal ga ik niet nog eens doen.
    "Oh! Ik hou van zingen!" riep ik uit, horend dat mijn stem een beetje piept als ik hoger praat, waardoor ik besefte dat ik dat ook niet kon.
    "Een balspel dan?" vroeg ik uiteindelijk, hopend dat ze dat wel hier hadden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Agate Mia Jones
    Ik grinnik even om alles van Louis zegt. ''Nee, een computer hebben wij hier namelijk niet. Tenzij je zin hebt om 2, 3 uur te rijden maar daar is het volgens mij ook niet echt.'' antwoord ik. ''Een balspel. Hmm.. Ik vind het oke. Bijna alle bewoners hier hebben een bal, volgens mij. Denk ik dan.'' Kon ik nou serieus niet meer praten? ''En wat voor balspel heeft meneer Louis dan in gedachte?'' zeg ik en grinnik even.


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson.

    Mijn ogen werden langzaam ietsjes groter. Twee á drie uur rijden voor een computer?! Jezus, dat overleefde ik niet... Nou ja, ik was luxe en verwennerij gewend. De meeste mensen hier niet, dus zij wisten niet wat ze misten. Maar goed, als deze mensen hier jaren konden doorbrengen kon ik het toch minstens een week volhouden. Tenminste, dat hoopte ik.
    Ik maakte een klein sprongetje van plezier omdat ik eindelijk iets te doen had en had even de neiging om Agate te knuffelen, maar dat liet ik maar even zitten. Dadelijk dacht ze nog dat ik een of andere gestoorde gek was.
    "Uh... Voetbal? Kun je voetballen?" vroeg ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Agate Mia Jones
    Ik kijk lachend naar Louis. Hij wou iets doen ook al heb ik geen idee wat. Voetbal? Of ik kon voetballen? ''Duh.. Tuurlijk kan ik voetballen. Tenminste is deze kleren wel.'' Vanochtend dacht er nog aan om een jurk en hakken aan te doen, maar gelukkig heb ik gewoon een simpel shirtje en gympen aangedaan. ''Dus? Potje voetballen op het grote weiland hier?'' vraag ik uitdagend. Ik kijk hem diep in de ogen aan.


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson.

    Ik grijns en kijk terug naar Agate als ik voel dat ze in mijn ogen kijkt. Zo brutaal als ik ben kijk ik terug zodat we elkaar in de ogen aanstaren en ik glimlach.
    "Natuurlijk, maar wees erop voorbereid dat je gaat verliezen." antwoord ik plagend, waarna ik haar hand vastpak en nog zonder om te kijken haar meetrek.
    "Wacht! Waar ligt een bal?" vraag ik grinnikend, terwijl ik haar nog steeds vast heb en nog steeds aan het lopen ben. Niet echt slim, Louis...


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Heerlijk, dat leven hier ^^ En nu gaan we fijn over op het volgende topic, dat ik in één van mijn reacties hierboven had geplaatst.)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 22:41 ]


    Happy Birthday my Potter!