• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Daniël gaat wat drinken halen, dit voelt echt als in een film. Ik voel me gelukkig. Daniël komt terug en ik straal geloof ik en pak de punch aan. 'Dank je,' zeg ik glimlachend. Ik neem er een slok van, mm, het smaakt lekker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Plots begint er een swing en ik lach. 'Serieus? Ik wist niet dat ze zulke muziek nog draaiden. Ik begin verder te dansen en laat Leslie een rondje draaien. Direct verandert de muziek weer.

    Ashley
    Ik loop verder en kom in een grote zaal terecht. 'Ik denk dat het hier is.' lach ik en kijk hem aan. 'Veel plezier nog vanavond.' zeg ik knipogend en maak me los om een slachtoffer te zoeken.

    Alexi
    Ik rol met mijn ogen en trek hem dan mee naar buiten. 'Volg altijd de menigte.' zeg ik lachend en trek hem mee. Iets vrolijker dan daarnet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik grijns en had Leslie al snel opgemerkt, de grijns word alleen nog maar breder als Jake Leslie een rondje laat draaien en de muziek veranderd in langzame muziek. En inplaats van Jake sta ik nu met leslie te dansen, 'Leuke jurk'


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël
    Nathan is ook gaan dansen en ikzelf neem een slok van de punch, het smaakte in iedergeval niet slecht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chad Berwyk
    Ik grijnsde en keek toen om me heen. Ik besloot eerst even wat tegen de muur te gaan leunen en gewoon de zaal door te kijken. Ik kwam vast wel iets interessants tegen.

    Axton
    Ik glimlachte en sloeg mijn arm om haar middel.
    "Wat wil je straks eerst doen? Meteen gaan dansen?" vroeg ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik moet lachen als de muziek verandert. En dan laat Jake me een rondje draaien, maar in plaats van dat ik bij Jake eindig, heb ik ineens Nick voor me. Nick. Mijn hart mist een slag. Hij ziet er echt goed uit in dat pak. Hij zegt dat ik een leuke jurk heb. 'Dank je,' zeg ik dan. Ik ben iets in de war. De muziek is rustiger geworden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik schud mijn hoofd. 'Eerst drinken... ow fuck.' mompel ik als het me weer invalt. Geen alcohol... waarom geen alcohol?! Konden ze niet iets makkelijkers ontzeggen zoals Sprite? Dan kan je nog cola of fanta drinken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Dit doet me aan die dans scene denken uit TVD.. Met Damon en Elena in het huis van de familie van Elijah}

    Nick
    'Alsjeblieft' Andwoord ik en merk dat ze in de war is, 'Hoe vind je het feest tot nu toe?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ashley
    Ik grinnik als ik zie hoe een andere demon, Nick geloof ik, Leslie inpikt en ga dan met Jake dansen. 'Eén dansje maar?' zeg ik en glimlach liefjes. Hij wil me afwijzen maar bedenkt zich. 'Alleen om jouw eens goed te waarheid te zeggen.' zegt hij en we dansen. 'Je bent een ongelooflijke, vervelend, opgedofte bitch.' zegt hij en nog wat andere dingen. Ik grinnik . 'Dank je.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik moet gaan.. Huiswerk maken, daarna waarschijnlijk eten dus kom waarschijnlijk vanavond terug ofzo}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk achter me en zie dan Ashley. Ashley. Ik voel haat. En tot mijn verbazing gaat Jake met haar dansen. Zei hij zelf niet dat hij haar zou vermoorden wanneer hij haar tegenkwam. Nou, daar lijkt het echt niet op nu. Als hij met Ashley kan dansen, kan ik dat met Nick. 'Wel oké,' antwoord ik dan. En ik dans met Nick. 'Wat vindt jij?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Noooooooo )': kom snel terug ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik raadde haar gedachten en grinnikte.
    "Ze hebben vast iets lekkers zonder alcohol." grijnsde ik. "En om solidair te zijn, zal ik ook niet drinken, goed?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik haal mijn schouders op. 'Liever had ik gewoon dat we beiden konden drinken maar oke.' zeg ik en pak een bekertje met cola. Ik wil net drinken als ik Ashley zie... met Jake dansend. Ow god.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk achter me en zie dan Ashley. Ashley. Ik voel haat. En tot mijn verbazing gaat Jake met haar dansen. Zei hij zelf niet dat hij haar zou vermoorden wanneer hij haar tegenkwam. Nou, daar lijkt het echt niet op nu. Als hij met Ashley kan dansen, kan ik dat met Nick. 'Wel oké,' antwoord ik dan. En ik dans met Nick. 'Wat vindt jij?'


    Nick
    'Gaatwel, het hangt er tussenin. Ik ben wel naar betere feestjes geweest maar het valt niet heel erg af' Andwoord ik simpelweg onder het dansen.


    Don't be like the rest of them, darling