• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.

    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felix Mc.Down
    Andrew kwam klaar en voelde oe een warme gloed zih verspeide vanonderen.Hij duwde me op de grond en draaid me dan om zodat hij boven me kwam liggen.Hj drukte zijn lippen oo even op de mijn en fluisterde dandat hij van me hield."Ik hou ook van jou."hijgde ik Mijn handen legde ik in ijn nek en ik drukte mijn lippen liefdevol op dezijne.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    ik grijns even en kijk der aan. Ik zoen wat wilder en laat mijn hand ovrer haar blote rug wat meer strelen. Mijn andere hand hou ik op haar kont en grijns even tegen haar lippen.

    Andrew
    ik glimlach even tegen zijn lippen aan en kus terug. Daarna stop ik n kijk hem met een glimlach aan. 'blijf je vannacht bij me?' vraag ik met een hoopvole blik. Ik geef een kusje op zijn neus en leg daarna mijn hoofd op zijn borst.

    Heaven-Leigh

    Ik grinnik even en laat mijn mond meer openstaan. Ik woel even door zijn haar en glimlach dan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felix Mc.Down
    Ik glimlach."Ja ik wil vooor geen geld weg nu."fluister ik en sla mijn armen om hem heen."Hoe ik niet heb kunnen zien dat de ware altijd bij me was."fluister ik en kijk naar Andrew


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik zoen haar en streel langs haar wang. Ik trek haar shirt wat omhoog en leg mijn handen op haaar bh. Ik streel met mijn duim langs haar rand.

    [Waarom doe ik dit *facepalm* ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Heaven-Leigh

    Ik zie Liam grijnzen als hij over de rand van mijn bh wrijft. ''God damn! Li doe het gewoon!'', roep ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Andrew
    ik grijns, 'gelukkig maar' zeg ik met een knipoog en geef hem een kusje. 'dat snap ik van mezelf ook niet, dat ik zo dom was' zeg ik zachtjes en kus op zijn neus. 'maar ik ben blij dat ik het nu wel doorheb' zeg ik met een lieve glimlach en streel langs zijn wang. 'toch baal ik wel een beetje, ik had jou al veel eerder kunnen hebben'

    Liam Payne
    'wat?'vraag ik onschuldig en kijk haar aan. Ik trek haar shirt daarna uit en haar bh ook. Ik grijns even en leg mijn handen op haar borsten terwijl ik erover wrijf.

    [*slaat haarzelf omdat ze dit doet* Wat moet , dat moet -__-]

    Heaven-Leigh
    Ik kreun even. ''Liam..'', mompel ik. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en druk mijn lippen op de zijne. ''Doe dan wel de deur op slot'', fluister ik in zijn oor. Want , ja - dat was wel handig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felix Mc.Down
    Ik glimlach even als hij en zacht kusje op het topje van mijn neus drukte.Ik sloot even genietend mijn ogen en opende ze dan weer toen hij mijn wang streelde."Dat heb ik ook,maar ik ben nu al super blij dat ik je nu mijn vriendje mag noemen."zg ik met een glimlach en druk mijn lippen weer even kort op de zijne.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    ik sta op en zoek wat ongeduldig. Beschaamt zie ik dat ik al en aardige erectie. Ik slik even en pak de sleutel dan uit het laatje. Ik draai de deur gauw op slot en hou mijn handen daarna even voor mijn erecgtie. Ik duik gauw weer op het bed en druk een kusje op haar borst. Ik bijt zachtjes in haar tepel en geef dan weer en kusje op haar lippen.

    Heaven-Leigh

    Tot mijn verassing ontdek ik al een aardige grote bobbel in zijn broek. Ik moet grinniken. Ik prik hem even in zijn buik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Andrew
    ik grijns even en kijk hem aan.' daar ben ik ook echt blij mee' zeg ik en kus hem dan. 'ik kan het niet laten nog en keer te zeggen, ik hou van je!' zeg ik en kus hem op zijn voorhoofd. 'je bent zo mooi' fluister ik zachtjes in zijn oor en bijt zachtjes in zijn oorlel. 'ik wil je echt nooit meer keijt' zeg ik en streel met mijn vinger in zijn nek.