• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis

Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun

Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.

Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

[ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:08 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Emily Johnson
    'Ik denk dat ik verliefd op je ben.' Vertelde hij, en kwam wat dichter bij mij staan. Mijn hersenen maakte overuren. 'Ik denk dat ik ook verliefd ben op jou.' Kreeg ik er nog net uit. Mijn armen sloeg ik tond zijn nek, en keek hem aan in zijn ogen.

[Ik ook! Vervoegingen van Latijn...]

[Ik tegen woensdag 21 bladen over Caesar. -_- Daarvoor heeft die van Grieks zelfs haar so over de Griekse dichters uitgesteld. Maar nu is ie donderdag, wanneer we van haar al so geschiedenis hebben en ik heb die dag geen tijd om te leren. D:]

Zayn Malik
    "Ik denk dat ik ook verliefd ben op jou." Die zin zorgde ervoor dat ik kriebels in m'n buik kreeg. Ik drukte m'n lippen op de hare en duwde haar tegen de douchemuur. Ik voelde niet veel later dat ik weeral stijf werd.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Heaven-Leigh

Ik grinnik en voel Liam's lippen op de mijne. Ik open mijn mond een stukje zodat hij erin kan kopen. Onze tongen spelen een vurig spelletje. Oh , wat geniet ik hier zo van..

[Donderdag bio pw en vrijdag wiskundeO.o In het engels.. Fuck]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Emily Johnson
    Hij drukte zijn lippen op de mijne en duwde me tegen de koude douchemuur. Ik rilde even, maar herpakte mij al snel. Toen ik iets tegen mijn been voelde prikken grijnsde ik even, waarna ik mijn handen naar zijn rug bracht en er wat over wreef.

[Die gast is zo saai! Ik wens je in ieder geval succes o: ]

[ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:22 ]

Liam Payne
    ik geniet van de zoen en laat mijn handen even doorr haar haar gaaan. Mijn ene hand laat ik langs haar zijn glijden en blijf daar strelen.

Heaven-Leigh

Ik glimlach even. Met mijn hand ga ik door Liam's haar en de ander zit op zijn rug. Kleine smakgeluidjes vullen de kamer.

[Ben wiskunde aan het maken ): ]

[ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:37 ]

[Maar ik reageer als het nodig is gehheeh^^]

(wohoo I'm back form school :3 )

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

[Wij hadden voetbaltoernooi en ik was keeper.. Ik had er maar 2 doorgelaten van de 6 wedstrijden.. We werden 2e.. En in de regen voetballen is niet fijn -__- ]

[BOEM]

Liam Payne
    Ik glimlach even tegen haar lippen en streel even over haar wang. Ik zoen wat ruwer en laat mijn hand van mijn zij voorzichtig naar haar broek zakken.

Heaven-Leigh

Ik grinnik even. ''Aw , wat is meneer Payne van plan?'' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen en kijk hem dan recht in zijn ogen aan. Dan geef ik een klein kusje op zijn neus.

Liam Payne
    'hrlemaal niks' zeg ik onschuldig en leg voorzichtig mijn handen op haar billen waar ik een zacht kneepje in geef. 'en wat was jij van plan?'vraag ik grijnzend en kus haar even.

Heaven-Leigh

''Dit'' Ik grijns en druk mijn lippen vol op de zijne. Ik begin ruwer te zoenen. Liam gaf me af en toe een kneepje in mijn kont , wat me deed grinniken.

Liam Payne
    ik grijns even en zoen gelijk mee. 'nou jou plannen bevallen me wel, heb jer nog meer?'vraag ik naar een tijdje grijnzend en kijk haar aan. Ik geef er weer een kneepje in der billen en grinnik even.