• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.

    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felix Mc.Down
    Het gekreun en gehijg van ons halmden nog steeds in de kamer.Ik probeerde zoveel mogelijk kreunen te onderdrukken ik kreun ook nog een paar keer Andrews naam.Hij begon wat sneller en dieper te stoten tewijl ik kreunde om meet.
    (ben gaan slapen pfff morgen school :c )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heaven-Leigh

    Ik glimlach even. Hij is zo schattig.. Even haal ik mijn lippen weer van de zijne af. "Je vond me eerst zo raar", zeg ik glimlachend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Andrew
    ik ga bijna helemaal uit hem zodat alleen het topje er nog in zit en stoot dan hard in hem hem. Vervolgens ga ik weer gewoon veder met stoten en voel nu al dat het niet heel ergg lang meer gaat duren voor ik ga komen. Mijn lippen haal ik uot zijn neks en ik kreun en paar keer.

    (slaap lekker)

    Liam Payne
    'nee het viel wel mee, je overviel me alleen omdat ik je pas net kende' zeg ik en streel even langs haar wang. Ik trek er dicht tegen me aan en druk een kusje op haar neus.

    Heaven-Leigh

    Ik glimlach. "En nu dan?", vraag ik. Ik nestel me verder in Liam. Zo is het lekker warm.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'nu vindt ik je ook leuk' zeg ik en geef lachend een tikje op haar neus. Ik kijk haar aan en plaats dan mijn lippen op de hare. Mijn hand laat ik even door haar haar gaan terwijl de andere nog om haar hbeup ligt.

    Heaven-Leigh

    Hmm.. Oké dan. Liam kust me weer en ik open mijn mond een stukje. Mijn hand gaat door zijn haar.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    ik glimlach even tegen haar lippen en laat dan mijn tong naar binnen glijden. Onze tongen spelen een spel waar ik van geniet..

    Heaven-Leigh

    Ik stop de zoen even. "Ik denk dat we onze seven minutes in heaven binnen moeten doen", glimlach ik. Ik sta op en kijk Liam aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Paynee
    'klinkt goed, maar als ik met jou ben ben ik al in heaven' grijns ik en geef haar een kus. Ik til haar als een prinsesje op en begin te lopen. 'nou laten we maar naar mijn kamer gaan' zeg ik met een glimlach.

    Heaven-Leigh
    Ik glimlach. We komen uiteindelijk aan bij het huis en ik doe de deur open. Ik spring uit Liam's armen en ren naar zijn kamer. Glimlachend doe ik de deur open en spring op zijn bed. "Kom je nog?!", schreeuw ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Scientia schreef:
    Zayn Malik
    We raapten samen onze kleren bij elkaar en vervolgens trok ik haar mee naar de badkamer, die aan mijn kamer grensde. Ik zette het water warm genoeg en trok haar dan mee onder de stralen.

    Emily Johnson
    Hij trok mij de douche in, waarna ik de stralen over mijn lichaam liet glijden. Ik haalde mijn hand door mijn haar en keek hem aan. Ik vroeg mij af hoe we morgen tegen elkaar zouden doen. Want ja, we waren gewoon vrienden...

    Zayn Malik
    Haar blik rustte op me en ik dacht te weten waarover ze dacht. Sterker zelfs, ik dacht net hetzelfde. "Weet je...", begon ik, "Ik denk dat ik verliefd op ben," vervolgde ik, terwijl ik een stap dichter naar haar toe deed.

    [FUUUUUUCK, Ik moet mega veel leren. D:]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam Payne
    'xo jij heb haast' zeg ik lachenden ga daarna snel naar boven. Ik sluit de deur en grijns. Ik loop naar haar toe en kijk er even aan. Daarna plaats ik mijn lippen op de hare terwijl ik er langzaam achterover duw en boven haar ga hangen.