• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.

    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    ik knik en beweeg langzaam mijn vinger. Daarna breng ik een tweede vinger naar binnen en na even wachten spreid ik ze en beetje. 'ontspan je' zeg ik en geef hem kusjes overzijn heele lichaam. Ik bedenk even hoe ik hem wat kan afleiden, of naja dat die de pijn niet echt voelt. Ik laat mijn hand naar zijn erectie glijden en sluit hem daarom hen. Ik beweeg mijn hand langzaam op en sneer en ga dan steeds iets sneller terwijl ik ondertussen mijn vingers spreid.

    Liam Payne
    ik schud mijn hoofd. 'nee hoor' zeg ik met een glimlach en neem nog een grote slok. 'en vindt jij mij niet meer zo afstabdelijk al eerst?' Vraag ik lachend en wiebel net als haar even met mijn wenkbrauwen.

    Fellix Mc.Down
    pijn en genot ging door mij heen.Verschilende kreunen kwamer er ook uit mijn mond gerold."oh my!"kwam er hijgend uit in de plaats van gekreun.Het was hem dus gelukt me te ontspannen en ik voelde de pijn niet meer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    ik glimlach en laat daarna mijn vingers uit hem glijden. Ik stop ook even met treken en laat hem op zijn handen en knieeen gaan. Ik neem zijn erectie weer in mijn hand en ga veder. Ondertussen laat ik mijn erectie in hem glijden maar wacht nog even met bewegen.

    Heaven-Leigh

    Ik grinnik. "Neeh , valt best wel mee" Ik kijk om me heen. "Ookal is het al 2 uur in de nacht , maken de paps wel foto's eigenlijk? Want straks denken ze.. Je weet wel", zeg ik en glimlach dan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    AnneMalik schreef:
    Emily Johnson
    Hij kneep in mijn borsten, en net op dat moment, voelde ik hoe er zich een warm goedje verspreide. Hij stoote nog eens hard, waarna ik hijgend op mijn hoogtepunt kwam. Ik deed mijn best om niet te gaan gillen, want de rest zat immers nog beneden...


    Zayn Malik
    Ik stopte met stoten, maar bleef wel nog in haar. "Je bent geweldig," zei ik, waarna ik nog wat kusjes op haar borsten plantte.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam Payne
    'niet om twee uur s'nachts' zeg ik.lachend en kijk haar aan. 'en anders, we drinken gewoon wat' zeg ik met een glimlach en neem nog een slok. 'zullen we hierna maar teruggaan?' vraag ik met een glimlach en kijk eraan.

    Emily Johnson
    'Je bent geweldig.' Zei hij en drukte kusjes op mijn borsten. Ik had echt de neiging op te zeggen: weet ik toch, maar hield me in. 'Jij ook.' FLuisterde ik met een scheve glimlach.

    Heaven-Leigh

    Ik grinnik en knik dan. "Is goed", zeg ik waarna ik een slokje neem. Het was redelijk koud eigenlijk. Ik sta dan op. "Kom je?" Ik loop alvast naar de deur en open die dan. Automatisch ril ik van de kou.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felix Mc.Down
    Hij haalde zijn vingers weer uit me en ik begreep dat ik op zen hondjes moest gaan zitten en dat deed ik ook.Zijn warme adem in mijn nek voelde en zijn vingers weer over mijn trots vestigden.Hij begon me weer af te trekken en weer verlieten kreunen mijn mond.Niet veel later voel ik hem in me glijden en slaak ik een pijnelijke gil.Mijn borstkas ging rapper op en neer en geguig kwam uit mijn mond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik
    Ik ging uit haar en rolde naast haar op bed. Met m'n vingertoppen begon ik cirkels te tekenen rond haar tepels. "Ik ga maar eens douchen," zei ik na een korte stilte. "De rest vraagt zich vast af waar we zijn. Geen zin om samen te douchen?" Ik hoopte vurig dat ze ja zou zeggen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam Payne
    ik sta op en glimlacb. Ik sla een arm om haar heen en kijk eraan. 'ik wil niet dat je het koud heb hoor' zeg ik met en glimlach en hou er dicht tegen me aan terwijl ik veder loop.

    Andrew
    'blijf rustig' zeg ik zacht en.plaats mijn lippen in zijn nek waar ik begin te zuigen. Ng steeds bewoog ik niet, pas als hij toestemming gaf zou ik dat dorn, ik wou hem niet te veel pijn doen.

    Emily Johnson
    'De rest vraagt zich vast af waar we zijn. Geen zin om samen te douchen?' Vroeg hij. 'Is goed.' Lachte ik en raapte mijn kleren terug bij elkaar.
    [Ik ga slapen. Tot morgen!]

    Felix Mc.Down
    Ik knikte en probeerde me.te ontspannen.Hij plaatste dan zuigzoenen in mijn nek.Nu wist ik dus hoe meisjes zich voelden.in een vrijpartij.Ookal doet dat van mij meer zeer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH