• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.

    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heaven-Leigh

    Ik stap op mijn ene been , naar het andere - om verveling te ontlopen. Neem nou eens op Harry..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (mihihi we geven je een dirty mind!)
    Felix Mc.Down
    Ik glimlachte tegen zijn lippen aan."daar hou ik ook van."zei ik terug en drukte mijn lippen opnieuw op de zijne waarna ik met mijn tong over zijn onderlip strijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    ik grijns evenen open dan mijn mond een stukje om hem gelijk weer dicht te doen en weg te trekken. Ik kijk hem plagend aan en loop langs hem. 'ik weet nog wat we kunnen doen, ik ben namelijk nog wat van je te goed, strippe jij!'roep ik grijnzend en kijk hen afwachtend aan. Ik loop terig naar hem en bijt even in zijn oorlel. 'come on baby' fluister ik in zijn oor en gooi hem dan zijn shirt toe. 'wel een beetje goed he' grijns ik en kijk hem daarna verleidelijk aan. 'kan niet wachten om het te zien'

    FelixMc.Down
    Hij plaagde me eerst.En begon me daarna aan te moedigen om te strippen.Ik kreeg ook mijn shirt en deed hem aan.Daarna zocht ik een sexy liedje op en speelde het af.Ik grijnsde en duwde hem in de zetel wwaarna ik wat aan mijn shirtje zit te friemelen voor zijn neus.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    ik kijk hem aan en grijns. Ik zak wat onderuit in de zetel en kijk naar hem. Ik bijt op mijn lip en glimlach daarna. 'your hot' zeg ik grijnzend en wacht voor meer.

    Felix Mc.Down
    Ik grijns en doe dan mijn shirt traag,maar sierlijk uit.ik gooide dan mijn shirt naar achter en liep naar Andrew en ging boven hem gangen.Mijn lippen enkele centimeters van de zijne verwijderd.Ik likte mijn lip en ging dam weer voor hem staan.en opende traag voor zijn neus mijn broeksknop.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    ik kijk hem smekend aan als die een paar centimeter van me verwijderd is met zijn lippen maar hij gaat weer recht staan. Ik kijk even zielig maar grijns al gauw als ik zie dat hij met zijn broek bezig is. Ooh, hij is gewoon zo lekker. Op dit moment verlang ik echt naar hem. Ik zie ineens een bobbel in mijn broek en sla en schamend mijn handen voor terwijl ik naar Felix kijk met toch een brede grijns.

    Felix Mc.Down

    Ik grijns als ik zie dat hij eijn handen voor zijn heiligdom legt.Ik doe mijn broek af en zette me op zijn schoot.Mijn benen langs links en rechts van hem.Ik ging met mijn hand nog eens plagend over zijn plekje en drukte dan een kus op zijn mondhoek.Mijn handen verdwenen onder zijn schirt en telden zijn hokjes. Ik grijnsde en ging met mijnene hand door zijn haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    ik kreun als hij met zijn hand over mijn plekje gaat en voel daarna zijn handen onder mijn shirt verdwijnen. 'Felix, je maakt me helemaal gek' zeg ik en daarna voel ik zijn handen in mijn haren. Ik grijns even en kijk hem aan. Ik lik even over mijn lippen en kijk hem aan. Dit ging ik echt niet lang volhouden, om hem niet vol te gaan zoenen en hem te gaan aanraken. Hij was gewoon zo lekker op dit moment. 'you sexy beast' fluister ik hees en grijns daarna even.

    Felix Mc.Down
    Ik grijnsde weer en mijn vingers plaatsten zich bij mijn boxerrand.ik deed hem traag uit en ging weer op Andrews schoot zitten."do you liked it?"vroeg ik en weer waren mijnlippen bijna tegende zijne.Ik likte even.zijn lip en grijnsde dan.


    (slaapwell)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    'yes I realy do' zeg ik grijnzned en bekijk hem even, hij is zo knap. Ik kijk hem smekend aan en hij likt dan mijn lip waardoor ik zachtjes grinnik. Ik voel mijn heiligdom echt al heel erg stijf staan en lichtjes tegen zijn been prikken. Ik wordt even lichtjes rood en grijns dan.

    (trustee)

    Curlies schreef:
    Heaven-Leigh

    Ik stap op mijn ene been , naar het andere - om verveling te ontlopen. Neem nou eens op Harry..


    [Kan je even reageren met Liam?x]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    Ik hoorde na een tijdje mijn gsm afgaan,maar hij lag niet mzer in mijn zakken,dus moest ik hem zoeken.da een paar minuten vimd ik hem en neem dan pp."euhm ja Liam?"vroeg ik dan aangezien het zijn gsm nummer is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    'heey Hazz, waar zijn jullie?het is een beetje saaai hier omdat iedereen nog op zijn kamer is' zeg ik een beetje lachend. Hopelijk kwam die snel samen met Bree


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt