• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.

    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    ik glimlach en knik. 'toch aangeven als je iets niet wil' zeg ik met een glimlach en geef hem een kus. Mijn hand laat ik van zijn borstkas naar zijn broek glijden en ik wrijf er even.plagend over. Daarna ga ik op Felix liggen en kijk hem aan. Mijn hand laat ik onder zijn shirt glijden en ik streel wat over zijn torso. Mijn lippen plaats ik op de zijne en vrijwel gellijk open ik mijn mond een stukje.

    Felix Mc.Down
    ik knik en en krijg een kort kusje van hem.daarna wacht ik af van wat hij gaat doen.Zijn hand die op mijn borstak lag gaat richting mijn broek en wijf plagen over mijn plekje waardoor ik evenlicht kreun.Hij ging op me luggen en ik glimlachte dan.Zijn hand had zich een weg gevonden naar mijn torso;waar zijn vingers op mijn huid brandde.Zijn goddelijke lippen had hij op de mijne geplant en ik kuste hem gewilig terug en aangezien zijn mond een stukje open was liet ik mijn tong zijn mond verkennen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    ik speel een spel met zijn tong en grijns even tegen zijn lippen. Mijn ene hand streelt nog over zijn torso en mijn andere hand zet ik in zijn nek. Na een tijdje verbreek de zoen en trek zijn shirt over zijn hoofd. Ik kijk even goedkeurend naar zijn buik en glimlach. Ik plaats kusjes in zijn nek en daarna over zijn borstkas. Ik bijt zachtjes in zijn tepel en geef veder kusjes. Ik druk kusjes rondom zijn navel en laat mijn tong even in zijn navel.

    Scientia schreef:
    (...)

    Zayn Malik
    Ik trapte m'n broek helemaal uit en ook m'n schoenen had ik binnen een paar seconden uit. Ik drukte kusjes in Emily's nek en volgde zo m'n weg naar beneden. Ik zoog op haar tepels die ondertussen al hard waren geworden, wat me een kreunend geluidje opleverde. Daarna drukte ik kusjes op haar buik en toen ik aan de rand van haar broek kwam, maakte ik de knop los en behendig trok ik haar broek uit. Vervolgens drukte ik m'n lippen weer vol op de hare, terwijl ik met m'n hand haar string uittrok. M'n vingertoppen streken langs de binnenkant van haar bovenbeen en meteen daarna bracht ik 1 vinger bij haar naar binnen.

    Emily Johnson
    Zijn vingers gleden langs de binnenkant van mijn benen, wat me een rilling bezorgde. Daarna voelde ik zijn vinger bij mij naar binnenkomen. Ik liet een kreun en ging met mijn handen naar zijn rug, waar ik figuurtjes op begon te tekenen met de toppen van mijn vingers.

    Brianna
    'Love you too.' Hijg ik. Ik voel hoe ik langzaamaan bij mijn hoogtepunt kwam, en ik kwam met een gilletje klaar. Uk drukte mijn lippen op zijnes. Een zalig gwvoel vulde me van bin.en.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Felix Mc.Down
    zijn hand streelde nogsteets mijn torso tot hij me ontdoet van mijn shirt.Ik grijns als ik zie dat het uitzicht hem bevald.daarna sluit ik mijn ogen en laat hem zijn gang gaan.Ik kon zelfs mijn kreunen niet ophouden toen hij bij mijn borstkas was en licht in mijn tepel beet.Hij was me gek aan het maken en drukte dan kusjes om mijn navel ik kreunde weer en kon hiet laten ook zijn shirt uit te doen.Hij had een hemels lichaam en ik beet op mijn lip afwachtend voor meer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles
    Bree had haar hoogtepunt berijkt en ik voelde het mijne ook langzaam komen ik stoote nog verder en kwam ook aan mijn hoogtepunt.Ik kreunde even luid en stoote nog een paar keer diep in Bree en glee dan uit haar.Ik gooide de condoom weg en drukte dan mijn lippen op de hare.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (reageer later weer, ben uiteten)

    quin98 schreef:
    (reageer later weer, ben uiteten)

    (ow ok :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heaven-Leigh

    Ik zucht als ik zie wat ze van plan zijn. ''Ik ben hier weg'', mompel ik. Een stukje verderop zak ik neer bij een muurtje. Dan laat ik Liam achter bij dat kleffe stel.

    [Tina heeft een 1D Special^^]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:02 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Andrew
    'you like?' vraag ik lachend en druk een kusje op zijn lippen. 'ik hou van je' zeg ik zacht en laat mijn vinger over zijn borstkas glijden. Bij zijn broeksrand stop ik en speel er plagend mee.
    (snelle reactie)

    AnneMalik schreef:
    (...)
    Emily Johnson
    Zijn vingers gleden langs de binnenkant van mijn benen, wat me een rilling bezorgde. Daarna voelde ik zijn vinger bij mij naar binnenkomen. Ik liet een kreun en ging met mijn handen naar zijn rug, waar ik figuurtjes op begon te tekenen met de toppen van mijn vingers.


    Zayn Malik
    Ik voelde dat ze nat werd en al snel bracht ik ook een tweede vinger bij haar naar binnen. Ondertussen voelde ik de bobbel in m'n broek steeds groter worden. "Vind je het lekker?" vroeg ik zwoel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [@Curlies, Tina, dat is een tijdschrift in Nederland toch? Verkopen ze dat vrijdag nog, want dan ga ik met school naar Maastricht?]
    Emily Johnson
    Als snel deed hij er een tweede vinger bij. 'Vind je het lekker?' Vroeg hij zwoel in mijn oor. Ik liet een kreun, dit hield ik niet lang meer. 'Ik denk dat je dat mag zien als een antwoord.' Mompelde ik.

    Zayn Malik
    Ik moest grijnzen bij haar antwoord. Opeens bedacht ik me wat: ik had geen condoom. Of misschien, maar dan moest ik 'm nog zoeken. "Shit," mompelde ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Felix Mc.Down
    ik knik als antwoord op zijn vraag en hij drukte dan zijn lippen op de mijne."ik hou ook van jou."zei ik na de kus en voelde dan zijn vingers spelen rond mijn broeksrand.Ik beet op mijn lip om een kreun te onderdrukken,maar het hielp niet echt."Andrew you're making me crazy."zei ik shor en keek hem dan lipbijtend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH