• Die

    - Haarzelf wel eens in slaap huil
    - Het gevoel hebben alsof je helemaal niet bestaat
    - Het gevoel heeft alsof je het niet waard ben
    - Miljoenen dingen aan haar hoofd heeft

    Endure schreef:
    (...)

    Helaas niet nee.
    Ugh, vooral op facebook irriteer ik me er vaak dood aan, mensen die te koopg aan lopen met hun 'problemen', omdat ze denken dat ze de enige zijn ofzo.
    Vooral dingen zoals; RIP snuffie, ik zal je missen.
    Ugh, alsjeblieft zeg D:


    Hahaha precies. Hoevaak ik mensen wel niet verwijder omdat de hele timeline vol staat met hetzelfde gezever. No one cares.


    Your make-up is terrible

    Endure schreef:
    (...)

    Helaas niet nee.
    Ugh, vooral op facebook irriteer ik me er vaak dood aan, mensen die te koopg aan lopen met hun 'problemen', omdat ze denken dat ze de enige zijn ofzo.
    Vooral dingen zoals; RIP snuffie, ik zal je missen.
    Ugh, alsjeblieft zeg D:


    Je mag het nu al niet meer jammer vinden dat je huisdier dood is?


    quidquid excusatio prandium pro

    Kom op zeg, dit vind ik dan wel weer hard. Al die gemene reactie's van dat ze aandacht trekt, en dat het de puberteit is. Kan het ook wat aardiger? Dit zal haar dus niet helpen (cat)

    OT. Nee, daar heb ik geen last van.


    Pretty is just a pretty word.

    Mordin schreef:
    (...)

    Je mag het nu al niet meer jammer vinden dat je huisdier dood is?


    Je hoeft het niet meteen op facebook te zetten nee en dan al die reacties van;
    sterkte!
    Waarom moet de hele wereld weten dat je huisdier dood is? Of je oma? Of dat je opa al 5 jaar dood is?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Je hoeft het niet meteen op facebook te zetten nee en dan al die reacties van;
    sterkte!
    Waarom moet de hele wereld weten dat je huisdier dood is? Of je oma? Of dat je opa al 5 jaar dood is?


    Als het goed is zijn de mensen op je facebook je vrienden. Mensen om wie je geeft. En de meeste mensen vinden het jammer als mensen om wie ze geven een dierbare zijn kwijtgeraakt. Echt waar!


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Als het goed is zijn de mensen op je facebook je vrienden. Mensen om wie je geeft. En de meeste mensen vinden het jammer als mensen om wie ze geven een dierbare zijn kwijtgeraakt. Echt waar!


    Niet alle klasgenoten zijn mijn vrienden en ik vind het nog altijd stom, vertel het dan gewoon in het echt en niet via de computer. Een sterkte via de computer biedt zoveel minder troost dan een echte knuffel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Beckett schreef:
    Nee.


    Life is full of fake people

    Nope,Simple Plan heeft er zelfs een liedje over. Welcome to my life.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Aotearoa schreef:
    nop,
    dat eerste geld voor mij dan niet, maar de rest wel.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Endure schreef:
    Wel de enige die zich daarom zo zielig voordoet en slachtoffer maakt.
    Mens, dat heet puberteit, deal with it.
    You can either cry or get over it and become stronger.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Audacity schreef:
    Dat heet het leven, iedereen heeft dat wel eens.


    •*• Lululu •*•

    Austerlitz schreef:
    Nee.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    CURLYMONSTER schreef:
    Kom op zeg, dit vind ik dan wel weer hard. Al die gemene reactie's van dat ze aandacht trekt, en dat het de puberteit is. Kan het ook wat aardiger? Dit zal haar dus niet helpen (cat)

    OT. Nee, daar heb ik geen last van.

    Blijkbaar, als je over je problemen wilt praten, ben je opeens een attention-whore. Gaat dat zo tegenwoordig. >__>

    Je bent zeker niet de enige


    Life is hard and then we die

    Endure schreef:
    (...)

    Niet alle klasgenoten zijn mijn vrienden en ik vind het nog altijd stom, vertel het dan gewoon in het echt en niet via de computer. Een sterkte via de computer biedt zoveel minder troost dan een echte knuffel.

    Mensen kunnen het beiden doen als ze dat willen. Als je er geen trek in hebt, scroll je verder of verwijder je diegene. Plain simple. Zou ik ook doen als ik me erger aan een zeiker. Tuurlijk, er zit een grens aan, maar vind niet dat je zo hard moet gaan zitten oordelen over de manier waarop mensen dingen gaan verwerken. Als dat voor hen een uitkomst biedt, let them be.


    No growth of the heart is ever a waste