Die
- Haarzelf wel eens in slaap huil
- Het gevoel hebben alsof je helemaal niet bestaat
- Het gevoel heeft alsof je het niet waard ben
- Miljoenen dingen aan haar hoofd heeft
-
22 sep 2012 - 20:0822 sep 2012 - 20:27
Je weet wat ze zeggen; 'Life sucks and then you die.'
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
22 sep 2012 - 20:28No, welcome in our world!
“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”
22 sep 2012 - 20:3022 sep 2012 - 20:33Mordin schreef:
Welcome to puberty, luv.
Oh, en volgens de Andrelon reclame ben je het wel waard
I lol'd :'3
En nee, je bent niet de enige, iedereen heeft dit, maar dan moet je je nu niet zo zielig op gaan stellen. Het is puberteit: deal with it en praat erover met iemand als het je echt dwars gaat zitten.yeehh
22 sep 2012 - 20:35Endure schreef:
Wel de enige die zich daarom zo zielig voordoet en slachtoffer maakt.
Mens, dat heet puberteit, deal with it.
You can either cry or get over it and become stronger.
Maak er maar het leven van.Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
22 sep 2012 - 20:43Nee, bijna iedereen heeft het!
En dan op een dag besef je dat je het wél waard ben,
En dan komt er iets op je pad dat je weer geweldig laat voelen, en je weer laat stralen!
Suc6,
You've to deal whit it!I'm not crazy, I'm an airplane
22 sep 2012 - 21:39Endure schreef:
Wel de enige die zich daarom zo zielig voordoet en slachtoffer maakt.
Mens, dat heet puberteit, deal with it.
You can either cry or get over it and become stronger.
Sorry, maar bij het woordje "mens" moest ik een beetje lachen.
Ik laat ook niet iedereen er van merken en als ik het vertel zeg ik het nogal lacherig. Ik vind zielig doen niks voor mij.22 sep 2012 - 21:57Nee, alle punten komen wel eens bij me voor. Maar ik probeer wel positief te blijven. We zijn 'het allemaal waard'.
You are beautiful, you are love.
22 sep 2012 - 22:00Cosmic schreef:
nee, je bent niet de enigeFighting for peace is like fucking for virginity.
22 sep 2012 - 22:05Nee en ook niet de enige die er aandacht mee probeert te trekken.
Your make-up is terrible
23 sep 2012 - 14:52Omnivium schreef:
Nee, alle punten komen wel eens bij me voor. Maar ik probeer wel positief te blijven. We zijn 'het allemaal waard'.26 - 02 - '16
23 sep 2012 - 14:57Nee, je bent heus niet de enige. Van al de punten op jouw lijstje heb ik alleen echt last van zoveel dingen aan mijn hoofd. Verder heb ik nooit last gehad van die andere punten, geen idee waarom. Ik voel mijzelf alsof ik het waard ben, besta en iemand ben & ik zoveel geluk heb in mijn leven. Ik heb ook mijn momentjes dat alles even tegenzit, maar ik ben tamelijk gelukkig, vind ik. =S
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
23 sep 2012 - 14:58No, je bent niet de enige. Alleen dat 1e geld niet voor mij, ik doe niet aan huilen.
"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean
23 sep 2012 - 14:58Cosmic schreef:
nee, je bent niet de enigeLife has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.
23 sep 2012 - 15:01Assassin schreef:
Nee en ook niet de enige die er aandacht mee probeert te trekken.
Helaas niet nee.
Ugh, vooral op facebook irriteer ik me er vaak dood aan, mensen die te koopg aan lopen met hun 'problemen', omdat ze denken dat ze de enige zijn ofzo.
Vooral dingen zoals; RIP snuffie, ik zal je missen.
Ugh, alsjeblieft zegIn the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.