• Ik, heb het dus zojuist uitgemaakt...
    en ik voel me knap kut

    edit:"the reason why"

    Hij was heel opdringerig en vet serieus over alles, ik ben pas 15 en hij zei dat hij voor altijd samen met me wilde zijn enzo....

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:34 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Jij vindt het leven niet lief, omdat jij hebt uitgemaakt doordat jij vindt dat dingen te snel gaan. Je kon er ook gwn over praten, lijkt me. In een relatie is het belangrijk dat je over dingen praat en niet bij de eerste de beste tegenslag het gelijk uitmaakt. Pas als je niet meer met elkaar kunt praten is het einde zoek.

    Ik vind het trouwens ook wel zielig voor die jongen. Sorry hoor, maar ik vind het een beetje lullige reden om het uit te maken. Het gaat uiteindelijk toch om de liefde :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wat kunnen we hier toch weer lekker zeiken mensen -.-

    Ik weet niet of iemand hier ooit iemand anders heeft moeten afwijzen, maar dat is behoorlijk kut. Vooral als je zelf gewoon hardstikke in de knoop zit, misschien dat die ander het ook niet al te geweldig heeft en dan zijn hoop vestigt in jou (dit klinkt héél diep :'), en dat moet jij dat even gaan verbreken.

    Aan de topicmaakster: Oké, meid, het is het einde van wereld niet, en ik weet zeker dat hij zich kutter voelt dan jij je nu voelt, maar ik snap je wel. Ga gewoon gezellig dingen doen met je vriendinnen, zoals naar de film kijken, meidenavondjes houden, etc.

    Sterkte er nog mee!


    Deep inside, I've never felt alive

    Tjonge, zeg. Ikzelf ben ook vijftien, bijna zestien, en mijn vriendje zegt ook dat hij later met mij wilt trouwen en dat hij het echt serieus meent en dat hij nog zo lang mogelijk bij mij wilt blijven. Ik ben blij dat ik zo'n vriendje heb, hij behandelt mij goed en ik kan mij geen perfecter vriendje voorstellen. Sorry, maar je had dan best met je ex-vriendje kunnen praten, ik vind niet echt dat dit een reden is om het uit te maken!

    Mensen denk eens na! Dit meisje heeft het zojuist uitgemaakt met haar vriendje en voelt zich daar behoorlijk kut door. Ik denk niet dat ze behoefte heeft aan reacties als deze.
    Als je even nadenkt weet je dat het niet makkelijk is om iemand te moeten afwijzen. Ik kan me niet voorstellen dat de beslissing zo onoverwogen is als hij nu lijkt. Dit zijn toch dingen waar je beter over nadenkt.
    Ik kan me trouwens helemaal voorstellen dat je op je 15e nog niet toe bent aan een vriendje dat zegt voor altijd bij je te blijven. Ik ben dat op mijn 18e nog steeds niet en kan me nauwelijks voorstellen dat over een paar jaar wel te zijn.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mordin schreef:
    ...

    Mijn god, wat een reden om het uit te maken. Srsly. En dan later natuurlijk klagen dat er alleen maar players zijn!

    Misschien was het handig geweest om even met hem erover te praten? DAt je pas 15 bent en nog niet weet of je voor altijd samen bent enzo?

    Misschien heeft ze dat al gedaan. I dunno.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou blij zijn met een serieus vriendje.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    What. Oke jullie guys are unreasonable. Really, op je 15e zou je je niet moeten settelen, zij wil gewoon vrij zijn en ik vind dat ze een goede keuze maakt. De vriendin van mijn neef had het ook uitgemaakt met hem omdat hij ook zo was. Ik vind het een goede keuze, je moet je niet de rest van je leven bij iemand te zijn, en als ze dat niet wilt, waarom zeuren jullie erover. Jsus. Je moet je pas gaan settelen met je 26e enzo, niet op je 15e. Oh my god. Well girl, eat a lot of ice cream, and you will find someone a lot better!


    SLOAN.

    Als je ijs gaat kopen, koop geen Hertog ijs. Dat is goor.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    sterkte (flower)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Journalism schreef:
    What. Oke jullie guys are unreasonable. Really, op je 15e zou je je niet moeten settelen, zij wil gewoon vrij zijn en ik vind dat ze een goede keuze maakt. De vriendin van mijn neef had het ook uitgemaakt met hem omdat hij ook zo was. Ik vind het een goede keuze, je moet je niet de rest van je leven bij iemand te zijn, en als ze dat niet wilt, waarom zeuren jullie erover. Jsus. Je moet je pas gaan settelen met je 26e enzo, niet op je 15e. Oh my god. Well girl, eat a lot of ice cream, and you will find someone a lot better!


    Sommige mensen zijn al vanaf hun 15e bij elkaar en zijn nog steeds gelukkig. Je kan je ook eerder settelen dan op je 26e. We zeggen niet dat ze zich moet settelen maar dat ze er over had moeten praten met haar vriendje. Misschien had hij dan ook in gezien dat hij te snel ging met plannen maken.


    Physics is awesome

    Journalism schreef:
    What. Oke jullie guys are unreasonable. Really, op je 15e zou je je niet moeten settelen, zij wil gewoon vrij zijn en ik vind dat ze een goede keuze maakt. De vriendin van mijn neef had het ook uitgemaakt met hem omdat hij ook zo was. Ik vind het een goede keuze, je moet je niet de rest van je leven bij iemand te zijn, en als ze dat niet wilt, waarom zeuren jullie erover. Jsus. Je moet je pas gaan settelen met je 26e enzo, niet op je 15e. Oh my god. Well girl, eat a lot of ice cream, and you will find someone a lot better!

    Ze hoeft toch ook niet meteen te settelen, maar het uit maken omdat hij echt van haar houdt vind ik raar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Polyhymnia schreef:
    Mensen denk eens na! Dit meisje heeft het zojuist uitgemaakt met haar vriendje en voelt zich daar behoorlijk kut door. Ik denk niet dat ze behoefte heeft aan reacties als deze.
    Als je even nadenkt weet je dat het niet makkelijk is om iemand te moeten afwijzen. Ik kan me niet voorstellen dat de beslissing zo onoverwogen is als hij nu lijkt. Dit zijn toch dingen waar je beter over nadenkt.
    Ik kan me trouwens helemaal voorstellen dat je op je 15e nog niet toe bent aan een vriendje dat zegt voor altijd bij je te blijven. Ik ben dat op mijn 18e nog steeds niet en kan me nauwelijks voorstellen dat over een paar jaar wel te zijn.


    Nee maar ze zet het wel zo neer. En verder zegt ze niks dus ik denk dat het merendeel waar onder ik, dacht dat ze het zo had uit gemaakt zonder praten en zonder te proberen om een oplossing te vinden. Dat is wat ze eigenlijk zegt. Ik zeg niet dat het niet naar voor je is en dat heb ik ook gezegd, dat ik snap dat het naar voor haar is.


    Physics is awesome

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ze hoeft toch ook niet meteen te settelen, maar het uit maken omdat hij echt van haar houdt vind ik raar.


    Een vriendin van mij heeft het ook uitgemaakt omdat hij elk weekend met haar samen wilde zijn en altijd samen wilde zijn en alleen maar bij elkaar en helemaal jankerig werd als zij er niet was. It really creeped her out. Nee natuurlijk zou ik het ook niet uitmaken als iemand echt van mij hield. Maar als hij ontzettend opdringerig over er zou zijn en mij niet met rust zou laten...


    SLOAN.

    Journalism schreef:
    (...)

    Een vriendin van mij heeft het ook uitgemaakt omdat hij elk weekend met haar samen wilde zijn en altijd samen wilde zijn en alleen maar bij elkaar en helemaal jankerig werd als zij er niet was. It really creeped her out. Nee natuurlijk zou ik het ook niet uitmaken als iemand echt van mij hield. Maar als hij ontzettend opdringerig over er zou zijn en mij niet met rust zou laten...

    Ik snap niet waarom dat opdringerig is? Dat laat zien dat hij echt van je houdt en alles opgeeft om bij je te zijn. Wat wil je dan hebben? Iemand die elk weekend weg is stappen met zijn vrienden en amper aan jou denkt. Ik vind het maar raar, maar goed, dat zal mijn blik op de liefde zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik neem aan dat je de goede keuzen hebt gemaakt want als hij zoveel van je houd en jij altijd maar in je achterhoofd hebt dat je niet altijd bij hem wilt zijn kun je hem beter zijn vrijheid terug geven zodat hij iemand anders kan zoeken die even serieus denkt over een relatie als hij.
    Ik zeg niet dat je nu al moet settelen zoals het hier word genoemd, maar zolang hij geen enge stalker is zie ik niet in hoe het verkeerd kan zijn dat hij zoveel van je houd dat hij een toekomst met je ziet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.