• Ik, heb het dus zojuist uitgemaakt...
    en ik voel me knap kut

    edit:"the reason why"

    Hij was heel opdringerig en vet serieus over alles, ik ben pas 15 en hij zei dat hij voor altijd samen met me wilde zijn enzo....

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:34 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik snap niet waarom dat opdringerig is? Dat laat zien dat hij echt van je houdt en alles opgeeft om bij je te zijn. Wat wil je dan hebben? Iemand die elk weekend weg is stappen met zijn vrienden en amper aan jou denkt. Ik vind het maar raar, maar goed, dat zal mijn blik op de liefde zijn.


    Nee, ik snap het hoor en als je vriendin dat wilt helemaal geweldig. Maar sommige meisjes (waaronder ik) hoeven niet elk moment bij elkaar te zijn.


    SLOAN.

    Hum, ik dacht dat forever together helemaal in was om te zeggen na een week op die leeftijd. Zal wel aan mij liggen dan.


    Your make-up is terrible

    Mensen, misschien heeft ze er wel eerst over gepraat en zag ze gewoon geen andere oplossing. Jullie weten niet hoe opdringerig haar vriendje was, misschien zat hij wel 24/7 op haar lip en wou haar geen centimeter ademruimte geven? Don't judge before you know what you're dealing with. (cat)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik snap niet waarom dat opdringerig is? Dat laat zien dat hij echt van je houdt en alles opgeeft om bij je te zijn. Wat wil je dan hebben? Iemand die elk weekend weg is stappen met zijn vrienden en amper aan jou denkt. Ik vind het maar raar, maar goed, dat zal mijn blik op de liefde zijn.


    Ik snap dat wel. Je kan ook heel veel van iemand houden zonder constant als een hondje achter haar aan te lopen en haar voeten te kussen. Kan me voorstellen dat het ergerlijk is als iemand dat doet.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Ik snap dat wel. Je kan ook heel veel van iemand houden zonder constant als een hondje achter haar aan te lopen en haar voeten te kussen. Kan me voorstellen dat het ergerlijk is als iemand dat doet.

    Hmm, true dat kan ik me nog wel voorstellen. Maar goed, aan de informatie die ik nu heb gekregen van haar ga ik ervan uit dat hij dat niet is. Het ligt er gewoon aan hoe je het zelf opvat en ervaart. Maar bij mijn mening blijf ik wel. Ik vind het onlogisch.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scuttle schreef:
    Mensen, misschien heeft ze er wel eerst over gepraat en zag ze gewoon geen andere oplossing. Jullie weten niet hoe opdringerig haar vriendje was, misschien zat hij wel 24/7 op haar lip en wou haar geen centimeter ademruimte geven? Don't judge before you know what you're dealing with. (cat)


    Maar dat vertelt ze niet en ik kan moeilijk het ruiken of weten of haar vriendje zo is als ze dat niet vertelt of wel soms?!


    Physics is awesome

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hmm, true dat kan ik me nog wel voorstellen. Maar goed, aan de informatie die ik nu heb gekregen van haar ga ik ervan uit dat hij dat niet is. Het ligt er gewoon aan hoe je het zelf opvat en ervaart. Maar bij mijn mening blijf ik wel. Ik vind het onlogisch.


    Ik ook. Hangt er gewoon af van hoe hij zich gedraagt ermee


    quidquid excusatio prandium pro

    Yep, das best wel kut. Jank ff eet wat ijs en je bent er zo weer over. Het is kut, maar de wereld vergaat niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oczy schreef:
    (...)

    Maar dat vertelt ze niet en ik kan moeilijk het ruiken of weten of haar vriendje zo is als ze dat niet vertelt of wel soms?!

    Dan moet je ook niet gaan gissen of het wel of niet zo is, en gewoon vragen wat er aan de hand is.
    Ik snap dat ze niet erg duidelijk is, maar ik kan zelf ook wel verzinnen dat dit niet het enige is waarom ze het heeft uitgemaakt.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:21 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Sterkte. En als het voor jou niet goed voelde, zal je er wel goed aan gedaan hebben het te eindigen.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Sterkte. En als het voor jou niet goed voelde, zal je er wel goed aan gedaan hebben het te eindigen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Sapientia schreef:
    (...)
    Dan moet je ook niet gaan gissen of het wel of niet zo is, en gewoon vragen wat er aan de hand is.
    Ik snap dat ze niet erg duidelijk is, maar ik kan zelf ook wel verzinnen dat dit niet het enige is waarom ze het heeft uitgemaakt.


    1. Ze is offline. 2. Dat is het enige wat ze vertelt en ik ga haar niet vragen hoe het is gegaan, ik ga ervan uit dat wat ze vertelt het enige is wat ze wil vertellen.


    Physics is awesome

    CyberLord schreef:
    Het leven is niet lief omdat jij het uit hebt gemaakt? Die logica zie ik niet. Ik snap wel dat het kut is en niet fijn is, maar je hebt er zelf voor gekozen. Niet het leven.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Assassin schreef:
    Hum, ik dacht dat forever together helemaal in was om te zeggen na een week op die leeftijd. Zal wel aan mij liggen dan.

    Ik heb nu gigantisch de neiging om te gaan reageren met een "we kennen elkaar inmiddels al heel lang, we blijven voor altijd bij elkaar"-reactie x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Achja, als je dat zelf niet leuk vond, dan was het vast een goede keuze ;3
    Ik hoop dat je er snel terug boven op bent! Sterkte!


    effort never betrays you