• Ik, heb het dus zojuist uitgemaakt...
    en ik voel me knap kut

    edit:"the reason why"

    Hij was heel opdringerig en vet serieus over alles, ik ben pas 15 en hij zei dat hij voor altijd samen met me wilde zijn enzo....

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:34 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Awh sterkte<3
    Maar er zal wel een rede zijn waarom je het hebt uitgemaakt maar het blijft altijd even elendig.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waarom heb je het dan uitgemaakt?
    Je hoeft het niet te vertellen hoor.. ;)

    Sterkte in ieder geval (flower)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Het leven is niet lief omdat jij het uit hebt gemaakt? Die logica zie ik niet. Ik snap wel dat het kut is en niet fijn is, maar je hebt er zelf voor gekozen. Niet het leven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Het leven is niet lief omdat jij het uit hebt gemaakt? Die logica zie ik niet. Ik snap wel dat het kut is en niet fijn is, maar je hebt er zelf voor gekozen. Niet het leven.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    CyberLord schreef:
    Het leven is niet lief omdat jij het uit hebt gemaakt? Die logica zie ik niet. Ik snap wel dat het kut is en niet fijn is, maar je hebt er zelf voor gekozen. Niet het leven.


    Life is full of fake people

    CyberLord schreef:
    Het leven is niet lief omdat jij het uit hebt gemaakt? Die logica zie ik niet. Ik snap wel dat het kut is en niet fijn is, maar je hebt er zelf voor gekozen. Niet het leven.


    comfort in c h a o s

    CyberLord schreef:
    Het leven is niet lief omdat jij het uit hebt gemaakt? Die logica zie ik niet. Ik snap wel dat het kut is en niet fijn is, maar je hebt er zelf voor gekozen. Niet het leven.


    Ik hou echt van jou reacties.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    * we hoeven het niet kutter te maken voor haar.


    -

    Het is klote, maar je hebt er zelf voor gekozen toch? Je vriendje bedoelde het gewoon heel lief en als je dat niet fijn vind kan je er ook over praten in plaats van het meteen uit te maken?
    Waarschijnlijk voelde jij niet hetzelfde als hij. Ik weet wanneer je het meent als je zoiets zegt...
    Je kon er toch over praten en zeggen dat het te snel voor je gaat? Naja..

    Zonde... Sterkte ermee ;)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 20:53 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ...

    Mijn god, wat een reden om het uit te maken. Srsly. En dan later natuurlijk klagen dat er alleen maar players zijn!

    Misschien was het handig geweest om even met hem erover te praten? DAt je pas 15 bent en nog niet weet of je voor altijd samen bent enzo?


    quidquid excusatio prandium pro

    Voelde je druk erop?

    Misschien ben je nog niet klaar voor een vriendje.


    Pretty is just a pretty word.

    CyberLord schreef:
    Het leven is niet lief omdat jij het uit hebt gemaakt? Die logica zie ik niet. Ik snap wel dat het kut is en niet fijn is, maar je hebt er zelf voor gekozen. Niet het leven.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Je kon natuurlijk ook met hem praten, maar okee. De schuld aan het leven geven is een stuk makkelijker dan aan jezelf. Je schiet er helaas weinig mee op.


    i put the fun in funeral

    Wat is er mis met praten? Je had toch ook met hem kunnen praten of niet? Volgens mij heeft logica pootjes gekregen en is het hard weg gerend.

    Het is natuurlijk wel naar voor ondanks dat jij degene bent die het heeft uit gemaakt maar het uit maken vind ik dus on nodig.


    Physics is awesome

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik hou echt van jou reacties.

    Hahaha, dankje.

    En ik ben het eens met de anderen. Je had blij moeten zijn met zo'n serieus vriendje. Je had ook een player kunnen hebben die je had weg gegooid alsof je niks waard bent.

    Wat je maar belangrijk vind.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 20:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.