• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barnabas schreef:
    "Ik denk nogsteeds aan je meisje, continu. En nog hetzelfde als eerder. Slaap lekker en spreek je snel. Sweet dreams. Xx"
    Is er hoop?

    Praat met hem, dat raad ik jou aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het is ook niet uit... maar we zijn er wel héél erg dicht bij.


    Laat de kaars niet uitgaan, maar stook het weer op tot een haardvuur.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 22:17 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het is ook niet uit... maar we zijn er wel héél erg dicht bij.

    Ja maar kom op, jullie zijn vet snel bij elkaar gekomen terwijl het nog maar net uit was met zijn ex toch? Hij heeft niet eens tijd gehad om alles te verwerken lijkt mij. Maar ik weet niet hoeveel tijd ertussen zat tussen zijn ex en jou.


    -

    Dit had ik niet zien aankomen... Heb ik ooit zelfs ook maar íets voor je betekend? Eerlijk?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Denk maar niet dat ik nog met je wil omgaan. Voel je aub niet populair. Ik dacht echt dat het anders was dit keer, maar je bent net zoals de rest. Ik hoor nergens bij.


    The sun will rise and we will try again.

    Coexist schreef:
    Dit had ik niet zien aankomen... Heb ik ooit zelfs ook maar íets voor je betekend? Eerlijk?


    The sun will rise and we will try again.

    Zo vervelend... ik moet telkens net niet niezen + mijn ogen tranen de hele tijd.

    Hopelijk zie ik je morgen! Al is het maar in de bus en lopend naar school.. Betekend toch al wat voor me. Nu maar slapen en niet piekeren. (:


    You are beautiful, you are love.

    Balance schreef:
    (...)
    Ja maar kom op, jullie zijn vet snel bij elkaar gekomen terwijl het nog maar net uit was met zijn ex toch? Hij heeft niet eens tijd gehad om alles te verwerken lijkt mij. Maar ik weet niet hoeveel tijd ertussen zat tussen zijn ex en jou.

    Ja, dat weet ik. Ik heb ook vaak genoeg aangegeven om het rustig aan te doen, maar hij was meteen hoteldebotel van me. Dat waren zijn eigen woorden trouwens.
    Ik hield de boot altijd wat af, maar hij niet. Het voelde gewoon meteen goed en hij had al drie maanden zijn ex niet meer gezien voordat het uit ging. Hij wilde het ook al uitmaken, maar dat kon dus niet omdat ze elkaar steeds misliepen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als je vanavond niet belt, weet ik ook weer genoeg.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ja, dat weet ik. Ik heb ook vaak genoeg aangegeven om het rustig aan te doen, maar hij was meteen hoteldebotel van me. Dat waren zijn eigen woorden trouwens.
    Ik hield de boot altijd wat af, maar hij niet. Het voelde gewoon meteen goed en hij had al drie maanden zijn ex niet meer gezien voordat het uit ging. Hij wilde het ook al uitmaken, maar dat kon dus niet omdat ze elkaar steeds misliepen.

    Ah oke. Misschien dat het achteraf toch te snel voor hem was. Vind het wel heel kut voor je, je praatte altijd zo lief over hem. Hoop dat jullie eruit komen !


    -

    Oh verdomme! Nu zit ik hier te huilen als een klein kind. En dan nog om een idiote reden. Maar jullie moeten toch niet klagen? De enige die ook maar iets doet, ben ik. Dus hou je bek of hou die blog ook maar zelf bij.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    Wauw, zelf een simpel Vrienschapsbericht op FaceBook negeer je al. Haat je me dan echt zo erg ?

    Ik wacht nog steeds op reactie van mijn CV ;c Schiet alsjeblieft op, ik wil die baan!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik voel me echt slecht nu...


    stay safe because I like being alive at the same time as you