• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barnabas schreef:
    Nou trut, je hebt 'm weer ingepalmd.
    Ben je nu blij? Ga toch dood. Als ik de wereld heb overgenomen, ga ik jou als eerste in de martelkamer gooien.
    De dictator is herrezen uit haar slaap. I'm back, bitch. (cat)

    Okay, stiekem vind ik dat wel grappig (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn it!


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Nou trut, je hebt 'm weer ingepalmd.
    Ben je nu blij? Ga toch dood. Als ik de wereld heb overgenomen, ga ik jou als eerste in de martelkamer gooien.
    De dictator is herrezen uit haar slaap. I'm back, bitch. (cat)

    'k Geloof dat er een betere bestemming is voor 't uitvoeren van die vuurspreuk, dan mijn boeken (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nog een uurtje...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik hoop dat ik morgen weer helemaal beter ben. Maar dat zal wel niet.
    Misschien is mijn vader zo lief om me naar het station te brengen...

    Ik snap de 1e, 3e en 4e naamval van Duits, ole! *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mweehh, wat haat ik die beginfase op een nieuwe school. Ik begin nu heel veel mensen te kennen, maar ik hoor nét nergens bij. Vooral omdat ik nauwelijks bij mensen in de klas zit bij mijn clusters.. Maar goed, ik moet nog maar even geduld hebben. Haha. Misschien wil ik ook wel teveel voor het begin. Ik heb namelijk wel gewoon veel leuke contacten.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 15:33 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Honger, snel economie maken en dan wat eten. Thee erbij en achter de pc kruipen, nom nom nom.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh nee. Niet dit gevoel. Niet weer.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Waarom loopt álles verkeerd. Waarom moet ellende altijd in meerdere dingen komen. Ugh kut leven. :Y)


    -

    Ik moet leren, heb hoofdpijn en ben door de wind van mijn fiets geblazen. Mijn leven is zo spannend. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    I just wanna know how you think about me! $:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hm :\
    Ik heb wel zin in het halloweenfeest, bd2 en andere leuke films, en kerst/herfstvakantie en zo...
    Ik wil echt altijd iets hebben om naar uit te kijken. Anders heb ik nergens zin in...

    Ik wil alleen mar dat het snel goedkomt.
    Er zit wel één positieve kant aan deze pauze.
    Doordat ik geen hap door mijn keel krijg val ik wel lekker af. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wat ik wil kopen: nieuw schooltas, colbert, vest. Hoeveel geld ik heb: rond de 10 euro.
    That sucks.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.