• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hou op met zo onwijs slijmerig te doen constant! Ik snap dat je graag bemiddelaar wil worden maar doe niet zo nep :') Het is fucking irritant en ik hoop dat je niet wint. Mhuauaua


    -

    Waarom wil ik dat maar gebeurt het toch niet. Het moet beter gaan anders hou ik het echt niet vol.

    Bah, ik heb alweer honger en heb nog maar kort geleden gegeten. Op naar de boterhamla! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Trololo

    Ik wil dat dit schooljaar ten einde is, dat het examen gedaan is en ik geslaagd ben...dan kan ik eindelijk van deze kutschool af en aan de nieuwe opleiding beginnen, dat wat ik echt leuk vind...en dan kan ik eindelijk mijn vriend vaker zien...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    VAKANTIE WHERE U AT? (no_chears)

    No, seriously.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ARE YOU KIDDING ME? D:
    Wordt je boos omdat ik het smsje niet had gezien? Kom op! Ik lig ziekjes in bed en mijn mobiel ligt beneden!

    Turn up the love. <3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Soms snap ik mezelf gewoon niet he. En ik ben het ook gewoon nooit met mezelf eens.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    I miss you.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    "Ik denk nogsteeds aan je meisje, continu. En nog hetzelfde als eerder. Slaap lekker en spreek je snel. Sweet dreams. Xx"
    Is er hoop?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    "Ik denk nogsteeds aan je meisje, continu. En nog hetzelfde als eerder. Slaap lekker en spreek je snel. Sweet dreams. Xx"
    Is er hoop?


    lijkt op een kerel die niet weet wat ie wil...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nog even appel eten in bed met Twilight, dan diep onder de wol kruipen met 3 extra fleece en dan moet ik de nacht prima doorkomen. (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Barnabas schreef:
    "Ik denk nogsteeds aan je meisje, continu. En nog hetzelfde als eerder. Slaap lekker en spreek je snel. Sweet dreams. Xx"
    Is er hoop?


    Ik hoop het voor je, hij is je in ieder geval nog lang niet vergeten en voelt nog wel wat, althans, dat lijd ik er vanaf.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Ik hoop het voor je, hij is je in ieder geval nog lang niet vergeten en voelt nog wel wat, althans, dat lijd ik er vanaf.

    Het is ook niet uit... maar we zijn er wel héél erg dicht bij.


    "Well, well. Look who we've got here!"