• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik haat je, ik haat je, IK HAAT JE!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik haat je, ik haat je, IK HAAT JE!


    Awh, wat is er? :C


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hmm ><

    Het mag stilaan stoppen. Echt wel. Ik ben het kotsbeu, alles.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Svenka schreef:
    (...)

    Awh, wat is er? :C


    Mijn zusje, again. GRMBL. Ik vermoord haar nog eens, letterlijk.


    Your make-up is terrible

    Feline schreef:
    Zin in woensdag! :D


    IKKKK KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK!!!!!!!!!

    N'ahw, hoe cute is het als een 2 van je vriendinnen die hele goede vriendinnen van elkaar zijn. Beide een vriendje krijgen in hetzelfde weekend en de jongens ook nog eens beste vrienden zijn. Me gusta! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Bye social life. ;c


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Feline schreef:
    Zin in woensdag! :D


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn zusje, again. GRMBL. Ik vermoord haar nog eens, letterlijk.


    Maak een voodoo pop, ik zal kijken of ik een DIY kan vinden en ga prikken met die naalden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Maak een voodoo pop, ik zal kijken of ik een DIY kan vinden en ga prikken met die naalden.


    Sounds great! Maar het moet wel echt werken...


    Your make-up is terrible

    En opeens realiseer ik me dat onze relatie maar een lente en een zomer heeft geduurd. Opeens wordt het weer vroeg donker. Dit betekent dat ik nooit met je ga meemaken dat het om 6 uur 's avonds al donker is en dat we dan lekker tegen elkaar aan kruipen op de bank onder een deken. Nooit zal ik sinterklaas of kerst met je vieren. Nooit zal ik m'n verjaardag met je kunnen vieren. Het is zo ontzettend kut allemaal. Ik wou dat dit nooit gebeurd was.


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)

    Sounds great! Maar het moet wel echt werken...


    Het schijnt dat als je iets echt heel graag wilt, het ook gaat gebeuren. Dus voel die emotie bij elke prik, laat je gevoelens vloeien bij elke naad, laat je meevoeren met je ergernis, irritaties en complicaties over jouw doorn in het oog.
    Ik heb wat gevonden, nogal onduidelijk, maar mijn zegen heb je: DIY Voodoo Doll

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:55 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    he bah, waarom juist nu? Zijn die schoonmoeder en schoonstiefvader eens weg, moet ik naar school en kan ik niet naar Assen. NIET EERLIJK (huil)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil dat ik deze vrijdag even over kon slaan. Ik heb geen zin om de halve dag op school te janken.