• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ze heeft er aan gedacht, maar wouw het niet toegeven :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [gaat deze discussie nog lang duren? ...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Zou jij aan iets willen toegeven als je denkt dat het niet wederzijds is?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [*Zit te wachten... en te wachten... en te wachten ...EN FLIPT*]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {I hope not.. Ik ga nu reageren :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [YEESSS!!!!! xd oke sorry :$]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Elvis? XD waarblijft de reactie nu ben ik namelijk zelf ook wel nieuwsgierig XD]]+


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    [Tell me ^^]

    Joshua
    Ik zwijg als ze vertelt en trek haar dan in een knuffel. 'Even voor de duidelijkheid, je bent niet dik, maar prachtig; je stinkt niet want je ruikt overheerlijk en ik hou echt veel van je. Wie je durft iets aan te doen, vermoord ik.' zeg ik en druk een kusje op haar kruin.

    Alexi
    Ik kus hem terug met gesloten ogen maar haal mijn lippen dan verschrikt van de zijne. 'Jij moet opletten dat we niet neerstorten.' zeg ik met een glimlachje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Heel typisch dat Elvis offline is x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Jawel, dat doe ik wel. Anders was ik er nu niet meer geweest,' zeg ik dan. En ik kijk hem aan. 'en dat...' ik maak mijn zin niet af. Er rolt een traan over mijn wang. 'Ik moet gaan,' mompel ik dan. En ik draai me om.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin 'Rose'
    Ik glimlachte en sloeg mijn armen ook om zijn middel.
    "Het is mijn eerste school waarbij mijn vader niet op voorhand waarschuwt dat ze moeten opletten of ik wel genoeg eet. Hij wil me een nieuwe kans geven mijn leven zelf te regelen."

    Axton
    "Oh, wees gerust. Vliegen gaat automatisch bij mij. Voor we neerstorten moet er al veel gebeuren." grinnikte ik zacht, maar zoende haar niet verder. Ik liet haar zelf kiezen hoe ze zich het meest op haar gemak voelde.

    {Dus ik en een vriendin van me (Famke) waren naar de kermis in Beersel. We komen daar af en toe een gast tegen. (Niets speciaal knap, maar ook niet superlelijk)
    Nadat we hem een paar keer tegen het lijf waren gelopen, gingen we frieten eten. Dus we stonden met onze pakjes friet in ons hand naar de botsauto's te kijken. Hij stond daar ook en toen hij en zijn vriend vertrokken, liepen ze langs ons. Hij passeerde vlak achter me en zei: 'Au revoir."
    En ik in mezelf: ja, lap, hij spreekt frans xD
    Dus toen gingen we een vuilbak zoeken om onze lege bakjes friet in te gooien. Net wanneer ik opkeek, passeerde hij weer. Toen probeerde hij het in het Nederlands. 'Goedendag' wist hij met heel veel moeite uit te brengen xD
    En toen gingen ik en Famke op de botsauto's. Maar steeds als er eentje vrij was, liepen we ernaartoe en was er net voor onze neus iemand mee weg.
    Ik wou het al opgeven, maar Famke toonde een plaatsje waar we misschien meer succes zouden hebben. Dus gingen we daar staan, wat we nog niet gemerkt hadden, was dat hij daar dus ook stond.
    Plots valt zijn vriend met zijn been tussen de leuning en die plaat waar we op moeten lopen.
    Ik en Famke schieten in de lach. Die twee jongens komen naar ons toe, blijven voor ons staan en vragen (alles in het Frans dus)
    "Zijn jullie met ons aan het lachen?"
    En ik en Famke stonden daar.... euhm.... gaan die ons nu bedreigen of zo?
    Maar toen vroegen ze of we met hen op de botsauto's wouden.
    En ik wou al nee zeggen, maar toen Famke naast mij. "Oui, oui!"
    Dus toen kon ik niet anders. En die jongen gaat zo tegen de leuning zitten/leunen en zegt dat ik dat ook maar moet doen. Dus ik ga naast hem zitten/leunen. Dan begint hij onze leeftijd te vragen.
    Hij keek enorm geschrokken toen we zeiden dat we 15 waren. En toen vroeg hij zo nog wat dingen: zoals waar ik woonde en wat ik dan zo ver van huis deed in Beersel.
    En hij vroeg of ik plannen had die avond. En ik zo.... euhm... mijn ouders lopen hier rond (in mijn slechtste Frans xD)
    en hij ah... ok
    en toen weer gewoon wat gebabbeld en toen vroeg hij of ik met hem mee ging die avond, dus ik zo bang als iets. Snel mijn hoofd geschud en wat verder van hem weg geschoven. Daarna zei hij dat het om te lachen was, maar ja achteraf zeggen ze dat allemaal.
    Hij had blijkbaar door dat hij me bang had gemaakt, dus ging hij weg. Ik dacht dat ik ervan af was. Ik en Famke hebben dan eindelijk een botsauto kunnen bemachtigen en toen we zo'n keer of 2 geweest waren, was hij daar plots ook... Alleen in een botsauto.
    Het wrede lot heeft ervoor gezorgd, dat... Net wanneer de botsauto's stil stonden... we vlak bij elkaar waren. Hij deed teken om bij hem te komen en toen heb ik snel Famke gestuurd. Zij vindt het toch leuk om aandacht van jongens te krijgen. Dus ik grijnzen, haha, het was me gelukt. Of ja, dat dacht ik.
    1 toertje bleef hij naast Famke zitten, maar toen riep hij zijn vriend. Liet die naast Famke zitten en kwam naast mijn zitten.
    En ik van: oh, fuck eh!
    Dus hij kwam naast mijn zitten, we begonnen weer te rijden. Zijn arm lag op de leuning van mijn stoel. (vlak achter mijn schouders dus)
    En na een tijd begint hij weer te spreken tegen mij.
    hij vraagt waarom ik zo stil ben en zo en ik weet niet goed wat te antwoorden dus vroeg hij (nog steeds in het frans) of ik verlegen was.
    Dan heb ik maar gewoon geknikt. Hij heeft mijn telefoonnummer gevraagd, maar ik heb dat op een of andere manier snel kunnen afwimpelen en toen legde hij zijn arm echt om mijn schouders en streelde met zijn vingers over mijn schouder. Hij vroeg of ik het leuk vond en zo...
    en ik gewoon zo van: ik weet niet!
    en toen het gedaan was vroeg hij met zo'n kei-teleurgesteld toontje: wil je stoppen?
    en ik knikken en weg, terug bij Famke in de botsauto!}

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moet eten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [o god ocharme xd wel grappig maar ik zou flippen als ik het was]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik was blij toen hij weg was! xD
    man! Maar ah, nu hebben we toch weer iets mee gemaakt en het is zo typisch dat die dingen alleen gebeuren als ik met Famke mee ben haha ;)]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Braxlin 'Rose'
    Ik glimlachte en sloeg mijn armen ook om zijn middel.
    "Het is mijn eerste school waarbij mijn vader niet op voorhand waarschuwt dat ze moeten opletten of ik wel genoeg eet. Hij wil me een nieuwe kans geven mijn leven zelf te regelen."

    Axton
    "Oh, wees gerust. Vliegen gaat automatisch bij mij. Voor we neerstorten moet er al veel gebeuren." grinnikte ik zacht, maar zoende haar niet verder. Ik liet haar zelf kiezen hoe ze zich het meest op haar gemak voelde.



    Joshua
    'Probeer het ok? Steeds een klein beetje meer eten en dan komt het goed.' zeg ik. Ik help haar wel als het kan.

    Alexi
    Ik druk mijn lippen op de zijne. Ik vergeet zo dat we in de lucht hangen.
    'Nou voor mij is dit allessinds de perfecte afleiding.' prevel ik tegen zijn lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'